Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Agnieszka K., Elbląg 18.09.2021

Nie wszystko na plus...

Zacznę od tego, że nie wszystko wyglądało tak pięknie... Mieliśmy wykupiony pokój z widokiem na morze (za dodatkową opłatą) a dostaliśmy pokój z widokiem na... ,,morze,, klimatyzatorów i bojlerów, które stały na dachu budynku przed nami. Morze było widoczne w bardzo ograniczonym zakresie. Po interwencji u Pani rezydentki usłyszeliśmy tekst, że po powrocie do Polski mamy złożyć reklamację. Żadnej reakcji ani pomocy. Jeżeli chodzi o serwis sprzątający, to też pozostawia wiele do życzenia. Sprzątanie pokoju ograniczało się tylko do wymiany ręczników i to jeszcze trzeba było się upomnieć i do opróżnienia śmietnika. Pościel zmieniona dwa razy na ośmiodniowy pobyt. Ogólnie hotel ładny, po remoncie. Spory basen dla dorosłych i mały brodzik dla dzieci.

4.5/6

Marta, Poznań 15.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

5-12 maj 2023

Rodos spełnił moje oczekiwania. Piękna wyspa. Hotel bardzo nowoczesny, w spokojnej okolicy. Na pewno można w nim wypocząć. Wycieczki fakultatywne na wysokim poziomie. Rezydenci bardzo pomocni i profesjonalni. Na pewno jeszcze wybiorę się z Rainbow na kolejny urlop.

4.5/6

Nathan, Pabianice 06.09.2021

Niby podróż poślubną!

W naszej opinii hotel jako obiekt turystyczny cały kompleks jest bardzo przyjazny dla ludzi Iga ogólnego odbioru wizualnego. Niestety nasza przygoda z zakwaterowaniem zakończyła się dość poważnymi problemami jak się okazało pokój przydziela nie kompleks hotelowy a bezpośrednio biuro podróży i to proponujemy nie aby skrupulatnie sprawdzać umowę oraz kompetencje osoby u której zamawiamy wycieczkę. W naszym przypadku nie zostały uwzględnione żadne sugestie co skutkowało kilkugodzinną wojną z recepcją i zmianę pokoju kropka z pewnością polecamy wyjazd na samą wyspę bo jest wyjątkowo urokliwa. jeśli chodzi o obsługę hotelową, kelnerki oraz barmani cudowni ludzie niezwykle profesjonalni w tym co robią. pokoje czyste schludne chodź już na samym początku pobytu dostaliśmy informację że sprzątane są co drugi dzień nie dokładane są środki higieny osobistej. Drinki smaczne i w cenie opcji all inclusive. Samo jedzenie zapowiadało się lepiej niestety w naszym odczuciu daje wiele do życzenia mimo to najbardziej zawiedliśmy się na biurze podróży.

4.5/6

Robert, Michałowice 08.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

przedłużony weekend majowy

Hotel w akceptowalnej odległości od lotniska, transfer około 1h, blisko miasteczka Lindos w który znajduje się akropol, wart zobaczenie. Miejscowość przy hotelu to Pafkos z restauracjami i sklepami, jednak w tym okresie większość zamknięta. Hotel po remoncie, więc nie ma się do czego przyczepić, chociaż jakość wykończenia w niektórych aspektach nieakceptowalna w Polsce. Przy prysznicu łazienka się zalewa, brak dobrej osłony przed przedostawaniem się wody. Teren hotelu mały lecz nie było to uciążliwe, basen nieogrzewany więc woda rześka, na popołudnie się na tyle nagrzewała że dało się popływać. Turyści głównie z Polski, trochę z Wysp Brytyjskich. Świetna obsługa baru przy basenie, zawsze uśmiechnięci, chętnie zagadujący czy wszystko w porządku. Pobyt oceniam pozytywnie z naciskiem na konieczną moim zdaniem poprawę jakości i różnorodności potraw.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem