Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(570 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogólnie polecam

    Aleksander, Sosnowiec 29.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel bardzo przyjemny. Dokładnie taki sam jak na zdjęciach w ofercie. Pokoje czyste. Sprzątanie teoretycznie codziennie natomiast tylko raz pokój był porządnie posprzątany. Obsługa bardzo miła i zawsze skora do pomocy. Jedzenie smaczne, ale monotonne. Mały wybór dań. Brak świeżo wyciskanego soku pomarańczowego. Napoje lokalnej marki. Hotel bardzo blisko plaży. Przed hotelem znajdują się śmietniki.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek na Rodos

    Michał, Warszawa 03.08.2022

    Ogólnie bardzo przyjemny hotel z piękną plażą . Szwankuje serwis sprzątający w pokojach. Spokojna okolica, choć blisko jest miasteczko z masą tawern. Dużo smacznego jedzenia, choć śniadania dość monotonne. Organizacja fakultetów bez zarzutu. Ładny widok na morze i okolice z restauracji, z pokoi raczej na basen i wewnętrzny taras, na morze widok symboliczny .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pefkos

    MK 03.09.2022

    Bardzo udane wakacje. Hotel usytuowany 5 minut od bardzo ładnej piaszczystej plaży. pokoje czyste, klimatyzacja bardzo cicha dobrze działająca nawet w bardzo duże upały :) Jedzenie monotonne. Koszmarna kawa.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel oraz okolica cudowna, biuro podróży oraz przewoźnik na minus.

    Dawid, Koluszki 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Na samym początku odejmuję kilka punktów z oceny ogólnej ze względu na opóźnieniu dotarcia do hotelu o ponad 28 godzin. Istna tragedia, zero konkretnych informacji z biura podróży oraz przewoźnika, na lotnisku nikt nic nie wie. Wylot mieliśmy mieć 28.06 o godzinie 13:35, byliśmy uwięzieni na pokładzie samolotu przy pasie startowym ponad 6 godzin bez wyżywienia, zapewniono nam tylko wodę do picia. 2 próby wystartowania przez pilota i cały czas błędy i pilot nie podjął próby lotu. Na kolejny dzień wylot miał być o 9 i co się okazało? Załoga się spóźnia o godzinę, jeszcze spacerowali sobie po lotniku zamiast sprężyć ruchy. Finalnie wystartowaliśmy około godziny 11. Przewoźnik to SMART WINGS, ostatni raz będę korzystał z ich usług, będziemy wnioskować o maksymalne odszkodowanie. Jeśli chodzi o hotel bardzo pozytywnie zostaliśmy odebrani, w hotelu dużo polaków oraz anglików. Obsługa bardzo pomocna, uprzejma. Na szczególne wyróżnienia zasługują Rashid oraz Georgia. Super pokoje, klimatyzacja sprawna bardzo cicha, pokoje codziennie sprzątane oraz wymieniane ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, spory wybór w formie bufetu, pyszne owoce warzywa oraz lody. Darmowe piwo, drinki oraz wina w pool barze. Hotel bardziej kameralny niż rozrywkowy, 2 lub 3 razy były jakieś "mini imprezy" od 21:00 do 23:00. Blisko plaża ok. 300-400 metrów, piaszczysta. Na minus drogie leżaki, zwykłe metalowe 20 euro a drewniane 30 euro! Przegięcie totalne. Okolica bardzo fajna, dużo barów, sklepów z pamiątkami oraz supermarketów. Z wycieczek byliśmy na Lindos oraz na wyspie Symi. Polecamy serdecznie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    super wypoczynek we wrześniu mimo covid

    Anna i Miroslaw, Warszawa 21.10.2020

    Witam wszystkich i chcę przekazać kilka słów na temat hotelu White Olive Premium Lindos. Hotel uroczy, jak wiecie po tegorocznym remoncie i to bardzo gruntownym. Patrząc na zdjęcia z poprzednich okresów--wręcz nie do poznania. Hotel bardzo nowoczesny, czyściutki i zadbany. To prawda że pokoje nie są zbyt duże, ale nowoczesne, wszystko w nich działa na medal łącznie z klimatyzacją , która nawet jak nie ma nikogo w pokoju działa bez zarzutu. Teren wokół hotelu pełen zieleni, kwiatów. Basen też może nie duży ale nigdy nie brakowało miejsca aby spokojnie popływać , a leżaków również pod dostatkiem ( mimo robionych rezerwacji porannych ------ale to już rytuał wielu "turystów" ). Do morza trzeba dojść ok 400 m , w sumie zajmowało nam to 5 minut ale byliśmy codziennie bo warto. Mimo opłaty 10 euro za 2 leżaki i parasol ( można również położyć się na kocu lub reczniku za darmo), nie wyobrażam sobie nie być nad morzem, które jest przecudne. Cieplutka, przezroczysta woda i plaża wąska ale położona przy klifie porośniętym piękną roślinnością. Leżaków nigdy nie brakowało. Do centrum Pefkos blisko, super spacer wieczorkami. A tam pełno sklepików i tawern, restauracji z pięknym klimatem. A teraz deser : OBSŁUGA HOTELU. Z dużej litery nie przypadkiem napisane. Oni wszyscy zasługują na medal. Zawsze uśmiechnięci, pomocni, kulturalni. Witają turystów przy każdym posiłku jak starych znajomych. Ma się wrażenie że cieszą się z każdego spotkania z nami. Posiłki bardzo smaczne, wybór wystarczający, podane w sposób zapewniający estetyczny i bezpieczny sposób mimo covid. Z całego serca hotel polecam.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Udany wyjazd

    Ewelina, Prostki 15.06.2022

    Pobyt oceniam jako udany , w hotelu brak windy ,o czym nie doczytałam, więc jeśli ktoś ma problem z chodzeniem to najlepiej nie wybierać pokoi z widokiem na morze

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Udane wakacje

    Arkadiusz, Katowice 31.08.2020

    Hotel odnowiony, transfer z lotniska trwał godzinę. Dużym plusem jest to, że część obsługi hotelu to Polacy. Lokalizacja w porządku, do plaży niedaleko, do miasteczka również.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje Rodos

    KLAUDIA, Warszawa 21.07.2022

    Bardzo dobra lokalizacja hotelu, blisko do morza i centrum Pefkos a przede wszystkim blisko przystanek autobusowy z którego można dotrzeć na każdą część wyspy. Miła obsługa i wysoki standard hotelu. Zdecydowanie polecam! Widoki podczas posiłków niesamowite. Jedzenie w hotelu monotonne jednak nie jest to duży problem, warto pozwiedzać pobliskie restauracje zarówno w Pefkos jak i Lindos! Wyspa idealna na romantyczny wyjazd.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2024

    Karolina z rodziną 26.08.2024

    Hotel bardzo kameralny, cichy , spokojny, zadbany. W obsłudze hotelowej pracuje sporo Polaków , dzięki czemu łatwo się porozumieć. Standard pokoi spełniał nasze oczekiwania . Obsluga zadbała o łóżeczko turystyczne dla dziecka , tak jak prosiliśmy . W hotelu brak animacji dla dzieci , co nam odpowiadało , gdyż mamy małego bobasa , który spokojnie mógł drzemać w wózku przy basenie . Hotel w bardzo dobrej lokalizacji , blisko plaży i przystanku autobusowego oraz rozmaitych knajpek. Jedzenie było ok. Nic nie zachwycało , ale też nie było rzeczy niezjadliwych . Śniadania różnorodne , pozostałe posiłki mniej , ale nam to pasowało , bo przynajmniej nie wróciliśmy 5 kg do przodu .Jedyny tak naprawdę poważniejszy minus to sprzątanie pokoi . Nie było dokładne pomimo dawania napiwków . Resztą bez zarzutu. To naprawdę przyjemne miejsce .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ALEKSANDRA, KRAKOW 06.09.2020

    W hotelu White Olive Premium Lindos byliśmy z mężem w sierpniu. Ogolnie oceniamy go na 5. Hotel położony w odległości ok 400 m od plaży, zejście po schodkach, plaża piaszczysta ale dość wąska i trochę za krótka. Zbieranie muszelek nie wchodzi w grę, bo jest ich bardzo mało albo są zamieszkałe. Dużym zaskoczeniem dla nas były dziwne dźwięki, które rozbrzmiewały w całej miejscowości (24h na dobę), dowiedzieliśmy że są to cykady, po jednym dniu przyzwyczailiśmy się do tych odgłosów, nawet udało mi się zrobić temu owadowi zdjęcie :). Jeśli chodzi o sam hotel, to jest on po generalnym remoncie, składa się z 10 budynków, otoczonych bujną roślinnością, bardzo przyjemne i spokojne otoczenie. Pokoje malutkie ale czyste, minusem była mała lazienka. Dla osób z problemami z chodzeniem nie polecam, ze względu na brak windy(musieliśmy wnieść walizki na 2 piętro, dla nas to nie był problem ale np. osobom starszym może się to nie spodobać). Jeśli chodzi o sprzątanie pokoju, to nie odbywało się to codziennie, tylko trzeba było wcześniej zarezerwować sobie sprzątanie w recepcji. Podczas naszego pobytu funkcjonował tylko bar przy basenie, ogólnie bardzo miła obsługa, nie robiła żadnych problemów. Bardzo fajnym akcentem było zatrudnienie w obsłudze dwóch przemiłych Polaków - Pani przy barze i Pan w restauracji. Za to duży plus dla tego hotelu! Jeden punkt odjęliśmy za jedzenie. Mały wybór, mało regionalnego jedzenia, mało owoców morza. Głodni nie chodziliśmy ale spodziewaliśmy się czegoś lepszego, jedzenie zdecydowanie nie przypadło nam do gustu. Natomiast obsługa restauracji rewelacja. Proces wydawania posiłków (w dobie covid) wyglądał następująco: przychodziliśmy i zajmowaliśmy stolik, podchodził Pan kelner i zapraszał nas do wybrania jedzenia, pokazywaliśmy co chcieliśmy i nakładano nam na talerze, wszystkim zajmowała się obsługa, my niczego nie dotykaliśmy, następnie wracaliśmy do stolika i kelner podawał nam to co wybraliśmy. Ogólnie tłumów w hotelu nie było, przy basenie bez problemów można było znaleźć wolny leżak o każdej godzinie a w restauracji nie musieliśmy długo czekać na podanie jedzenia, po terenie hotelu nie było obowiązku chodzenia w maseczkach, przy każdym budynku stał dozownik z płynem do dezynfekcji rąk. Pogoda nas nie zaskakiwała, codziennie min. 35 stopni w cieniu. Ogólnie był to przyjemny wypoczynek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem