Opinie o Rodzinna przygoda - Costa de la Luz i Algarve, Playacartaya Aquapark & Spa

5.0/6
(300 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Jacek

    Jacek, Ełk 06.10.2022

    Ładna lokalizacja, ładna plaża z ujściem rzeki lub oceanem :) W hotelu głośno za sprawą dużej ilości dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd lipiec 2023

    Anna, --- 18.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Pierwsze wrażenie takie sobie. Hotel raczej stary, zapachy z kanalizacji, jedzenie też takie sobie. Fajny basen i umiejscowienie. Hiszpanie zaprosili nas na barbeque gdzie podawali odgrzane kiełbaski i mięso ze śniadania (słabe). Co do rezydentki , bardzo fajna osoba, pomocna, dużo opowiada ciekawych rzeczy o Hiszpanii. Wycieczki Rainbow też super, szczególnie Sewilla. Ogólnie polecam choć zawiodłam się na posiłkach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Opinia

    Joanna, --- 22.08.2022

    Spędziliśmy tu 1 tydzień w sierpniu, Z pozytywów pokoje były czyste. Lokalizacja blisko szerokiej plaży, w hotelu jest aquapark. Dużo atrakcji dla dzieci. Fun w aquaparku. Jednak porównując inne 4 gwiazdkowe hotele, hotel ten oceniam raczej na 3+. Głównym problemem wg mnie jest jakość wyżywienia, która nie spełniła naszych oczekiwań. Dosyć ograniczony wybór, często nieapetycznie wg nas serwowane, po prostu byle jakie posiłki . Obsługa nie mówi po angielsku. . Dodatkowo obowiązujący tam system kart na posiłki wprowadza duże zamieszanie. Wycieczki do Sevilli oraz na Giblartar były dobrze zorganizowane przez Rainbow. Generalnie obsługę Rainbow oceniam bardzo wysoko,

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    nie do końca wszystko fajne

    Renata, Elbląg 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    sieć playa ma dziwne obyczaje, jeślichodzi o kartę, któą wszędzie trzeba mieć... nawet w stroju na basenie, nawet jak tylko chciałam szklankę wody - wszędzie!!! takie to mało wygodne i nie praktyczne. Przyjechaliśmy w czwartek późno, kolejny czwartek o 12 już zabrane karty i nic już nie mogliśmy zamawiać... Czuję się nie zaopiekowana, Basen wewnetrzny nieczynny - wielki żal! Poza tym przyjemny hotel, miła obsługa

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel dla mało wymagających

    Podróżniczka 03.11.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Położenie hotelu - zgodnie z opisem, u ujścia rzeki do oceanu. Plusem są zjeżdżalnie i smaczna kuchnia. Minusów więcej: - animacje to czysta prowizorka. Kilkunastu, mocno pochłoniętych sobą animatorów, a efekt mizerny. Jedna dziewczyna z Polski. Zajęcia w basenie, tzw. Aqua gym czy aqua aerobic - kiepściutkie. To raczej taniec "animatorów" na brzegu basenu przy głośnej muzyce - większość ruchów niemożliwych do wykonania w wodzie. Ćwiczący w efekcie zamiast ćwiczyć, przyglądali się poczynaniom animatorów. Podobnie w przypadku innych zajęć w ciągu dnia. Wieczorem nudne "występy", większość improwizowana - nie polecam. Sala, w której odbywały się wieczorne animacje - zbyt mocno nagłośniona, niemiłosiernie głośno, nawet w miejscach mocno oddalonych od głośników. - w przypadku obsługi hotelowej - znajomość innych niz hiszpański języków - mierna. Na recepcji kolejki, związane z komunikowaniem się podczas kwaterowania/załatwienia spraw. - w "godzinach szczytu" (od śniadania do obiadu) brakowało leżaków. Leżaki należało stale okupować, gdyż w przypadku opuszczenia na chwilę, np. po powrocie ze zjeżdżalni obsługa zostawiała karteczkę z ostrzezeniem, że ręczniki zostaną odniesione na recepcję Przy wyborze hotelu kierowałam się ofertą dla opcji 7+7, w innym przypadku - nie zdecydowałabym się na wybór tego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Ocena

    Paulina, Stanisławów Pierwszy 22.08.2022

    Generalnie hotel jest ok, choć ma parę minusów. Jedzenie średnie, wybór niewielki, problem z napojami przy obiedzie i kolacji - przynosi je kelner, czasami trzeba się naczekać, bywa że podchodzi już po posiłku... Plaża przy hotelu mało urokliwa, do szerszej i ładniejszej jest spory kawał (tylko auto wchodzi w grę). Hotel pośrodku niczego. Pobyt nie trwał 8 dni - jak w ofercie - a 6 - przylot po północy, powrót rano.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    NIE POLECAM

    Joanna, --- 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Właśnie wróciłam z pobytu w tym hotelu. Obiekt zdecydowanie przereklamowany, w żaden sposób nie spełnił oczekiwań 4 osobowej rodziny . Restauracje dwie, w tym jedna sporadycznie otwierana, brudne talerze i kubki, wydzielone sektory z nakrytymi obrusami stolikami , Tylko na zdjęciach pięknie wyglądające zjeżdżalnie. Animacje prowadzi przesympatyczny animator , który oprócz sympatycznego usposobienia nie ma pojęcia o organizowaniu czasu dzieciom, sam jest niepełnoletni. Strasznie dużo hiszpańskich bardzo głośnych rodzin z dziećmi . Daleko na najbliższego miasteczka .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Jedzenie bardzo dobre

    Katarzyna, Warszawa 30.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Jak by pokój był odpowiedniej wielkości dla 4 osób poleciła bym. To była średniej wielkości jedynka.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wypoczynek

    FILIP, --- 14.10.2021

    hotel został wybrany ze względu na wewnętrzne baseny z których tylko z takich mogę korzystać ze względów zdrowotnych zostały one zamknięte na kilka dni przed naszym przyjazdem o czym nie zostałam poinformowana ,

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Majowka 2024

    Tomasz, --- 17.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Hotel typu pensjonat . Polacy to drugiej kategorii klienci. Pod względem otrzymywanych pokoi oraz serwowanego jedzenia . Obiekt ma już swoje lata . Raczej dla rodzin z dziećmi niż par . Daleko od sklepów i restauracji . HB ok ALL słaby i nieadekwatny do ceny. Dobre miejsce wypadowe . Wycieczki fakultatywne powinny być dłuższe bez zbędnych przerw na „kawki” dla kierowców oraz większą ilością czasu wolnego min 3 h a nie 1 lub 1,5 h.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem