Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moje wrażenia z pobytu na Rodos , nie były w pełni pozytywne. Wiążą się one głównie z kłopotami w hotelu i nie w pełnymi informacjami wynikającymi z umowy. 1. Nie podano nam nazwy hotelu. 2. Zbyt duża odległość hotelu od lotniska . Rozwożąc innych uczestników, jechałyśmy ponad 2 godziny, w związku z czym nie dostałam żadnej kolacji. 3. Nie było uprzedzenia, że od 15.09. trzeba będzie płacić za klimatyzację w pokoju (8 euro za dobę) 4. Błędna informacja rezydentki o zasadach odpłatności za klimatyzację. 5.Potrącenie z opłaty klimatycznej i dopłata za klimatyzację, za dni w których w naszym pokoju klimatyzacja nie działała. Rezydentka nie pomogła nam w rozwiązaniu tego problemu. 6. Suchy prowiant na wycieczki stanowiła 1 kanapka ( bez masła), bez napoju itp. Ogólnie wycieczka ciekawa, pilot bardzo miły , prowadzący wycieczkę ciekawie, z dużą znajomością zarówno geografii jak i historii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo podobały mi się odwiedzone miejsca i organizacja samych wycieczek (zarówno planowych jak i fakultatywnych). Kontakt i pomoc rezydentów super. Problematyczny był natomiast hotel (hotel Ilyssion), ponieważ pozostawiał dużo do życzenia pod kątem jakości pokoju (standardy PRL), drapieżnych taktyk (dodatkowo płatne WiFi, opłata "na start" + depozyt). Koniec końców oprócz samej wycieczki konieczne było opłacenie 100€, o którym poinformowało biuro oraz 100€, o którym nie było już informacji (z czego 30€ zwrotnego depozytu). Widok w hotelu oraz lokalizacja super. Były natomiast mocne problemy z połączeniem lotnisko-hotel dla niektórych gości co skutkowało tym, że część z nich musiała albo czekać w lobby kilkanaście godzin do pory nocnej albo na własny koszt wykupić dodatkową dobę hotelową. Rainbow załatwił natomiast ekwiwalent za ominięte pierwszego dnia posiłki, co było na plus.