Opinie o Rodos - Wyspa Słońca

5.3/6
(52 opinie)
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.7
Program wycieczki
5.3
Transport
5.4
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Braki i niedociągnięcia dotyczace pobytu w hotelu Ilysyon w dniach od 13.09 - 20.09.2024

    Zofia, Grudziądz 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Moje wrażenia z pobytu na Rodos , nie były w pełni pozytywne. Wiążą się one głównie z kłopotami w hotelu i nie w pełnymi informacjami wynikającymi z umowy. 1. Nie podano nam nazwy hotelu. 2. Zbyt duża odległość hotelu od lotniska . Rozwożąc innych uczestników, jechałyśmy ponad 2 godziny, w związku z czym nie dostałam żadnej kolacji. 3. Nie było uprzedzenia, że od 15.09. trzeba będzie płacić za klimatyzację w pokoju (8 euro za dobę) 4. Błędna informacja rezydentki o zasadach odpłatności za klimatyzację. 5.Potrącenie z opłaty klimatycznej i dopłata za klimatyzację, za dni w których w naszym pokoju klimatyzacja nie działała. Rezydentka nie pomogła nam w rozwiązaniu tego problemu. 6. Suchy prowiant na wycieczki stanowiła 1 kanapka ( bez masła), bez napoju itp. Ogólnie wycieczka ciekawa, pilot bardzo miły , prowadzący wycieczkę ciekawie, z dużą znajomością zarówno geografii jak i historii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    OK objazdówka ze słabym zakwaterowaniem

    Filip 01.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Bardzo podobały mi się odwiedzone miejsca i organizacja samych wycieczek (zarówno planowych jak i fakultatywnych). Kontakt i pomoc rezydentów super. Problematyczny był natomiast hotel (hotel Ilyssion), ponieważ pozostawiał dużo do życzenia pod kątem jakości pokoju (standardy PRL), drapieżnych taktyk (dodatkowo płatne WiFi, opłata "na start" + depozyt). Koniec końców oprócz samej wycieczki konieczne było opłacenie 100€, o którym poinformowało biuro oraz 100€, o którym nie było już informacji (z czego 30€ zwrotnego depozytu). Widok w hotelu oraz lokalizacja super. Były natomiast mocne problemy z połączeniem lotnisko-hotel dla niektórych gości co skutkowało tym, że część z nich musiała albo czekać w lobby kilkanaście godzin do pory nocnej albo na własny koszt wykupić dodatkową dobę hotelową. Rainbow załatwił natomiast ekwiwalent za ominięte pierwszego dnia posiłki, co było na plus.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem