Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(569 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    tygodniowy pobyt

    ANETA, Lubenia 24.08.2020

    Czysty pachnacy swiezoscia, ladna okolica ,mila obsluga

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    White Olive Premium Lindos we wrześniu 2020

    Jacek, Łódź 14.09.2020

    Pobyt na przełomie sierpnia i września 2020. To nasz 8 pobyt na wyspach greckich, ale pierwszy na Rodos. Największe plusy to ludzie pracujący w tym hotelu ; począwszy od recepcji przez bar aż do restauracji. Wszyscy bardzo mili i uczynni. Na szczególne uznanie zasługuje zwłaszcza młoda polska studentka z Lublina pracująca w barze. Sam hotel jest po remoncie, więc pokoje, restauracja i bar są bardzo czyste. Na terenie hotelu goście przemieszczają się bez maseczek, ale należało zachować dystans (z tym bywało różnie). W wielu miejscach pojemniki z płynem odkażającym. Jedzenie dobre, choć dość mały wybór, co przy dwutygodniowym pobycie było nieco nużące. Brakowało zwłaszcza owoców (praktycznie były tylko pokrojone w drobną kostkę arbuzy z minimalnym dodatkiem czasem melona lub kilku winogron). Brak właśnie winogron wydaje się w tym okresie zaskakujący. Jakość alkoholi w barze przeciętna (w porównaniu np. do hotelu White Olive Premium Laganas na Zakynthos, który też należy do firmy Rainbow). Sam hotel składa się z 9 dwupiętrowych pawilonów (po 12 pokoi w każdym). Rozmieszczone są one w ogrodzie oliwnym z licznymi innymi roślinami (m.in. bananowce, owocująca winna latorośl, bugenwille) - to jeden z większych plusów obiektu. Pokoje czyste, z dobrze funkcjonującą klimatyzacją. Sprzątanie pokoi i uzupełnianie kosmetyków oraz zmiana ręczników - na życzenie gości (należy zgłosić to w recepcji). W tym roku liczba gości oscylowała wokół 100-120, co stanowiło około 60% możliwości hotelu. Wydaje się, że przy pełnym obłożeniu mogą wystąpić pewne problemy z miejscem przy basenie czy przy "normalnym" funkcjonowaniu restauracji. Bardzo ważna uwaga - hotel nie jest przygotowany na przyjęcie osób z ograniczeniami w poruszaniu się (brak podjazdów do budynków mieszkalnych, basenu, trochę schodów). W otoczeniu kilka zamkniętych hoteli, również część tawern nieczynna, a najbliższy sklep (mały super market) oddalony o około 1-1,5 km. Do plaży ładna droga, w końcowym odcinku przejście przez nieczynny hotel i około 50 schodków. Sama plaża, jak na większości wysp greckich, dość wąska, grubopiaszczysta, z łagodnym wejściem go morza i płatnymi leżakami. Transfer z lotniska do hotelu zajmuje około 70-80 minut. Na lotnisku w Rodos sprawdzane są dokumenty PLF z QR Code. Rezydenci, zarówno po przylocie, jak i w czasie powrotu obecni na lotnisku i sprawnie kierujący nami w odpowiedni sposób.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    White Olive Premium Lindos przed sezonem

    Grażyna 06.05.2025

    Byłyśmy na Rodos przed sezonem, przełom kwietnia i maja. W Pefkos dopiero wszystko (hotele, restauracje, serwis plażowy) szykowano do otwarcia, miasteczko było dość wymarłe. Dobrze były zorganizowane wycieczki fakultatywne. Szczególnie polecamy wyjazd na Symi, natomiast Lindos/Rodos można zwiedzić samemu. Mało było czasu z przewodnikiem i oprowadzaniem, zbyt dużo czasu na promocję lokalnych produktów. Mimo, że prognozy pogody wskazywały na deszcz wycieczka na Prasonisi nie została anulowana.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie wszystko na plus...

    Agnieszka K., Elbląg 18.09.2021

    Zacznę od tego, że nie wszystko wyglądało tak pięknie... Mieliśmy wykupiony pokój z widokiem na morze (za dodatkową opłatą) a dostaliśmy pokój z widokiem na... ,,morze,, klimatyzatorów i bojlerów, które stały na dachu budynku przed nami. Morze było widoczne w bardzo ograniczonym zakresie. Po interwencji u Pani rezydentki usłyszeliśmy tekst, że po powrocie do Polski mamy złożyć reklamację. Żadnej reakcji ani pomocy. Jeżeli chodzi o serwis sprzątający, to też pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie pokoju ograniczało się tylko do wymiany ręczników i to jeszcze trzeba było się upomnieć i do opróżnienia śmietnika. Pościel zmieniona dwa razy na ośmiodniowy pobyt. Ogólnie hotel ładny, po remoncie. Spory basen dla dorosłych i mały brodzik dla dzieci.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kameralny White Olive Premium Lindos

    Zuzanna 17.07.2025

    Hotel kameralny i nowoczesny. Obsługa była przesympatyczna – pomocna i uśmiechnięta od rana do wieczora. Cały obiekt był zadbany i czysty, a przy basenie zawsze można było znaleźć wolny leżak, niezależnie od pory dnia. Lokalizacja hotelu to duży plus – do centrum miasteczka było około 400 metrów, a tam mnóstwo uroczych tawern, sklepików i klimatycznych uliczek. Niestety, plaża trochę rozczarowała – była wąska, cała zastawiona leżakami i mało przyjemna do plażowania. Największym minusem było jedzenie. Było raczej monotonne, wybór bardzo ograniczony, a smaki przeciętne – zdecydowanie nie jest to mocna strona tego hotelu. Mimo wszystko nie chodziliśmy głodni. Przy barze przy basenie były dostępne przekąski i dobre drinki. Pokoje są czyste, ale trafiliśmy na taki raczej przeciętny – łazienka miała niefunkcjonalny prysznic bez szyby, co skutkowało zalaną całą łazienką. Łóżka to dwa pojedyncze złączone w jedno, co też nie było zbyt wygodne. Co ciekawe, gdy przedłużaliśmy dobę hotelową (za 100 euro), dostaliśmy zupełnie inny pokój – znacznie lepszy, przestronny, z pięknym widokiem na morze, dużym łóżkiem i wygodną łazienką. To pokazuje, że standard pokoi może być bardzo różny. Podsumowując: hotel ma swoje plusy – kameralność, świetna obsługa, czystość i dobra lokalizacja. Ale są też minusy – przeciętne jedzenie, słaba plaża i nierówny standard pokoi. Mimo to pobyt wspominam dobrze i ogólnie jestem zadowolona.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    5-12 maj 2023

    Marta Teresa, Poznań 15.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Rodos spełnił moje oczekiwania. Piękna wyspa. Hotel bardzo nowoczesny, w spokojnej okolicy. Na pewno można w nim wypocząć. Wycieczki fakultatywne na wysokim poziomie. Rezydenci bardzo pomocni i profesjonalni. Na pewno jeszcze wybiorę się z Rainbow na kolejny urlop.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Niby podróż poślubną!

    Nathan, Pabianice 06.09.2021

    W naszej opinii hotel jako obiekt turystyczny cały kompleks jest bardzo przyjazny dla ludzi Iga ogólnego odbioru wizualnego. Niestety nasza przygoda z zakwaterowaniem zakończyła się dość poważnymi problemami jak się okazało pokój przydziela nie kompleks hotelowy a bezpośrednio biuro podróży i to proponujemy nie aby skrupulatnie sprawdzać umowę oraz kompetencje osoby u której zamawiamy wycieczkę. W naszym przypadku nie zostały uwzględnione żadne sugestie co skutkowało kilkugodzinną wojną z recepcją i zmianę pokoju kropka z pewnością polecamy wyjazd na samą wyspę bo jest wyjątkowo urokliwa. jeśli chodzi o obsługę hotelową, kelnerki oraz barmani cudowni ludzie niezwykle profesjonalni w tym co robią. pokoje czyste schludne chodź już na samym początku pobytu dostaliśmy informację że sprzątane są co drugi dzień nie dokładane są środki higieny osobistej. Drinki smaczne i w cenie opcji all inclusive. Samo jedzenie zapowiadało się lepiej niestety w naszym odczuciu daje wiele do życzenia mimo to najbardziej zawiedliśmy się na biurze podróży.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    przedłużony weekend majowy

    ROBERT, KRAKÓW 08.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel w akceptowalnej odległości od lotniska, transfer około 1h, blisko miasteczka Lindos w który znajduje się akropol, wart zobaczenie. Miejscowość przy hotelu to Pafkos z restauracjami i sklepami, jednak w tym okresie większość zamknięta. Hotel po remoncie, więc nie ma się do czego przyczepić, chociaż jakość wykończenia w niektórych aspektach nieakceptowalna w Polsce. Przy prysznicu łazienka się zalewa, brak dobrej osłony przed przedostawaniem się wody. Teren hotelu mały lecz nie było to uciążliwe, basen nieogrzewany więc woda rześka, na popołudnie się na tyle nagrzewała że dało się popływać. Turyści głównie z Polski, trochę z Wysp Brytyjskich. Świetna obsługa baru przy basenie, zawsze uśmiechnięci, chętnie zagadujący czy wszystko w porządku. Pobyt oceniam pozytywnie z naciskiem na konieczną moim zdaniem poprawę jakości i różnorodności potraw.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    WHITE OLIVE PREMIUM LINDOS RODZINA Z DZIECKIEM

    Anna, Pławy 23.07.2021

    HOTEL BUNGALOWY TO NA PLUS. POKOJE BEZ ZASTRZEŻEŃ. KUCHNIA BARDZIEJ GRECKA NIŻ EUROPEJSKA, W PORÓWNANIU Z INNYMI HOTELAMI W KTÓRYCH BYLIŚMY - ŚREDNIO - SZCZERZE MÓWIĄC MAŁY WYBÓR, POWTARZAJĄCE SIĘ DANIA ... NIE WIEM CZY TO PRZEZ PANDEMIĘ CZY TAK TAM JEST ZAWSZE ??? POOL BAR; TO SAMO - BEZ SZAŁU - ZIMNE KANAPKI, CZASEM JAKIEŚ CIEPŁE DANIE - ŚREDNIO ... OBSŁUGA JAK NAJBARDZIEJ NA PLUS - WSZYSCY MILI - POMOCNI; BEZ ZASTRZEŻEŃ. PIĘKNA PLAŻA NIEDALEKO, PŁATNE LEŻAKI, ALE JEST TEZ MIEJSCE ABY ROZŁOŻYĆ RĘCZNIK. BRAK PLACU ZABAW, DLA DZIECI NIE MA ŻADNEJ ROZRYWKI, JEST MAŁY BASEN JEDYNIE ... NAM ZMIENIONO HOTEL TYDZIEŃ PRZED WYLOTEM WIĘĆ PADŁO NA TEN HOTEL BO INNE SIĘ NIE OTWORZYŁY. PODSUMOWUJĄC, JAK DLA DOROSŁYCH OSÓB BEZ DZIECI OK, ALE DLA RODZIN Z DZIEĆMI ŚREDNIO - NIE MA ATRAKCJI, I TA KUCHNIA ... I TRZEBA TEZ WSPOMNIEĆ, TRANSFER, OK PÓŁTOREJ GODZINY.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel dla niezbyt wymagających

    Katarzyna, Warszawa 24.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Organizacja ze strony biura Rainbow bez żadnych zastrzeżeń. Miasteczko małe, ale przyjemne (nie dla imprezowiczów), dobra baza wypadowa, fajna plaża. Hotel niestety na poziomie naciąganych 3 gwiazdek europejskich. Pokoje, przynajmniej te na parterze mikroskopijne (nie było opcji rozłożyć na ziemi walizki w rozmiarze L). Jedzenie naprawdę kiepskie (szczególnie to w dzień przy barze), alkohole i napoje najgorszego sortu. Obsługa w zdecydowanej większości naprawdę miła. W hotelu mało atrakcji, kilka razy cos tam grali, ale ogólnie tak raczej mieliśmy wrażenie, że miejsce jest wymarłe wieczorami i byliśmy uciszani jeśli sami chcieliśmy dłużej posiedzieć i pogadać przy naprawdę cichej muzyce. Wakacje były udane, ale no nie tak wyglądają 4-gwiazdkowe hotele w Europie stąd odjęłam jedną gwiazdkę. Niepotrzebnie wykupiony pakiet all inclusive, bo jedliśmy na mieście, a alkohol i napoje kupowaliśmy w sklepie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem