Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt tygodniowy na przełomie czerwca i lipca 2024, rodzinny. Hotel kameralny, bardzo zadbany, z doskonałym serwisem. Załoga uśmiechnięta i pomocna. Naprawdę warto. Do plaży dość blisko. Morze fantastyczne, wejście do wody- komfortowe (drobny piasek). Plaża dość wąska- mieści się jeden rząd leżaków (cena dwóch leżaków i parasola 18 EUR za dzień). Hotel położony blisko przystanka autobusowego, z którego można bez problemu dostać się w różne warte zobaczenia miejsca na wyspie (Prasonissi, Lindos, Rodos, itd.) Autokary nowe, czyste, klimatyzowane, dość punktualne, stosunkowo niedrogie (bilet do Lindos 2 EUR)
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybór hotelu White Olive Premium Lindos to był zdecydowanie strzał w dziesiątkę! Pierwszą i najważniejszą zaletą hotelu jest jego....niewielki rozmiar co sprawia, że goście mogą się poczuć bardzo ekskluzywnie. W porównaniu do olbrzymich hoteli liczących kilkaset pokojów, cztery restauracje i nieliczoną ilość basenów, sal zabaw itp. White Olive w Pefkos wydaje się być spokojnym, cichym, wręcz dyskretnym pensjonatem. Idealny dla par - paradoksalnie rezygnacja z rozlicznych atrakcji, zapraszania animatorów, średniej wielkości, ale bardzo ładny basen , pewna atmosfera intymności powodują, że hotel jest odpowiednim miejscem zarówno dla osób młodych jak i seniorów ale przyjeżdżających we dwoje, niekoniecznie w większej grupie. Cały kompleks kilku budynków jest jak spod igły, wszystko wręcz pachnie nowością, dodatkowo bardzo podobała mi się roślinność wkomponowana w teren hotelu oraz maleńka, klimatyczna kapliczka, która nadawała greckiej atmosfery całemu miejscu. Od restauracji, serwowanych potraw (głównie niezłej, greckiej kuchni), przez obsługę (punkt dla menedżerów, że pomyśleli o osobach nieznających angielskiego - wśród obsługi zawsze była osoba władająca językiem polskim!) po opiekę rezydenta - jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak wysokim standardem we wszystkich sferach jednocześnie. Co można poprawić? Jest kilka kwestii na które menedżer hotelu powinien zwrócić uwagę, są to rzeczy niewielkie, ale z pewnością jeszcze bardziej podwyższyłyby standard wypoczynku wszystkich gości. Pierwszą taką kwestią jest....woda. Zarówno w restauracji, jak i w pokojach woda ma nieprzyjemny , słony posmak. Podczas brania prysznica nie ma to wielkiego znaczenia, ale jeżeli ta sama woda służy do parzenia kawy w ekspresie w restauracji, to już stanowi problem. Goście rozmawiając między sobą polecali sobie zamawianie kawy w ...snackbarze , gdzie woda jest pozbawiona słonego posmaku. Druga kwestia to projekt pryszniców w pokojach. Moim zdaniem powinny być nieco bardziej zabudowane od strony umywalki. Każdorazowe wzięcie prysznica powoduje, że jakkolwiek osoba nie byłaby uważna, to i tak połowa łazienki jest zalana. Oczywiście niedaleko toalety znajduje się odpływ, służący pozbyciu się nadmiaru wody z podłogi, natomiast zwyczajowy gość i tak musi stąpać przez jakiś czas po mokrej podłodze, a jeżeli rozłoży na niej ręczniki / chodniki, to zaraz stają się one brudnymi, mokrymi ścierami i wyglądają po prostu nieatrakcyjnie. Sytuacja w łazience burzy takie poczucie schludności i czystości, które jest bardzo odprężające podczas urlopu, nikt nie chce się zajmować non stop czyszczeniem podłogi. Nie mówiąc o tym, że zwiększa się świadomość ekologiczna i nikt nie chce oddawać każdego dnia ręczników do prania. Trzecia kwestia (i ostatnia) to wielkość toalet przy basenie . Drzwi do kabin toalet otwierają się tak, że ktoś to obmyślił z dokładnością co do milimetra, żeby drzwi nie dotknęły muszli podczas otwierania. Tylko co zrobić z człowiekiem? Bo taka osoba , będąc w środku kabiny musi przycisnąć się do ściany, bądź wcisnąć pomiędzy muszlę a ścianę, żeby otworzyć drzwi....Niemniej jednak pobyt w hotelu uważam za bardzo udany, to był zdecydowanie mój najlepszy wyjazd all inclusive!
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedne z najfajniejszych wakacji :) Hotel ładny , nowoczesny czysty. Pokoje dobrze urządzone. Super restauracja z widokiem na morze. Posiłki smaczne i urozmaicone. Obsługa bardzo miła, Georgia menadżerka zawsze pytała czy wszystko w porządku. Ogólne wrażenia odnośnie hotelu super! Miłe przyjęcie i wspaniale wypisana kartka od hotelu dla nas z okazji rocznicy ślubu . Fajnie zorganizowane wycieczki fakultatywne- polecamy rejs VIP na Symi. Po prostu żal było wracać....
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam w 100% hotel. Obsługa przemiła. Dano nie było takiej obsługi odkąd latamy z Rainbow.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczne wakacje ! Cudowny hotel w pięknej lokalizacji. Obsługa przemiła i bardzo uczynna. Polecam
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Urlop udany, a hotel godny polecenia. Warto dopłacić za pokój z widokiem na morze. Bardzo sympatyczna i kompetentna rezydentka Pani Monika. Wycieczki fakultatywne bardzo ciekawe, ale warto również wynająć samochód i pozwiedzać wyspę na własną rękę - koniecznie miasto Rodos i pobliskie Lindos. Może tylko zbyt monotonne jedzenie (chociaż smaczne).
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu minął bezproblemowo. Hotel nowoczesny, zadbany. Obsługa na wysokim poziomie. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Każdy zawsze znalazł coś dla siebie. Drinki w barze bardzo dobre, w szczególności jak robiła je dziewczyna z Polski :). Pokoje mimo tego, ze są małe to nie przeszkadzało w funkcjonowaniu. W łazienka przestrzenna. Jedyny minus to wąskie szyby pod prysznicem, woda wszędzie się rozlewała. Do plaży bardzo blisko, jedyne zaskoczenie to leżaki na plaży, które kosztowały od 20€-25€. Okolica bardzo spokojna. Pare minut spacerkiem do sklepików, restauracji. Blisko przystanek autobusowy. Do Lindos można było się tez dostać taxi ok. 10€-13€.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt zgodny z opisem. Podkreślić należy wyjątkowo zaangażowany personel. Świetny i miły zespół jest atutem tego hotelu. Pokoje nowe, czyste. Jedzenie b.dobre, różnorodne. Plaża z miękkim piaskiem, łagodne zejście do morza, leżaku płatne. Połowa września to optymalny czas na odpoczynek. W sąsiedztwie Lindos do samodzielnego zwiedzania.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ponowny pobyt w hotelu White olive Lindos - i to najlepsza rekomendacja . Dalej bardzo miła obsługa, pokój niezbyt duży ale ok, sprzatany codziennie, ręczniki wymieniane na życzenie, ręczniki basenowe do dyspozycji (depozyt). Jedzenie smaczne, wystarczająco różnorodne.Jeśli ktoś oczekuje wyboru jak w Turcji czy Egipcie- to nie ten kierunek . Pytanie - ile można zjeść?. Bar - bez zarzutu, dużo lepsze przekąski, lepsza organizacja, bardziej urozmaicone lunch boxy- podobno już tylko w tym hotelu są dostępne. Basen sprzatany codziennie. I miła niespodzianka ze strony Dyrekcji - za ponowny wybór hotelu - butelka wina i przekąski owocowe i słodycze. - to było miłe. Rezydent i piloci - bez uwag. Zwiedzanie wyspy wynajetym autem obowiązkowe- tym razem z wypożyczalni nie rekomendowanym przez rezydenta biura (niestety w ubiegłym roku to był niewypał, auto było z przebiegiem ponad 100 000 km i w kiepskim stanie technicznym - ale może to był przypadek). Wykupiona wycieczka zorganizowana- na wyspa Symi - koniecznie należy zobaczyć, choc należy pamiętać że jest tam o kilka stopni cieplej niż w Pefkos i wyjazd jest męczący.. Morze i plaża cudowne - komplet parasol i 2 leżaki- 12 euro ale można wypoczywać ze swoim sprzetem. Otoczenie hotelu bardziej uporządkowane - część kontenerów na śmieci przed hotelem została usunięta (czyżby po ubiegłorocznych sugestiach). Generalnie polecam- choć nie dla rodzin z dziećmi, a animacji też tu nie ma - co nam odpowiada. Wieczory greckie przyjemne, warto uczestniczyć. Pobyt bardzo udany poza lotami - opóźnienie z wylotem z Warszawy o ponad 2 godziny i zgodnie z informacją na lotnisku najpierw miał być lot do czeskiej Pragi a dalej na Rodos - na szczeście przewoźnik zmienił decyzje i po dotankowaniu w asyście straży pożarnej polecieliśmy we właściwym kierunku. Należy tu dodać, że przedstawiciele biura podróży nic nie wiedzieli o tych perturbacjach transportowych i pierwotnej zmianie trasy , co spowodowałoby łącznie 4-5 godzin opóźnienia- konieczna jest zatem dokładniejsza kontrola przewoźnika przez biuro podróży. Zachęcam do odwiedzenia Rodos- plaże, świetne jedzenie, interesujące zabytki, piękne widoki, mili ludzie.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mimo, że na 4 dni to wrócimy jeszcze w sierpniu na 8. Hotel cichy kameralny i spokojny, idealny na odpoczynek. Jedzenie smaczne i wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie, obsluga kochana i troskliwa - Georgia zawsze wesołai pomocna mimo natłoku pracy . Bar dobrze wyposażony i ludzie go obsługujący wspaniali - Rush i Kristina są super. Plaża 5 minut drogi pieszo od hotelu, miasto spacerkiem - 10 minutek. Busy do Lindos (2eu) i Rodos (6eu) co 15 minut. możliwość zwiedzania i poznawania wspaniałych ludzi. Miasto dniem jest piękne, ale budzi się dopiero w nocy. Ręczniki wymieniane codziennie I sprzątanie w pokoju tak samo. Recepcja otwarta całą dobę oraz Panie które tam obsługuje chętne zawsze do pomocy. Polecam z całego serca!