Opinie o Rodos - Wyspa Słońca

5.3/6
(42 opinie)
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.1
Transport
5.4
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    Lato w maju

    Andrzej Marian 23.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Wyjazd na Rodos w maju był optymalnym wyborem przy założeniu że zwiedzamy wyspę ponieważ temperatura wynosiła 22 - 23 stopnie. W maju woda w morzu jest stosunkowo zimna 18 - 19 stopni więc jeżeli ktoś nastawia się na kąpiele to należy jechać nie wcześniej niż w połowie czerwca. Należy sobie zdawać sprawę że dość silny wiatr jest elementem stałym na Rodos. Bardzo atrakcyjna jest wycieczka na pobliską wyspę Simi - polecam. Hotel jak na 3*** wystarczający. Śniadania stały repertuar ser żółty + wędlina. Brak sezonowych warzyw. Niemiłym incydentem było dla mnie zwiedzanie Akropolu - bilety w normalnej cenie po 12 euro ale dla osób powyżej 65 lat już tylko 6 euro. Rainbow kupiło wszystkim oczywiście te droższe choć miało przecież daty urodzenia uczestników wyjazdu. Wydawałoby się że biuro powinno działać w interesie klientów ale tak nie było. Uważam że Rainbow jest mi i mojej żonie winne 12 euro. Ciekaw jestem jak to zostanie załatwione.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Braki i niedociągnięcia dotyczace pobytu w hotelu Ilysyon w dniach od 13.09 - 20.09.2024

    Zofia, Grudziądz 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Moje wrażenia z pobytu na Rodos , nie były w pełni pozytywne. Wiążą się one głównie z kłopotami w hotelu i nie w pełnymi informacjami wynikającymi z umowy. 1. Nie podano nam nazwy hotelu. 2. Zbyt duża odległość hotelu od lotniska . Rozwożąc innych uczestników, jechałyśmy ponad 2 godziny, w związku z czym nie dostałam żadnej kolacji. 3. Nie było uprzedzenia, że od 15.09. trzeba będzie płacić za klimatyzację w pokoju (8 euro za dobę) 4. Błędna informacja rezydentki o zasadach odpłatności za klimatyzację. 5.Potrącenie z opłaty klimatycznej i dopłata za klimatyzację, za dni w których w naszym pokoju klimatyzacja nie działała. Rezydentka nie pomogła nam w rozwiązaniu tego problemu. 6. Suchy prowiant na wycieczki stanowiła 1 kanapka ( bez masła), bez napoju itp. Ogólnie wycieczka ciekawa, pilot bardzo miły , prowadzący wycieczkę ciekawie, z dużą znajomością zarówno geografii jak i historii.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem