Opinie o Rodos - Wyspa Słońca Premium, Costa Lindia

5.1/6
(272 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    słaby hotel

    KAMILLA MAGDALENA, TORUŃ 30.09.2021

    Max 3 gwiazdki.W pokoju wielkie okno między pokojem a łazienką.Po co??? Nie wiadomo. Zepsuta klimatyzacja została naprawiona w przedostatnim dniu pobytu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Zdecydowanie nie jest to 5 gwiazdek

    Michal Pawel, Warszawa 26.07.2022

    Hotel zniszczony i zaniedbany przypominający czasy jak PRL. Według Rainbow hotel posiada 5 gwiazdek (których mu niestety brakuje), według nas zasługuje na 3.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak pomocy w sytuacji problemów

    Natalia, --- 01.08.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Biuro się sprawdza tylko wtedy, kiedy wszystko idzie gładko. W przypadku problemów, zostawiają podróżnych samych sobie w obcym kraju. Mieliśmy problem z powrotem z Rodos, lot nie odbył się planowo, nie było informacji kiedy polecimy, koniec końców lot odbył się po ponad 12 godzinach, spędziliśmy z dzieckiem noc na lotnisku. Ok, opóźnienia lotów się zdarzają i to nie wina biura. Natomiast nie wywiązali się ze swoich obowiązków dotyczących pomocy i opieki. Rezydent nie odbierał telefonów, nie dostaliśmy żadnej informacji co mamy robić, co z naszym lotem itd. Porażka. Doświadczaliśmy dużego stresu, który mógłby być mniejszy gdyby biuro stanęło na wysokości zadania. Sam hotel rewelacyjny, dostaliśmy pokój zgodnie z rezerwacją. Natomiast znajomi dostali dużo gorszy pokój niż mieli dostać, w którym było głośno z powodu urządzenia za ścianą. Ani pracownicy hotelu, ani Rainbow nie zadziałali skutecznie by zmienić im pokój. Te dwie sytuacje mocno pogorszyły nasze odczucia po wyjeździe.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel niegodny polecenia - zły

    Janusz 27.09.2021

    Stary hotel przed remontem z uciążliwym smrodem z kanalizacji w łazience, który przenikał do pokoju. Przeraźliwie zimna woda w ogromnym basenie. Brak jakichkolwiek animacji przez cały siedmiodniowy pobyt . Jedyna rozrywka to codzienna gra w siatkówkę. Dobra organizacja obsługi gastronomicznej i nie złe jedzenie. Absolutnie nie polecam tego hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Przed sezonem - Maj

    Dariusz, Mikołów 24.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Wyjazd majowy Hotel po remoncie ale raczej w z małą ale istotną korektą- w trakcie remontu. Otwarty mimo kompletnego nieprzygotowania personelu, kuchni, obsługi jak i pokoi. Bez klimatu, bez wyposażenia i z totalnym brakiem ogólnie pojętego serwisu Pełna improwizacja i brak wiedzy gdzie co jest i jak działa. skład drinków z karty all "googlowany" w telefonach a barmani szukają gdzie jest lód. Jak chcesz poczuć najgorsze na świecie Mohito bez cukru , bez mięty , i bez limonki (dobrze że rum był) to hotel dla Ciebie. Pokoje nieprzygotowane do 20 od 9 rano, mimo tzw. zakontraktowania pod BP Ale z potencjałem , i jak jest pokój wyremontowany to z urządzeniami i wyposażeniem jeszcze w foliach (ale piloty do tv i do klimatyzacji przepadły. Jedzenie TRAGEDIA łącznie nową obsługą są nowe garnki, piece. Darujcie sobie al carte a jak chcecie ryzykować to tak żeby zdążyć wpaść na stołówkę. Chińska to przygoda sama w sobie. Można zrobić konkurs i poszukać co jest w niej Chińskiego czy orientalnego. Ja znalazłem lampiony na suficie;) Ważne ! mimo krytycznej opinii jestem pewien że w sezonie się rozkręci i będzie dobrze, lepiej i dociągnie.... do słabych 3* z Marmarisu po drugiej stronie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niezgodne z umową!!!

    Agnieszka, Gorzów Wlkp 30.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Przykro mi to pisać, ale mój pobyt był niezgodny z umową. Miałam opłacony (rezerwacja wrzesień 2024!) pokój z widokiem na morze, a postaliśmy w suterenie z widokiem na ścianę. Pani w recepcji z kamienną twarzą powiedziała, że nie ma dla nas innego pokoju (umowę miałam ze sobą i ją pokazałam), a rezydentka przede wszystkim podkreślała, że to nie jej wina. Czuję się oszukana, bo zapewne zapłaciłam większe pieniądze niż powinnam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    BEATA, POLKOWICE 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Generalnie obiekt ładny z basenami, leżakami, plażą. Jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa, poza recepcją, miła. Czysto. Ale. Zamiast pokoju superior z bocznym widokiem na morze dostaliśmy pokój 2 osobowy z łóżkiem dostawionym przy lodówce w strefie wejściowej. Pokój w przyziemiu tzw. Gruondfloor. Jedyny widok z okien i tarasu to ponad 5 metrowe mury. I przez cały dzień od 11 do około 21 codziennie buczał tuż za ścianą pokoju agregat pobliskiej restauracji hotelowej. Hals potęgowany przez lokalizację pokoju. Murowana studnia , ktorej mieluśmy pokój, robiła za pudło rdzonansowe. Reklamację na miejscu bezskuteczne, bo nie mają wolnych pokoi, bo mają więcej rezerwacji niż miejsc - czyli stosują overbooking. Ocena negatywna.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia pobytu

    Rafał, Łódź 23.03.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Nie polecam hotelu – pomylili pokoje z widokiem na morze, a w ośrodku unosił się nieprzyjemny smród.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wczasy CostaLindia

    Łukasz, Posoka 08.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Witam. Nie polecam Wam wyjazdów z biurem Rainbow. Polecieliśmy z rodziną na wypoczynek do Grecji do Hotelu Costa Lindia. Po przybyciu na miejscu późnym wieczorem okazało się w hotelu, że nie ma dla nas wolnych pokoi i że musimy zabukować się w innym hotelu o niższym standardzie. W sumie były nas trzy rodziny. Po telefonie do rezydentki otrzymaliśmy informacje, że ona dzisiaj nie przyjedzie, a tak w ogóle to nic z tym nie może zrobić. Byliśmy wszyscy w szoku ale nie mieliśmy wyjścia. Wzięliśmy torby i poszliśmy do innego hotelu, gdzie zamiast zgodnie z umową mieć pokój z widokiem na morze mieliśmy widok na miejsce dostaw do hotelu, śmietniki i wentylatory. Okazało się, że spaliśmy w jednym hotelu a jedliśmy i plażowaliśmy w drugim. Codziennie przechodziliśmy po 10 razy z hotelu do hotelu. Po 4 dniach mogliśmy wrócić do Costa Lindia. Pół dnia zeszło nam na ponownej przeprowadzce i zmianie hoteli. Rainbow sprawił nam najgorsze wakacje jakie mieliśmy do tej pory. Ostatni raz z nimi polecieliśmy. NIE POLECAM!!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    pobyt w hotelu Costa Linda to katastrofa

    Roland, Sopot 26.10.2021

    Zamówiliśmy pokój z bocznym widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na wielką rurę w której zjeżdżały dzieci. Przyjechaliśmy wieczorem, więc poszliśmy zjeść kolację, po powrocie do pokoju naszych walizek nie było, obsługa hotelowa do bani. Łazienka w tragicznym stanie, wanna z jacuzzi w której nie było korka i boczne panele odpadały. W pokoju śmierdziało. Czegoś takiego w życiu nie doświadczyłem . Jedzenie słabe, arbuz paskudny, kawa to samo. Kelnerzy w barze mieli wszystko w nosie , zamiast martini bianco wlewali paskudne wino. Stoliki wycierane śmierdzącą szmatą. Plaża nie sprzątana. Pani w recepcji bardzo nerwowa. Jedzenie stare stęchłe owoce zalatujące starą lodówką wybór bardzo ograniczony np. bekon to konglomerat. Sosy rozcieńczone, stare pieczywa odgrzebane jedynie ziemniaki nadawały się do jezdnia. Jak dla mnie to hotel 3*. Nie było odczucia ultra.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem