Opinie klientów o White Olive Premium Lindos

5.3 /6
454 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Paweł, Wrocław 08.10.2020

09/2020

Bardzo fajny , miły , kameralny hotelik , nowy bardzo zadbany , czysty , mnóstwo zieleni . Położony odrobinkę na uboczu ale nie przeszkadza to absolutnie w niczym 5 min do centrum . Obsługa 100 % grecka , bardzo miła i uprzejma , naprawdę szok jak na warunki europejski . Jedyna wada to niestety słabe jedzenie i nie chodzi tu o sposób podawanie ze względu na obostrzenia związane z Covid , po prostu było monotonne , słabe i absolutnie nie odpowiednie dla standardu 4* nawet dla 3* /śniadania ok bez uwag /. Za to w pobliskich restauracja naprawdę można za 10 - 20 euro zjeść super kolację z winem . Jak zwykle super obsługa i organizacja ze strony Rainbow , naprawdę ta firma stanowi synonim jakości , tu naprawdę 6+.

4.5/6

Mirosława, Warszawa 01.09.2022

Powietrze o zapachu pinii i śpiew cykad

Hotel jest bez zarzutu, wszystko działa sprawnie, pokoje czyste, obsługa pomocna, jedzenie naprawdę smaczne. Basen niewielki, ale sympatyczny. Wokół basenu znajduje się dziewięć dwupiętrowych pawilonów( mylnie nazwanych w opisie oferty bungalowami) z czterema pokojami na każdym poziomie.Wśród gości przeważają Polacy, ale również Brytyjczycy, Niemcy i Francuzi. Skorzystaliśmy z wycieczki fakultatywnej do Lindos i Rodos, nazwanej "Objazd wyspy z południa" i był to najjaśniejszy punkt naszego urlopu, w głównej mierze dzięki wspaniałemu przewodnikowi, panu Sławkowi, który w kompetentny sposób zapoznał nas z dawnym i obecnym obliczem wyspy Rodos. Minusem jest według mnie brak własnej plaży hotelowej, a leżaki są drogie (15-20 euro). Kolejny minus to brak wody butelkowanej dostarczanej do pokoju, a woda w kranie, niestety, słona, więc herbatka (własna) nie smakowała najlepiej. Natomiast bardzo spodobała mi się wspólna przestrzeń dla gości hotelowych w postaci okrągłego placyku przy barze. Aha! Wzruszyła mnie mała, prawosławna, urocza i zawsze otwarta kapliczka, do której chętnie wstępowałam na modlitwę i chwilę wyciszenia.

4.5/6

ANETA, Lubenia 24.08.2020

tygodniowy pobyt

Czysty pachnacy swiezoscia, ladna okolica ,mila obsluga

4.5/6

Jacek, Łódź 14.09.2020

White Olive Premium Lindos we wrześniu 2020

Pobyt na przełomie sierpnia i września 2020. To nasz 8 pobyt na wyspach greckich, ale pierwszy na Rodos. Największe plusy to ludzie pracujący w tym hotelu ; począwszy od recepcji przez bar aż do restauracji. Wszyscy bardzo mili i uczynni. Na szczególne uznanie zasługuje zwłaszcza młoda polska studentka z Lublina pracująca w barze. Sam hotel jest po remoncie, więc pokoje, restauracja i bar są bardzo czyste. Na terenie hotelu goście przemieszczają się bez maseczek, ale należało zachować dystans (z tym bywało różnie). W wielu miejscach pojemniki z płynem odkażającym. Jedzenie dobre, choć dość mały wybór, co przy dwutygodniowym pobycie było nieco nużące. Brakowało zwłaszcza owoców (praktycznie były tylko pokrojone w drobną kostkę arbuzy z minimalnym dodatkiem czasem melona lub kilku winogron). Brak właśnie winogron wydaje się w tym okresie zaskakujący. Jakość alkoholi w barze przeciętna (w porównaniu np. do hotelu White Olive Premium Laganas na Zakynthos, który też należy do firmy Rainbow). Sam hotel składa się z 9 dwupiętrowych pawilonów (po 12 pokoi w każdym). Rozmieszczone są one w ogrodzie oliwnym z licznymi innymi roślinami (m.in. bananowce, owocująca winna latorośl, bugenwille) - to jeden z większych plusów obiektu. Pokoje czyste, z dobrze funkcjonującą klimatyzacją. Sprzątanie pokoi i uzupełnianie kosmetyków oraz zmiana ręczników - na życzenie gości (należy zgłosić to w recepcji). W tym roku liczba gości oscylowała wokół 100-120, co stanowiło około 60% możliwości hotelu. Wydaje się, że przy pełnym obłożeniu mogą wystąpić pewne problemy z miejscem przy basenie czy przy "normalnym" funkcjonowaniu restauracji. Bardzo ważna uwaga - hotel nie jest przygotowany na przyjęcie osób z ograniczeniami w poruszaniu się (brak podjazdów do budynków mieszkalnych, basenu, trochę schodów). W otoczeniu kilka zamkniętych hoteli, również część tawern nieczynna, a najbliższy sklep (mały super market) oddalony o około 1-1,5 km. Do plaży ładna droga, w końcowym odcinku przejście przez nieczynny hotel i około 50 schodków. Sama plaża, jak na większości wysp greckich, dość wąska, grubopiaszczysta, z łagodnym wejściem go morza i płatnymi leżakami. Transfer z lotniska do hotelu zajmuje około 70-80 minut. Na lotnisku w Rodos sprawdzane są dokumenty PLF z QR Code. Rezydenci, zarówno po przylocie, jak i w czasie powrotu obecni na lotnisku i sprawnie kierujący nami w odpowiedni sposób.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem