Opinie o Rodos - Wyspa Słońca Premium, Lindos Breeze Beach Hotel

5.4/6
(285 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Kiotari

    ADAM, Zakliczyn 20.06.2022

    Witam, pobyt byłby świetny gdyby nie ciągle problemy z kartą do pokoju ( wymieniane były chyba 4/5razy), robakami w pokoju i klatkach schodowych, wymiana ręczników na nowe które były brudne. Jeszcze zostaliśmy wprowadzeni w błąd o większej liczbie wycieczek, których nie było w ofercie po przyjeździe ( może wina była przez to że kupowaliśmy przez wakacje.pl).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Sierpniowy pobyt w Lindos Breeze Beach Hotel

    Izabela, Chorzów 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel bardzo przyjemny. Spokojna okolica - minusem są widoki na spalone wzgórza i położenie przy drodze - w pokoju słychać ruch uliczny co jest szczególnie uciążliwe w nocy kiedy słychać przejeżdżające autobusy. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone, pyszne przekąski przy plaży. Super baseny przy budynku, dużo miejsca i nie było problemu z wolnymi leżakami. Plaża ładna, wejście do morza w butach. Najsłabszy punkt hotelu to pokój i jego sprzątanie. Pani ograniczała się do wymiany ręczników i starcia części podłogi. Na 11 dni jedna wymiana pościeli na podartą poszwę z ogromnymi dziurami wielkości pięści, trudno było przy jej zakładaniu nie zauważyć tych defektów. W żadnym hotelu nie powinno to mieć miejsca a w przypadku 5* to niefopuszczslna sytuacja. W nocy nieprzyjemny zapach z kanalizacji. Przez 11 dni toaleta nie była myta, brudna podłoga w łazience, którą trzeba było przetrzecierac samemu ręcznikiem przeznaczonym pod wyjście z prysznica. Klimatyzacja też wymaga czyszczenia. Pierwszego dnia minibar był pusty, żadnych napojów. Dopiero po interwencji przyniesiono tylko wodę. Potem również sami musieliśmy organizować wodę. Pani sprzątająca nie znająca żadnego języka poza greckim i trudno było się porozumieć. W pokoju brak zawieszek na drzwi i kilkakrotnie zdarzało się że ok. godz 9 Pani dobijała się do pokoju, więc o dłuższym spaniu nie było mowy. Ogólnie hotel ok, ale z uwagi na pokój i sprzątanie nie zasługuje na 5*. Istotna informacja dla osób, które przyjeżdżają przed godz 15 - proszę mieć świadomość że klucz do pokoju nie będzie przekazany wcześniej. My wylot mieliśmy o 2:30, w hotelu byliśmy ok. godz 9 a klucz dostaliśmy ok. 14:30. Tak było również w przypadku grup, które przyjeżdżały w innych dniach. Hotel położony daleko od atrakcji turystycznych więc trzeba to uwzględnić przy planowaniu zwiedzania.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek Grecja, Rodos

    KRYSTIAN, PRUCHNA 23.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel Breeze Beach deklaruje 5 gwiazdek a w ocenie mojej oraz osób w tym samym czasie z niego korzystających zasługuje na co najwyżej 3 gwiazdki. W pokoju, który zajmowałem z czystością nie było za dobrze. Ponadto na podłogę lała się woda z niesprawnej klimatyzacji (usterka została naprawiona w trzecim dniu pobytu), w pokoju była wcześniej przeprowadzona nieudolna naprawa ściany przy drzwiach wejściowych (albo po zagrzybieniu lub uszkodzeniu), w łazience ściany pokryte betonem dekoracyjnym były popękane z urwanym uchwytem, pod brzegiem umywalki widoczny był grzyb a w wnęce umywalki jakieś przedmioty przykryte pajęczynami. Największe zaskoczenie, to brak ciepłej wody w kranie w godzinach porannych. W pokoju częściowo zerwana była zasłona, która nie przeszkadzała zarówno sprzątaczkom, ani też ekipie naprawiającej klimatyzację i do końca pobytu nie została zapięta. Plusem pokoju było duże, wygodne łóżko, jednakże na łóżkach dzieci nie było poduszek (poza jaśkami), które pojawiły się dopiero w piątej dobie pobytu. Wraz z kilkoma innymi osobami, na miejscu złożyliśmy pisemną skargę dotyczącą warunków pobytu i przekazaliśmy ją na ręce rezydenta biura podróży Rainbow. Hotel posiada niewielkie baseny (którym też przydałby się remont) ale ogólnie baseny, to miejsce spokojne, w którym można wypocząć otrzymując drinki od miłej barmanki. Na plus hotelu jest możliwość korzystania z infrastruktury i stołówki Hotelu Imperial, który jest w wyższym standardzie oraz miła i pomocna obsługa w osobach menadżera hotelu oraz pani recepcjonistki.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Urlop Rodos

    Beata, Jeżów Sudecki 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Gdyby nie bardzo kiepski pokój który otrzymaliśmy( wylewającą się woda z prysznica, także na pokój, brudna klimatyzacja(centymetr kurzu)brudna wentylacja(podobnie jak klimatyzacja)) w łazience) to wszystko pozostałe było ok. Panie rezydentki nie bardzo chciały pomóc( jedna mówiła piszcie reklamacje, druga każdego dnia mówiła może jutro będzie inny pokój, po 4 dniu daliśmy sobie spokój). Bardzo dobre jedzenie i duży wybór.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Suterena z widokiem na generator

    Jacek, Gdańsk 02.09.2022

    Klimat Grecji ratuje ten wyjazd... Pokój z nazwy superior - przedostatni, na poziomie -1. Pająki, łazienka dziwna, bo wylewka pod natryskiem to popękany, goły beton, ściany jakby niedokończone... Wyżywienie ok, w głównym budynku (ok 100m). Bary ok. Woda w basenie chłodna 😨 Co może być istotne dla wielu: brak windy, a schody śliskie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Ocena pobytu

    Krzysztof 04.10.2022

    Hotel Londos Breeze Beach Jest to mały [32 pokoje] hotel z własną recepcją i dwoma basenami [woda rześka, chłodniejsza niż w morzu] oraz barem czynnym od 10.00 do 23.30 oferującym też skromne przekąski. Leżaki o każdej porze dostępne. Tu jest miejsce na prawdziwy relax. Pokoje ok, z lodówkami [zestaw powitalny: owoce+ wino, za free, uzupełnienie płatne] i serwisem kawowym, natomiast część łazienek w stanie surowym z zaciągniętymi klejem ścianami, bez kafelków. Codzienne sprzątanie z wymianą ręczników. Wszystkie pokoje mają okna skierowane w stronę morza, ale tylko z pokojów na najwyższym piętrze je widać. Pozostałe to widok na basen i zieleń na wprost lub boczny. Hotel, mimo że niewysoki ma windy, niestety w czasie naszego pobytu nieczynne. Obok jest drugi hotelik z własnym basenem, z którego także można korzystać. Tam też jest miejsce na spokojny relax. Oba te hoteliki stanowią część kompleksu Lindos Imperial , z którego wszystkich atrakcji można korzystać. Tam znajduje się cała baza restauracyjna baseny, Aquapark, Amfiteatr i animacje zarówno dzienne jak i wieczorne. Ponadto prawie codziennie na tarasie Lobby Baru od 21 do 23 były występy na żywo, od wieczoru od muzyki i tańców regionalnych [świetny poziom zarówno muzyków jak i tancerzy] do różnorodnej muzyki do słuchania i tańca. Cały kompleks Imperial przedzielony jest na dwie części ulicą publiczną. Od strony morza są dwa hoteliki Breeze oraz część budynków Imperial, także z basenami i barami a po drugiej stronie główna część część kompleksu. Całość jest dość rozległa ale spokojnie można wszystko ogarnąć. Wi-fi dostępne na terenie całego kompleksu. W pokojach sieć otwarta a na zewnątrz szyfrowana z hasłem. Plaże Hotelowa kamienisto żwirowa, parasole i leżaki z free i o każdej porze bez problemu coś się znajdzie. Do wody konieczne buty takie jak na rafy [nie croksy]. Woda o tej porze roku ok. 28st.i czysta. Bar na plaży od 10 do 18 działa bardzo sprawnie, są też przekąski dla tych którym się nie chce iść do Main Resaurant na obiad. Kilkaset metrów w lewo można przez wzniesienie dojść do publicznej piaskowej plaży Glystra. Tam woda jeszcze cieplejsza bo w zatoczce. Serwis plażowy płatny, ale super można poleżeć na piasku lub ręcznikach. Miejsca jest sporo. Restauracja główna i menu. Restauracja działa sprawnie i bez większych problemów z miejscami w czasie posiłków. Menu bogate i różnorodne. Dużo ryb i szczególnie owoców morza, podawanych zarówno w ciekawie skomponowanych przystawkach jak i daniach głównych. Duży wybór deserów i owoców. Fakt, że śniadania w ponad 90% codziennie takie same [malkontenci powiedzą że monotonne] ale jeżeli jest 7 rodzajów wędlin, 4 rodzaje serów twardych i 4 białych w tym regionalnych, jajka podawane na kilka sposobów, warzywa i sałatki, nie licząc drobnych przystawek i dań vege oraz dedykowanych dzieciom, to da się zaspokoić każde podniebienie. Restauracje tematyczne Jest pięć restauracji tematycznych. My mieliśmy w cenie trzy kolacje na każdy tydzień pobytu. Kolacje rezerwuje się w recepcji Imperial. Trzeba rezerwować jak najwcześniej. Jest tam też Polka Agnes, ale nam blokowała jak mogła możliwość rezerwacji wszystkich sześciu przysługujących kolacji. Udało nam się skorzystać z Ammos, Asian i Italian. Każda na swój sposób smaczna, warta polecenia, ale bywaliśmy w lepszych. W każdej jest serwowany stały zestaw przystawek i deseru oraz jedno danie główne do wyboru z trzech dań z karty. Obsługa w Lindos Breeze i Imperial. Generalnie wszędzie obsługa miła i kontaktowa. We wszystkich barach sprawnie, szybko. Szeroka gama napojów do wyboru. Nie szczędzą alkoholi, robią też ciekawe drinki. Kelnerzy donoszą napoje do stolików przy posiłkach a także wieczorem w Lobby Barze. Wycieczki fakultatywne – zakupione przed wyjazdem są tańsze niż te same zakupione u rezydenta już na miejscu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel w porządku, Rainbow - tragedia

    Paweł, Kraków 12.10.2021

    Byliśmy w Rodos we wrześniu. Sam hotel w porządku, choć na pewno nie jest to 5 gwiazdek, natomiast jak najbardziej adekwatny do ceny. Nie polecam jechać tam z Rainbow. Jedno, wielkie oszustwo. Już na miejscu zostaliśmy poinformowani, że przenoszą nas do innego hotelu, ponieważ w naszym nie ma miejsc?? Za wycieczkę płaci się w całości z góry, a Rainbow nie rezerwuje miejsc w hotelu tylko liczy na szczęście? Kpina. Hotel, do którego nas przenieśli to jakieś nieporozumienie. Brud, smród, dziura w drzwiach. Jak przenosi się gości do innego miejsca z jakichkolwiek przyczyn to raczej do lepszego, lub przynajmniej takiego samego hotelu, a to, co dostał w zamian nasz turnus to żart i to nieśmieszny. Nigdy nigdzie je jedźcie z Rainbow, bo zepsujecie sobie wakacje!! Rezydentka w twarz kłamie, że to dla niej niecodzienną sytuacja, a czytając komentarze można się dowiedzieć, że to dla nich norma. Bezczelnie nie odbiera telefonów i powtarza jak mantrę, że "przyjęła do wiadomości nasze uwagi". I co z tego? Podsumowując, wybierzcie inne biuro, jeśli nie chcecie niemiłych niespodzianek...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Ocena hotelu GENNADI Grand Resort

    KRZYSZTOF, DOBRZYKOWICE 20.05.2019

    W związku z tym, że hotel Breeze Beach faktycznie nie istniał, zostaliśmy zakwaterowani, po całodziennym oczekiwaniu w hotelu GENNADI Grand Resort. I ten hotel mogę ocenić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Fajne wakacje

    WIOLETTA, TRZCIANKA 03.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Udane wakacje! Klimat i widoki nie powtarzalne :)warto wykupić wycieczki fakultatywne! Gorąco polecam Rodos :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Breeze Lindos

    PIOTR, Reda 08.06.2022

    Uwazam, ze biuro podrozy Rainbow nie powinno reklamowac Breeze jako hotel 5 gwiazdkowy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem