Opinie o Rodzinna przygoda - Djerba, Djerba Aqua Resort

5.0/6
(138 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
3.5
Plaża
4.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
4.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Transport
6.0
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w resorcie Djerba Aqua Resort

    HANNA, Rzeszów 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Wybrałam się na tygodniowe wakacje w 4 osoby z pomocą Rainbow. Hotel, który wybrałam znajduje się w bardzo turystycznej lokalizacji na Djerbie i mimo, że nie był położony bardzo blisko centrum to można na spokojnie dojechać z hotelu taksówką. Rezydentką w moim hotelu była pani Anna, która na drugi dzień po przyjeździe wszystko szczegółowo opowiedziała na spotkaniu informacyjnym. Krótko przedstawiła każdą z możliwych wycieczek fakultatywnych i była bardzo otwarta aby pomóc i odpowiedzieć na nasze pytania. Nie miałam na szczęście takiej potrzeby, aby zwrócić się do niej po pomoc w kolejnych dniach ale wydała się bardzo sympatyczna i gotowa do udzielenia ewentualnych porad. Z kolei na następny dzień wybrałam się na wycieczkę fakultatywną "Wrota Sahary" i rolę przewodnika pełnił pan Szymon, również z biura Rainbow. Mogłam dowiedzieć się wielu ciekawych informacji, ponieważ pan dysponował obszerną wiedzą i widać, że sam opowiadał z pasją. Można było liczyć u niego na pomoc i wsparcie. Serdecznie polecam tę wycieczkę oraz pana Szymona z Rainbow. Co do hotelu, w którym byłam niestety było parę problemów. Niektórzy z obsługi nie umieją mówić dobrze po angielsku i jest problem z tym, aby szybko przyszli rozwiązać dany problem. Jednak bardzo polecam pana Haithem'a z recepcji. Był bardzo sympatyczny i dobrze wykonywał swoją pracę. Przyjął nas w pierwszy dzień z uśmiechem i dało się z nim dobrze porozumieć. Cały hotel i pokoje są dosyć schludne ale nieco przestarzałe. Codziennie ktoś przychodzi sprzątać ale tylko prowizorycznie aby pościelić łóżko i zmieść podłogę. Niestety były osoby w hotelu, które nie dostawały świeżych ręczników i nikt nie przychodził z nowymi, mimo wielu próśb. Moje dwie przyjaciółki, które miały wspólny pokój zderzyły się z problemem z klimatyzacją. Po włączeniu jej, ciekło z niej. Najpierw rdza, a potem ciągle woda. W związku z tym musiały zmienić pokój, ponieważ nie dało się używać klimy w poprzednim. Ja natomiast miałam styczność z karaluchami w pokoju. Niestety ale pierwszy wyszedł przez klimatyzacje, a na kolejny dzień widziałam kolejnego, również w klimatyzacji, co potwierdziło moje przypuszczenia, że tam się zagnieździły. Z pierwszym pomógł nam pan z obsługi, niestety już potem nikt do nas nie przyszedł mimo, że mówili w recepcji, że kogoś do nas przyślą. Są trzy posiłki dziennie i również byłam trochę rozczarowana jedzeniem. Było oczywiście wiele dobrych dań jednak mimo dużego wyboru to widać, że hotel stawia na ilość, a nie na jakość. Większość dań na słono było nieprzyprawionych albo suchych i bez smaku. Jednak owoce morza, pizza czy owoce były bardzo dobre. Co do gorącej wody do picia to wspomnę, że jest ona dostępna wyłącznie rano. Przechodząc do pozytywów, to bardzo polecam lokalnego pana lekarza, który przyjeżdżał do hotelu. Niestety była potrzebna jego pomoc i zakup antybiotyków, ale dzięki szybkiemu kontaktowi z Rainbow w sprawie ubezpieczenia i ewentualnej pomocy z dowiezieniem leków do hotelu, to proces przebiegł bardzo sprawnie. Pan lekarz udzielił ogromnej pomocy i okazał się profesjonalizmem. Dzięki temu, że bardzo dobrze umiał angielski można się było bez problemu dogadać. Hotel oferuje również bardzo dużo aktywności w ciągu dnia oraz wieczorem. Animatorzy są bardzo otwarci i przyjaźni, mają dużo pozytywnej energii i są również gotowi udzielić ewentualnej pomocy. W hotelu są sklepiki, gdzie można zakupić pamiątki, kosmetyki toaletowe lub jedzenie. Na terenie hotelu dostępne są 3 baseny i droga na plażę jest krótka. Leżaki są darmowe jednak nie zawsze znajdą się wolne. W jednym dniu były również dostępne bazarki przy basenie, gdzie było również dużo pamiątek do wyboru. Dolary oraz euro można wymienić na dinary w recepcji jednak należy pamiętać, że aby wymienić pieniądze z dinarów jest to tylko możliwe na lotnisku (nie można wywozić ani wwozić dinarów!). Podsumowując trzeba pamiętać, że 4-gwiazdkowy hotel w Afryce nie wpasowuje się w standardy 4-gwiazdkowego hotelu w Europie. Nie oznacza to, że jest bardzo zły ale warunki są po prostu zadowalające, nie powinny nikomu przeszkadzać jeśli większość pobytu spędza się na zewnątrz. Hotel jest trochę stary i może pojawiać się problem z załatwianiem pewnych rzeczy z obsługą hotelową. Jednak dzięki Rainbow uniknęłyśmy wielu nieprzyjemnych sytuacji i dodało to komfort naszemu pobytowi w Tunezji. Polecam wszystkim skorzystanie z tego biura na przyszłość.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tunezja wyspa

    Edyta , Żarów 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel trochę zaniedbany.nadaje się do remontu.czysto.personel dba o czystość. Kelnerzy bardzo uczynni Jedzenie monotonne

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Djerba

    Bozena, WARSZAWA 07.10.2019 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Obsługa hotelu niezbyt zwraca uwagę na opisy pokoju znajdujące się w rezerwacji(chodzi o łóżka) dopiero po interwencji następuje zmiana pokoju.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słaby hotel

    Łukasz 13.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Masakryczne pokoje, hotel jak na **** bardzo słaby. Plusem jest jakość jedzenia i dostęp do Aqua parku.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Za te pieniądze- ok

    Justyna, Piaseczno 07.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel z niskobudżetowych dla mało wymagających. Pierwsze wrażenie ok ale jak to Tunezja...inny standard. Połączony razem z hotelem Cezar. Goście zarówno jednego jak i drugiego hotelu mogą korzystać z basenów i barów ale z Restauracji tylko z tego hotelu , do którego przyjechaliśmy. Jeśli oczekujemy, że będzie na bogato to nie ten hotel. Pokoje zwykłe bez szału ( my byliśmy zakwaterowani w bungalow'ach). Warto zabrać MUGE bo faktycznie są komary i jak otworzysz drzwi balkonowe to wlecą i gryzą w nocy. Klimatyzacja działała ale ostatniego dnia "nagle" przestała tak dobrze chłodzić. Warto też zabrać swoje ręczniki plażowe bo te hotelowe są mocno zużyte. Jedzenie - śniadania na słodko, criossanty, gofry , naleśniki, jest ser żółty ale bardzo słony , szynki ala mortadela czy ala salami, omlety, jajecznica, okropna kawa. Obiady i kolacje w miarę. W sob i niedz - lepsze owoce morza typu kraby, krewetki, ośmiornica. Na obiedzie i kolacji- zawsze pizza i spaghetti. Pyszne arbuzy. Napoje tylko w jednym miejscy z dystrybutora. Woda butelkowa dostępna tylko przy obiedzie i kolacji. Dwa bary ale alkohol (w cenie tylko lokalny) bardzo słabej jakości. Od 16:00 w barze w budynku głównym pizza i słodkie ciastka a od 17 przy basenie naleśniki. Animatorzy - bardzo się starali- aquaaerobic, rowerki wodne, waterpolo, dart, pétanque. Wieczorne show (21:30) dla mnie słabe. Aqua Park - zamknięty i ponoć oficjalna data otwarcia to 01/07 a nie tak jak na stronie biura podróży Rainbow 01/06. Plaża duża- około 350metrów od hotelu z wydzieloną częścią hotelową z barem (płatnym) ale nie powala, jest zaniedbana i jak to w Tunezji leży dużo śmieci. Wycieczka dwudniowa Sahara - TAK ale objazdówka Djerby - porażka (na targu ceny ceramiki 6 RAZY tańsze niż w sklepie do którego zabrała nas rezydentka).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje na +, obsługa -

    Tadeusz 22.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zacznę od "kwasu" ponieważ nikt nie czyta komentarzy... Obsługa przez opiekuna wycieczki praktycznie ZERO, na kilka maili odpowiedź dostałem może na jeden... To samo infolinia, która była na maxa przeciążona przez kilka miesięcy - porażka, tragedia, nazwijcie to po swojemu. Jak już człowiek się dodzwonił, to operator z wielką łaską odpowiadał na pytania. Przepływ informacji na żenującym poziomie. A teraz hotel i wakacje, które oceniam na 4+ Obsługa bardzo miła, społeczność pomocna i życzliwa. Codziennie animacje dla dzieci i dorosłych, nie można było się nudzić. Jedzenie raczej na +, aczkolwiek to kwestia osobista, nigdy nie brakowało i zawsze było co zjeść. Minusem jest plaża.. Pokryta wałami z glonów morskich... Takich na metr wysokich wałów , śmierdzi, widok okropny, nie można praktycznie z niej korzystać.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mocno sredni hotel

    Kruszek777@tlen.pl 05.07.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Gastronomia ok ale reszta wola o pomstę. 7 dni to pobyt ok, ale więcej to za karę. Basen, łazienka syf, więc lepiej weźcie coś odkażającego. To nie jest dobry standard.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Walka o... jedzenie

    Marcin, MALINOWICE 11.04.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Najpierw kilka pozytywów: leżaki dostępne na basenach i na plaży bez problemu o każdej porze dnia, kilka basenów, nawet fajne zjeżdżalnie dla dzieci na jednym, przyjemna piaszczysta plaża na tyle ile można oczekiwać w Tunezji. Pokoje w miarę chociaż remoncik by się przydał, dzieci zadowolone z antresoli w pokoju dla 4 osób. Zdecydowanie godna polecenia 2 dniowa wycieczka na Saharę, głownie dzięki świetnemu przewodnikowi, Ahmed bodajże, gość wymiatał. Park wodny to jest taki ogólnodostępny więc najlepiej być rano gdyż później robią się ogromne kolejki do fajniejszych atrakcji, ale dzieciom się podobało najważniejsze. Jedzenie smaczne jak już się udało zdobyć. I tu się zaczyna problem a w zasadzie masakra. W hotelu było mnóstwo miejscowych, tzn gości Tunezji i chyba głównie Libii i ci się zachowywali jakby nigdy nie jedli. Każdy brał po kilka talerzy na osobę nakładali na nie wszystko co było do jedzenia a jak już nie było talerzy to potrafili brać pełne półmiski z baru na stół. Jak się można domyślać, większość lądowała w koszu. Obsługa nad tym nie panowała , dyrektor twierdził że nie będzie nakładał ogłaszanych kar za marnowanie jedzenia więc CI używali bez granic. W rezultacie nie można było nawet dostać czystego talerza, o filiżance to już można zapomnieć w ogóle. Jedzenie na półmisku wystarczało na 2 -3 osoby i znikało momentalnie po wystawienia. O kolejkach do omletu czy naleśnikowy to nawet nie chcę wspominać. Dzieci płakały że nie mogą nic dostać bo ci ich wypychali z kolejka albo omijali. Zwierzyniec prawdziwy. NA nic się zdawały rozmowy z dyrektorem hotelu, on uważała że nic nie może zrobić. Nie przepraszam, zrobił, zlikwidował kolejki po naleśniki - likwidując naleśniki totalnie :):). Reklamacja do rezydentki nie przynosiły ŻĄDNEJ reakcji, dopiero po 10 dniach Pani nam zaproponowała przenosiny na 3 dni do nowego hotelu co już było bzdurą. Ogólnie traumatyczne wczasy, jeździmy z Rainbow'em od lat ale tym razem zniżył się poniżej poziomu największej konkurencji w Polsce... niestety. Tłumaczono nam że ten hotel w ostatnim roku tak się zepsuł pod nowym właścicielem ale skoro wiedzieli tym bardziej nie powinni nas tam wysyłać... no ale może się uda. Czy się uda opublikować tę opinię.... to się dowiemy za kilkanaście dnie dni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia

    Jakub 16.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Rzeczywistość zdecydowanie gorsza jak na zdjęciach. Aqua park jest rozmaity ale poza tym nie ma żadnych ciekawych atrakcji dla dzieci.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    drugi raz nie wrócę

    Amelia 08.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    jestem zawiedziona pobytem w tym hotelu. karaluchy, ciagle to samo jedzenie, okropny smród na korytarzach, słabe all inclusive jeśli chodzi o przekąski pomiędzy posiłkami. zjeżdżalnie, które miały być czynne na terenie hotelu są w trakcie remontu. w pokojach o 8 rano było słychać wiercenie, remont na innym piętrze. słabo, bardzo słabo

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem