Opinie o White Olive Premium Lindos

5.3/6 (510 opinii)

5.3/6
510 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Wielkie rozczarowanie

    Byliśmy w tym hotelu ze znajomymi w 2022 roku. Był wtedy świetnym wyborem i zostawił po sobie dobre wspomnienia wiec postanowiliśmy tam wrócić. I to był bardzo duży błąd. O ile hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, super baza wypadowa, blisko piękna lecz wąska plaza, sama infrastuktura hotelu piękna, mało atrakcji dla dzieci przez co nie jest oblegany przez rodziny z dziećmi dla mnie to duży plus ale tutaj już korzyści, zadowolenie z pobytu się kończą. Zacznę od tego, ze dopłaciliśmy za pokój w pierwszej linii z widokiem na morze - otrzymaliśmy zupełnie inny. Zmiana pokoju miała nastąpić kolejnego dnia, lecz Pani z recepcji odezwała się dopiero w połowie naszego 11 dniowego pobytu. Meldując się i otrzymując pokój po godzinie 15, zastal nas po prostaty brudny apartament, brudna łazienka. Szok totalny, zgłoszone na recepcji posprzątane w godzinach wieczornych. Jedzenie monotonne, śniadania codziennie takie same. Zepsute masło przez cały pobyt, mimo zgłoszeń obsłudze - kwaśne wędliny, nabiał. Wieczór grecki - porażka bo odbywał się na „stołówce „ zamiast jak rok temu przy barze głównym ( więcej miejsca, inny klimat) Personel za to oceniam bardzo dobrze - barman, obsługa sali z jedzeniem 5+. 🙂 Potraktowanie tego hotelu jako bazę wypadowa - super! reszta do poprawy i to dużej na pewno cena nie adekwatna do jakości

    Sebastian, Mosina - 23.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    22/26 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Słaba miejscówa

    Awarie w pokojach woda,sedes,prysznic. Słabye WIFI w pokojach a czasem wcale. Bar z drinkami o 22 brakuje wszystkiego. Kompletny brak plaży.

    basm2014@gmail.com - 24.05.2022

    4/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wielki zawód za 4700 pln za osobę .

    Minusy : 1. Izolacja w hotelu - słychać sąsiadów, przesuwane meble, spuszczanie wody, w pokojach są metalowe krzesła - ważące dobre 15kg, przesuwane krzesła słychać na każdej kondygnacji . To również opinia innych gosci. Nam zmieniano pokoj 2 krotnie, dopiero - gdy otrzymałyśmy pokój na najwyższym pietrze , problem nie byl aż tak męczący . 2. Mrówki w pokoju to klasyk . 3. Niedziałająca klimatyzacja ( zmiana pokoju nr1 ) 4. Cieknący sufit w łazience ( zmiana pokoju nr 2) 5. Jedzenie monotonne, przez większość pobytu chodziłyśmy strute ( prawdopodobnie napoje - woda w dystrybutorze ma zapach chloru, lód możliwie tez bardzo wątpliwy ), po czasie kupowalysmy wode butelkową ( mimo opcji all inclusive ), kawę ( bardzo niedobra w hotelu ). Plusy : 1. Miła obsługa próbująca pomóc rozwiązać problem. 2. Znalezienie miejsca przy basenie nie było problemem . Urlop nie spełnił oczekiwań, stresujące było rejestrowanie wciąż na nowo problemów w recepcji i szukanie rozwiązań, zmiany pokoju 2 razy. Strata czasu . Hotel nie reprezentuje standardu który podaje .

    ANNA, Tarnowskie Góry - 11.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    10/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Nie wiem dlaczego Premium …?

    Nie wiem dlaczego w nazwie Hotelu jest słowo Premium ? gdyż nie przekłada się to w żaden sposób . Hotel czysty , kameralny rok po remoncie , lecz wieczorami koło basenu i baru nie da się siedzieć bo strasznie wali szambem . W łazienkach jest tak mała szyba prysznicowa ( jeszcze takiej nie widziałem małej ) ze woda leje się wszędzie . Przed wejściem do Hotelu krzaki i śmietniki trochę słabo jak na przednia cześć hotelu Premium . W Hotelu wszystkie napoje ( strasznie słabej jakości , woda mineralna tylko z automatu i nie da się pic tak słona ) podawane są w plastikowych jednorazowych kubkach , kawa z automatu dostępna tylko w godzinach otwarcia restauracji i baru beznadziejna nie da się pic . Brak wczesnego śniadania gdy wyjeżdża się na wycieczkę wczesnie rano brak możliwości napicia się czegokolwiek o kawie już nie wspomnę . Największym hitem jest lunch box na który można się zapisać jadąc na wycieczkę , a w nich dwie kromki suchego chleba tostowego ( nie ma nic żeby je czymś chociaż posmarować ) , jabłko , ciasteczko i mała woda ! W Hotelu są trzy tv , ale na żadnym nie można było oglądać mistrzostw Europy na pytanie czemu dostałem odpowiedz „ proszę spróbować w innym hotelu lub barze „ . W hotelu wieczorami nie dzieje się totalnie nic .

    TOMASZ, KRAKÓW - 20.07.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem