Opinie o Rodzinna przygoda – Korfu, Sandy Beach Korfu

4.9/6
(697 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    5 gwiazdek to za dużo...

    Robert 19.06.2022

    To już nasz drugi odpoczynek z Labrandą, tym razem jesteśmy zawiedzeni.. Zacznijmy od podróży z Poznania, gdzie po przylocie na Korfu czekamy 1.5h na lotnisku żeby nas zawieźli z dolatującymi później kolejnym lotem turystami Po zwróceniu się do rezydentki, że to jest nie poważne ponieważ są tu małe dzieci usłyszałem "i tak będziecie czekać w hotelu do 15"- Pani rezydentko nie tak traktuje się swoich klientów... Hotel w recepcji robi pozytywne wrażenie, niestety czar pryska w momencie zakwaterowania. Pokoje są w bardzo słabym stanie, obdrapane stare meble, brudna podłoga, brak wentylacji oraz gniazdka w łazience to nie są standardy 5 gwiazdek. Gdy dziecko przeszło raz po podłodze miało czarne kolana i ręce od brudu. Pokoje 6000 czasy świetności mają już za sobą i nocowanie w takim czymś z niemowlakiem jest bardzo słabe. Co do wyżywienia, na śniadanie co dzień to samo, obiady i kolacje się zmieniają ale też widać powroty dań. Każdy znajdzie coś dla siebie ale kuchnia nie zachwyca. Mało owoców!! Do dyspozycji są także dwa snack bary z fast-foodami. Jedyne co jest na plus to plaża piaszczysta z bardzo czystą wodą, 3 duże baseny I spora ilość leżaków. Co do leżaków to też są brudne i nie myte od bardzo dawna. Obsługa miła i pomocna. Co najciekawsze Rainbow reklamuje hotel 5 gwiazdkami, hotel w rzeczywistości ma 4 a zasluguje na 3. Nie polecam. Ostatnią bulwersującą rzeczą jest wprowadzanie w bład przez rainbow o bagażu dla niemowlęcia. Informują, że nie przysługuje mu żaden bagaż lecąc z Enter Air- to nieprawda! Dopiero na lotnisku od obsługi lotniska dowiedzieliśmy się, że dziecku także przysługuje bagaż podręczny do 5kg!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel nie zasługuje na 5*

    Marta, WARSZAWA 28.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Ogromny kompleks, odległość z pokoju do restauracji ok. 500m, na plażę ok 600m. Jeszcze nigdy na wakacjach nie zrobiliśmy tyle kroków co na tym terenie (w temperaturze ponad 40 st. C to było męczące). Tylko jeden basen jego głębokość miała 1,50-1,40, pozostałe średnio 1,20m. Mała ilość leżaków, niestety by posiadać leżak trzeba było wstać wcześnie rano (ok. 6 rano), by ten leżak zająć - paranoja. Przy zgłoszeniu tego faktu do recepcji otrzymaliśmy informacje, ze nie ma więcej leżaków, na plaży również był ten sam problem. Hotel o standardzie 5* powinien uzupełniać w pokoju wodę dla klientów, niestety nie w tym przypadku. Brak półek w szafie, brak wody w łazience i urwana klamka do drzwi wejściowych - to wszystko świadczy tylko o obniżonym standardzie hotelu. Dodatkowo w dniu przyjazdu okazało się, że jest wyższy podatek turystyczny 10euro za dobo/pokój (na stronie oferty informacja o podatku była na poziomie 7euro). Pierwszy raz z tym biurem i po raz pierwszy cieszyłam się, że wracam z wakacji do domu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia wczasowiczów

    JADWIGA, JAWORNIK 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel bardzo fajny lecz organizator robi Rajnbow robi ludzi w wała . W ofercie mają 8 dni 7 nocy a zakwaterowanie w hotelu było 25.09.2024 o godzinie 19.30 i wykwaterowanie 2.10.2024 o godzinie 6.00 więc może i 7 nocy było ale dni 8 doliczyć się nie mogę za cholery. Zmienili operatora lotu z Enter Air kury miał odlot o 17.45 na Ryanair godzi 9 rano co dało Rajnbow czystą korzyść a klientem stratę . Tak więc było 7 nocy a 6 dni. Poza tym słabo opieka rezydentów namawiają tylko na drogie wycieczki a kontakt z nimi słaby .Powinniście się w Rajnbow uczyć od małych biur podróży mają dużo lepszą opiekę rezydentów i zainteresowanie z ich strony klientami.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel dobry

    AGNIESZKA, STESZEW 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Moim zdaniem hotel zasługuje na ocenę 3+. Byliśmy w wielu hotelach podobnego typu, ale ten miał kilka minusów. - pokoje starego typu, choc czyste! - Słabe drinki - jedzenie dość monotonne, ale zjadliwe - leżaki bardzo brudne, z pleśnią - każdy miał jeden żeton przez pobyt wymienialny na kubek z napojem, trochę uciążliwe, należało brać puste kubki do pokoju lub pamiętać za każdym razem aby wymienić na żeton - Słabe animacje, przez tydzień pobytu wieczorami bylo 3xBingo, uwaga - płatne! Wie trochę słabo Jeśli chodzi o plusy: - duzy obiekt, nie brakowało leżaków - czysty obiekt. Zarówno hotel, baseny czy pokoje - miły personel

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Na pewno nie 5 gwiazdek

    Maciej, Janówek Pierwszy 13.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Na 5 gwiazdek zasługuje jedynie obsługa, pokoje sprzątane codziennie. Po deszczu, ale i bez opadów smród z kanalozacji, to bolączką wielu greckich hoteli, uwypuklała się tu bardzo ! Całość hotelu to ok. trzy i pół gwiazdki, widać ząb czasu. Jedzenie monotonne. Kawa zasługuje na uwypuklenie w menu hotelu... jakość i smak koszmarny ! Polecamy hotel przed i po wysokim sezonie, żeby odpocząć i nie przepłacać !

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Matylda 16.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Wakacje w lipcu z rodziną 2+2. Hotel według mnie średni, kurort jest spory, a organizacja pracy w hotelu dosyć chaotyczna. Pokoje w miarę OK, sprzątane codziennie. Jeżeli chodzi o restaurację główną, gdzie są podawane posiłki to tutaj spory minus, gdyż panuje tam straszny chaos, ludzie wchodzą i robią co chcą, nikt nad tym nie panuje. W sezonie ludzi jest sporo więc można nie znaleźć wolnego miejsca aby w spokoju zjeść posiłek. Jedzenie codziennie to samo i do tego mały wybór w porównaniu do innych hoteli z all in. - wytrzymać tydzień na takim jedzeniu jest ciężko. Polecam skorzystać z restauracji włoskiej lub greckiej ala carte (można z każdej skorzystać raz podczas pobytu) . Animacje bardzo słabe, generalnie nic ciekawego. Drinki w opcji all inclusive... bez kometarza - rozwodnione, bez smaku i podawane w plastikowym wielorazowym kubku... Okolica także nieciekawa - tylko sklepy z pamiątkami i jakieś małe restauracje, nic poza tym. Opcja dla tych którzy lubią tylko wylegiwać się przy basenie lub na leżaku przy morzu - leżaki gratis :). Plaża długa piaszczysta, morze czyste spokojne. Nic tylko leżeć i nic nie robić... Generalnie ja nie polecę i na pewno drugi raz bym tego hotelu nie wybrała :). Pozdrawiam

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Więcej wad niż zalet

    Oliwia 07.05.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Skuszeni pozytywnymi opiniami o hotelu wybraliśmy się z mężem do LABRANDA Sandy Beach Resort na przełomie września i października 2022 roku. Po prawie dwóch tygodniach w hotelu możemy śmiało powiedzieć, że nie polecamy. Nie jesteśmy wybrednymi turystami, ale to miejsce zdecydowanie nie zasługuje na 4*. Obiekt lata świetlności ma już dawno za sobą - w pokojach meble są bardzo zniszczone i zakurzone, materace brudne, dostarczane prześcieradła i ręczniki dziurawe. W łazience cała armatura jest pokryta rdzą, dodatkowo u nas w łazience była pleśń. Kratka ściekowa nieustannie się zapychała i wydobywał się z niej brzydki zapach. Zgłaszaliśmy to w recepcji, przeczyszczono kratkę, zalano domestosem, jednak nie wystarczało to na długo. Ze starych mebli wydobywał się zapach stęchlizny, przez co nie można było wyłożyć do nich ubrań. Z 3 przedstawionych w ofercie restauracji jedna była podzielona na dwie sale (druga sala zamknięta, bo było już poza sezonem), a dwie pozostałe działały w systemie - możesz skorzystać z każdej tylko raz, po wcześniejszym zapisie. Niestety wpłynęło to na brak wolnych stolików i długie poszukiwanie miejsca do zjedzenia posiłku, gdyż "poza sezonem" oznaczało naprawdę wielu turystów...Wi-fi ogólne nie działało na terenie hotelu, a to w pokoju w niektóre dni tak, w inne nie. Oczywiście były też plusy - prywatna plaża z darmowymi leżakami, bardzo dobre przekąski w barach (pizza, frytki itd.), ciekawe animacje i występy artystyczne co wieczór - i to w sumie chyba tyle :) Hotel stanowi dobrą bazę wypadową do zwiedzania Korfu, tuż przy plaży jest przystanek autobusowy (można nim dojechać do miasta Korfu, Achillonu czy też Kanoni gdzie można podziwiać z bliska samoloty) oraz wypożyczalnia aut, gdzie pani mówi w języku polskim. Sama okolica nie jest interesująca, nie ma co zwiedzać czy też wieczorami gdzie wyjść. Polecamy w tej cenie poszukać innego hotelu, który faktycznie spełnia warunki fotelu 4*, ten zasługuje na maksimum 3*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogolna

    Stefan, Warszawa 01.06.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Poniżej w minusach

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Niestety ale Hotel nie zasługuje na *****

    Tomasz, Wrocław 22.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Kolejny wyjazd z Rainbow i niestety pierwsze rozczarowanie. Nie wiem skąd R bierze 5 * dla tego hotelu skoro nawet oficjalna strona Hotelu podaje 4*. Według mnie to 3,5 powinno być. Ale do rzeczy. Hotel składa się z dwóch części starszej i nowszej. Oceniam straszą bo tam mieliśmy pokój. Sam pokój zgodnie z opisem jeśli chodzi o wielkość. Niestety środek to już późne lata 90. Jedna szafa bez półek, brak stolików nocnych z jakimkolwiek dodatkowy oświetleniem. Jesteś zdany na centralną lampę i koniec. Łazienka no cóż otwory pozatykane w płytkach silikonem, odpadające płytki i wiele można by jeszcze dodać. Idziemy dalej restauracja główna. Kompletnie za mała liczba osób na sali sprzątających co prowadziło do sytuacji, że sami odkładaliśmy talerze po wcześniejszych gościach i przygotowywaliśmy sztućce, jak na 5 * chyba słabo. Napoje na sali - wino białe i różowe zawsze ciepłe - tragedia, pojemnik z lodem wystawiany tak mały, że po 1-2 min nie było już nic a kolejne nie donoszone z braku czasu obsługi, częste braki soków i napoi w trakcie posiłków. Jak na Grecję ubogie menu w owoce morza, ryby itp. Jedyny plus to świetna plaża i animatorzy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mogło być lepiej

    Natalia Majer 04.09.2022

    Wakacje jako wakacje były bardzo udane, ale za cenę która musieliśmy ze znajomymi ponieść mieliśmy większe wymagania. Konkretnie zacznę od minusów przeplatanych plusami: Jedzenie nastawione na Brytyjczyków, monotonne, tłuste, ogólnie bardzo słabe. Dało się zjeść, ale jak była możliwość zjeść poza to się korzystało. Dostęp do owoców i napojów spory i to było ok. Baseny i plaża spoko, nigdy nie mieliśmy większego problemu ze znalezieniem miejsca, atrakcji sporo, animacje ok. Jednak np basen dla dzieci wymaga porządnego wyczyszczenia i odpicowania. Płać zabaw dla dzieci był w naszej ocenie niebezpieczny. Pokoje nie były brudne, ale do błysku było daleko, wszędzie panowała wilgoc, no ale może to urok wyspy. Obsługa bardzo miła tu się nie ma czego czepić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem