Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był nas 8 pobyt w Grecji i tak bardzo nieudany, jeżeli chodzi o hotel. Minusy, niestety których było najwięcej i uważamy urlop za zepsuty: Pokój niby po remoncie, a zero komfortu dla rodziny z dziećmi, nieduży, łóżka dla dzieci były bez zagłówków, po prostu 2 materace stojące obok siebie, każdą noc spadały poduszki, lodówka zbyt glośna i przeszkadzała spać, a najbardziej irytującą rzeczą każdej nocy był stuk kółek walizek wskutek całkowitego braku wyciszeń drzwi( w 95% gości zatrzymują się tutaj na tydzień, więć non-stop są zameldowania i wymeldowania). Przy cenie którą zaplaciliśmy za pokój( dwoje dzieci w wieku 7 i 11 lat, każde w cenie osoby dorosłej takie warunki zakwarterowania to nieporozumienie!)A my mieliśmy szczęśćie, że dostaliśmy ten pokój, bo hotel nagminnie stosuje overbooking i niektorzy nasi rodace byli zakwarterowani w różnych o wiele gorszych miejscach lub nieodpowienich pokojach na terenie hotelu. Brak normalnego dostępu do świeżej wody, można było zamówić u obsługi przy głównych posiłkach, na terenie hotelu był dostępny jedyny(!) plastikowy dystrybutor przy głównym barze ( wiadomo jaka jest jakość tej wody przy stale wysokich temparaturach na wyspie), na plaży wodę można było jedynie zamówić w barze, w sezonie stojąc w długiej kolejce, dużo osób po prostu kupowało wodę w sklepiku hotelowym i nosiło zgrzywki wody do pokoi, co też robiliśmy. Jedzenie nie zbyt dobrej jakośći, pieczywo wyglądało jak niedawno rozmrożone, ogolnie dużo dań z podgrzanych mrożonek, mały wybór i jakość deserów. Brak lunchboxów. A najgorsze co mogło spotkać nas na urlopie bylo skandaliczne i chamskie zachowanie jednego z menadżerów lub dyrektora, który często wieczorem wchodził na stolówkę i z góry obserwował pracę personelu oraz gości, zobaczywszy, że bierzemy z córką kilka rodzajów owoców (na 4 osoby), podniesionym głosem na całą stołówkę powiedział, że bierzemy za dużo i powinnyśmy odłożyć owoce z powrotem!!!!!Powiedziałam, że nie zamierzam odkłdać, bo jest nas 4 osoby i nie uważam naszej porcji za dużą, inny menadżer nieco póżniej podszedł do nas i dał pusty talerzyk żeby złagodzić sytuację. Ten okropny człowiek, chyba pomyślał, że będziemy to wynosić z restauracji! Tyle o traktowaniu gości przez kierownictwo hotelu........ Beznadziejne parasolki na plaży które prawie ne dają cienia. Plusy: jakość sprzątania w pokoju oraz na plaży, przyjazny personel w pizzerii na plaży( bardzo dobre makarony i pizza), dobrej jakości drinki w barze. Hotel jest dobrze położóny oraz rzeczywiście ma piękną architekturę basenową. Teren hotelu jest nieduży. Ogólnie odnieśliśmy wrażenie, że dyrekcja hotelu próbuje zarobić na wszystkim, a w zamian traktuje gości jako śmiecie, które i tak będą mieli zawsze...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdjęcia prezentowane na stronie Rainbow nie odzwierciedlają aktualnie panującego stanu hotelu Costa Lindia. Hotel stale kwateruje gości nie w tym standardzie co goście wykupili w biurach podróży. Dla zainteresowanych tym hotelem, radzę poczytać komentarze na Google i obejrzenie zdjęć jaki wrzucają byli goście tego hotelu. Przynajmniej część trunków serwowanych w barach są przeterminowane - sam widziałem takowy z datą 19.04.2023. Plusem jest morze(woda ciepła), względnie dobra plaża. Jeżeli chodzi o restauracje to odradzam azjatycką, gdzie serwują najgorsze sushi jakie jadłem do tej pory. Restauracja Grecka jest okej. Dobra jest pizza w restauracji włoskiej i ogólno dostępna restauracja La Luna. Jeżeli mowa o pokojach to jest to największa klapa w tym hotelu - stare, połatane ściany, słaby serwis sprzątający, brak wyposażenia. Bliżej im do 2/3 gwiazdek niż 5.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony i zaniedbany, bardziej przypomina hotel pracowniczy z PRL niż 5 gwiazdek, max 3 gwiazdki. Jedzenie w miarę dobre ale mega monotonne-, animacje dramat-a właściwie ich brak, wieczorne -raz na pobyt pokaz magika, poza tym BINGO i kilku Niemców grających , obsługa niemiła , morze super-chociaż zejście kamieniste, baseny fajne ale bardzo zaniedbane i zniszczone. Generalnie nie polecam za ponad 4k od osoby myślę że można coś ciekawszego znaleźć.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dziękuję Rainbow za zrujnowanie urlopu. Na kilka godzin przed odlotem dowiaduję się, że na 2 dobry zostaniemy zakwaterowani w innym hotelu o gorszym standardzie, z zepsutym prysznicem, smrodem z kanalizacji, gdzie dostawką było łóżko szpitalne, z ostrymi zardzewiałymi wystającymi elementami (dziecko skaleczyło nogę). 3 dzień urlopu, zmarnowany na przekwaterowanie na własną ręke do właściwego hotelu w 40 stopniowy upał i czekanie od 12 do 15 na walizkach, żeby się zakwaterować. Zero zainteresowania ze strony rezydenta. Ogólnie dramat.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu ze względu na notoryczne stosowanie OVERBOOKING!!! To jakiś koszmar. Na parę godzin przed wylotem znajomi z ktòrymi mamy wypoczywać dostają info że nie ma dla nich miejsca w tym hotelu. Nas nawet nikt nie poinformował! Po bardzo nie przyjemnych kontaktach z Panem na infolinii zmieniliśmy hotel na inny. Po dotarciu do hotelu zaproponowanego przez Rainbow dalsze problemy pokòj absolutnie nie zgodny z tym co wykupiliśmy.! Po kilku godzinach negocjacji zmian pokoju.Przez cały pobyt w hotelu "zastępczym"poznawaliśmy kolejnych urlopowiczòw ktòrzy wykupili pobyt w hotelu Costą Lindia ale nie dane im było w nim wypoczywać..ODRADZAM szkoda zdrowia . Ciężko wystawić opinię o hotelu za pobyt w którym się zapłaciło a na oczy się go nie widziało!!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam nikomu hotelu Costa Lindia , ponieważ overbooking to u nich chleb powszedni. Rezerwując pobyt w tym hotelu za pośrednictwem RAINBOW , masz zapewnione problemy od początku do końca pobytu. Nie wybierajcie tego hotelu. To PAZERNI OSZUŚCI. Ja wróciłem wczoraj i jeszcze dobrze się nie wyspałem, ponieważ hotel zastępczy nie miał odpowiednich pokoi. Zamiast 40 metrów - było 20, zamiast wygodnych pokoi z widokiem na morze - widok na ścianę , poranny hałas śmieciarek, huk wentylatorów. Oddadzą mi kasę za ten żart. Zepsuli mi wakacje. Rezydentka to dramat, nie zrobiła nic w kwestii pokoju, pomimo kilku rozmow .
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam wycieczki organizowanej przez Rainbow do hostelu Costa Lindia na Rodos. Po przyjeździe dopiero podczas logowania się do hotelu około godziny 22.00 dowiedzieliśmy się, że nie ma dla Nas miejsca w hotelu i zostajemy zakwaterowani w innym hotelu o niższym standardzie (4gwiazki zamiast 5) w pokojach w których chyba nikt nie chciał mieszkać z widokiem na śmietnik i punktem dostaw oraz hałasującymi wentylatorami 24h. Szczegółem jest to że w pokoju 3 osobowym byliśmy w 4 osoby.Dopiero po 4 dniach wróciliśmy na pozostałe 3 dni do docelowego miejsca za co zapłaciliśmy. Pomoc ze strony rezydenta zerowa. Polacy zawsze traktowani gorzej niż Niemcy, których dużo w hotelu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow zapomina poinformować klientów o overbookingu. Na planowane 8 dni byliśmy tylko 3 dni. Porażka w kontakcie i obsłudze. Hotel zastępczy niższej kategorii na totalnym odludziu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brud ,smród i ubóstwo.Prawdopodobnie ma 5* ale to KŁAMSTWO może ma 3*. Zostaliśmy oszukani przez Rainbow.Będziemy domagać się sprawiedliwości.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie nieźle, pomijając bardzo złe emocje w związku z problemami z check- in ( 9 godz. oczekiwania na pokój). Wpłynęło to na negatywną ocenę całości wyjazdu.