Opinie o Rodzinna przygoda - Costa de la Luz i Algarve, Playacartaya Aquapark & Spa

5.0/6
(316 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Ocena

    Paulina, Stanisławów Pierwszy 22.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Generalnie hotel jest ok, choć ma parę minusów. Jedzenie średnie, wybór niewielki, problem z napojami przy obiedzie i kolacji - przynosi je kelner, czasami trzeba się naczekać, bywa że podchodzi już po posiłku... Plaża przy hotelu mało urokliwa, do szerszej i ładniejszej jest spory kawał (tylko auto wchodzi w grę). Hotel pośrodku niczego. Pobyt nie trwał 8 dni - jak w ofercie - a 6 - przylot po północy, powrót rano.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    NIE POLECAM

    Joanna, --- 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Właśnie wróciłam z pobytu w tym hotelu. Obiekt zdecydowanie przereklamowany, w żaden sposób nie spełnił oczekiwań 4 osobowej rodziny . Restauracje dwie, w tym jedna sporadycznie otwierana, brudne talerze i kubki, wydzielone sektory z nakrytymi obrusami stolikami , Tylko na zdjęciach pięknie wyglądające zjeżdżalnie. Animacje prowadzi przesympatyczny animator , który oprócz sympatycznego usposobienia nie ma pojęcia o organizowaniu czasu dzieciom, sam jest niepełnoletni. Strasznie dużo hiszpańskich bardzo głośnych rodzin z dziećmi . Daleko na najbliższego miasteczka .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Jedzenie bardzo dobre

    Katarzyna, Warszawa 30.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jak by pokój był odpowiedniej wielkości dla 4 osób poleciła bym. To była średniej wielkości jedynka.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    wypoczynek

    FILIP, --- 14.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    hotel został wybrany ze względu na wewnętrzne baseny z których tylko z takich mogę korzystać ze względów zdrowotnych zostały one zamknięte na kilka dni przed naszym przyjazdem o czym nie zostałam poinformowana ,

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Majowka 2024

    Tomasz, --- 17.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel typu pensjonat . Polacy to drugiej kategorii klienci. Pod względem otrzymywanych pokoi oraz serwowanego jedzenia . Obiekt ma już swoje lata . Raczej dla rodzin z dziećmi niż par . Daleko od sklepów i restauracji . HB ok ALL słaby i nieadekwatny do ceny. Dobre miejsce wypadowe . Wycieczki fakultatywne powinny być dłuższe bez zbędnych przerw na „kawki” dla kierowców oraz większą ilością czasu wolnego min 3 h a nie 1 lub 1,5 h.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wyjazd rodzinny

    Tomasz z rodziną 18.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Sama organizacja wyjazdu oraz obsługa biura Rainbow wzorcowa. Panie Rezydentki zawsze mega pomocne i do końca obecne nawet przy Check-In na lotnisku w Portugalii. Jeżeli chodzi o hotel to mam niestety mieszane uczucia. Hotel już widać, że swoje lata świetności ma za sobą więc na każdym kroku widać uszkodzenia wyposażenia w pokojach i w całym hotelu. Jeżeli chodzi o lokalizację jest to typowy hotel na uboczu i przy bliskiej okolicy hotelu w zasadzie nie ma nic. Jeżeli chcemy iść do najbliższego miasteczka to jest to 2,5 km w jedną stronę. Hotel położony jest pomiędzy rzeką a ulicą a żeby dostać się na plażę nad ocean to trzeba przeprawić się przez rzekę promem i zapłacić 4 Euro za osobą w obie strony, także jak codziennie ktoś tam się wybiera to parę złoty musi szykować na "darmowe" plażowanie nad Oceanem Atlantyckim ale naprawdę warto bo piękna plaża i mało ludzi a woda ciepłą i cudowne fale. Największymi bolączkami tego hotelu pozostaną niestety trzy rzeczy: Pierwsza to obsługa w hotelu w zasadzie nie komunikuje się po angielsku tylko i wyłącznie po hiszpańsku co jest moim zdaniem mega słabe jak na hotel tej klasy. Ratunkiem jest Pan na recepcji, który jak się okazało jest Polakiem i pracuje tutaj od ponad 3 lat. Jest mega pomocny i pomaga załatwiać trudne sprawy z obsługą nie rozmawiająca po angielsku. Druga wada to jedzenie -> Byliśmy nie miło zaskoczenie bo jedzenie nie dość, że monotonne to i raczej marnej jakości (brak warzyw, większej ilości owoców, 4 rodzaje wędlin i 3 rodzaje sera żółtego to naprawdę mega biednie. To nie jest tylko nasza opinia ale też ludzi, którzy z nami wypoczywali także tutaj ogromne rozczarowanie. Byliśmy w innych hotelach w Hiszpanii także 3 i 4 gwiazdkowych i tam jedzenie było o niebo lepsze i urozmaicone czyli pyszne. Kolejny minus to wszechobecny smród papierosów palonych przez rodowitych Hiszpanów. Palą wszędzie przy basenie, w pokojach pomimo zakazu więc jak ktoś z Państwa nie pali to może mu to zwyczajnie przeszkadzać a do tego są mega głośni i w nocy idąc korytarzem nie zważają na to, że jest środek nocy i hałasują jak to by był środek dnia. W naszej ocenie za te pieniądze hotel raczej nie spełnia kryteriów bycia 4 gwiazdkowym w pełnoprawnym tego słowa znaczeniu ale 4 gwiazdki ma przyznane. Na plus natomiast baseny i zjeżdżalnie na terenie hotelu jako fajna opcja dla dużych i małych. Hotel jest nastawiony głównie na rodziny z dziećmi i takie Hiszpańskie rodziny tutaj głównie goszczą (takie hiszpańskie 500+) . Drugi raz niestety nie wybralibyśmy tego hotelu bo są myślę inne w lepszej jakości lepiej położone i z lepszym jedzeniem i obsługą mającą chociaż podstawy języka angielskiego. Reszta jest raczej OK. Byliśmy 8 dni i z miłą chęcią wróciliśmy jednak do domu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Bez rewelacji.

    Dariusz, Warszawa 05.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pobyt we wrześniu. Pogoda dopisała, okolica bardzo ładna, natomiast w okolicy brak knajpek, restauracji, kawiarnii. Do najbliższego sklepu 3 km. Żadnych atrakcji i rozrywek poza hotelem łatwo dostępnych. W samym hotelu tłumy ludzi. W restauracji kolejki do wszystkiego, niedogotwane i nie dosmażone potrawy, brak potraw. Wieczny hałas, czasami wręcz krzyk.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Myslalam że będzie lepiej

    Lucyna 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Daleko do plaży, ta blisko jest rzeczna z mułem na dnie. Posilki mały wybór po 3 dniach nie dało się juz patrzeć na to samo. pokoje sprzątane częściowo np jedno lozko pościelone drugie nie. Ręczniki nie wymieniane.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie wszystko w porządku

    Erisiu 25.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel czysty i zadbany, pokoje duże z dużą łazienką, ale. Jeżeli chodzi o obsługę, to nie najlepsza. All inklusive nie znaczy że wszystko za darmo. Po części trzeba dopłacać do drinków. Na stołówkach pobije jakoś, kelnerzy nie donoszą napoi, a jak już doniosą to nie można doprosić się katy. Dla dzieci istny raj, ale żeby odpocząć, to nie ma mowy. Do najbliższego „ miasta” 2,2 km piechotą, albo autobusem za 1,80€ dwa przystanki. Oczywiście w „ mieście poza czterema sklepikarki z pamiątkami i trzema restauracjami nie ma niczego. Co do plaży, to jest czysta, ale nie nad morzem tylko nad rzeką, a raczej jej ujściem. Na półwysep (z plażą morską można promem, ale za 4 € i to tylko w określonych godzinach. Na basenach ludzie zajmują leżaki już o świcie, tak że wolnego nie można otrzymać, a jak już się go ma, to okazuje się że zepsuty. W barze po napoje stoi się w kolejce około 1/2 godź, a że bar w teatrze, to łomot przegłośnionej muzyki i konferansjera nieludzki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Urlop z rodziną 14.07 - 21.07

    Magdalena 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nasze doświadczenie z pobytu w tym hotelu niestety mocno odbiegało od oczekiwań. Już sam transfer z lotniska okazał się znacznie dłuższy niż deklarowany na stronie — podróż do hotelu trwała 2,5 godziny, a powrót aż 4 godziny, co było bardzo uciążliwe. Hotel ewidentnie ma już swoje lata, co widać i czuć od pierwszych chwil. Już przy wejściu uderzał nieprzyjemny zapach zaniedbanej wentylacji. Liczba personelu była wyraźnie niewystarczająca, co przekładało się na czystość w restauracjach i barze. Talerze, kubki oraz stoliki były często brudne i klejące. Niestety nawet szklanki w lobby barze były w gorszym stanie niż te, z którymi spotkaliśmy się w Egipcie czy Tunezji. Strefa wodna również pozostawiała wiele do życzenia. Woda w basenach i aquaparku była zimna, a jej zapach sugerował obecność amoniaku. Jacuzzi przypominało bardziej zbiornik z bakteriami niż miejsce relaksu — nasza córka zrezygnowała z kąpieli, co wiele mówi. Hotel wyraźnie nastawiony jest na lokalnych turystów, głównie Hiszpanów. Mimo wykupienia opcji All Inclusive, nie wszystkie produkty dostępne były w ramach tej oferty. Szczególnie rozczarowujący był wybór lodów — mimo szerokiej oferty, dla nas dostępne były tylko najgorsze warianty. Na plus należy zaliczyć okolicę oraz piękną plażę nad oceanem. Wyróżnić warto również polskie animatorki, które były niezwykle sympatyczne i zaangażowane. Niestety całościowy obraz hotelu nie spełnia standardów czterech gwiazdek, a cena pobytu zdecydowanie nie jest adekwatna do jakości oferowanych usług.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem