Opinie o Rodzinne Słońce Andaluzji, Playacalida

5.4/6
(407 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Udany pobyt w pięknej okolicy

    Tomasz, Warszawa 25.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Podzielam często powtarzaną opinię, że hotel jest bardzo porządny, z wyjątkowymi basenami, położony w pięknej okolicy. Dodam jeszcze, że teren wokół hotelu jest bardzo zadbany, czysty i jest dużo pięknej, egzotycznej zieleni i kwiatów. Szczegóły opiszę poniżej, w punkcie "Pozostałe oceny", teraz tylko wytłumaczę, że jedną "buźkę" odjąłem z powodu zbyt częstej i niezmiernie głośnej "muzyki" przy basenie (daję cudzysłów, bo dla mnie to co puszczali nie zasługiwało na miano muzyki, jeden ryk i dudnienie). Jednak pozostałe zalety przeważają i miejsce jest godne polecenia.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólnie polecam

    Ola 18.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Pobyt 07.07-14.07. 25 Hotel nadszarpnięty już zębem czasu, jednak bardzo zadbany i czysty. Jedzenie monotonne i dosyć mały wybór, jednak każdy znajdzie coś dla siebie. Gorzej z menu dla dzieci.:/ W trakcie naszego pobytu ok 80% gości to Hiszpanie, co dla nas było zaletą. Cisza, spokój i kultura. Hotel położony z dala od centrum, więc jeśli ktoś szuka rozrywki, to nie polecamy. Dla nas takie położenie było atutem. Bardzo specyficzna opcja All INC. Za część drinków trzeba było dopłacać ( i tu nie chodzi o importowane alko) wszędzie aby otrzymać drinka czy zjeść ,wymagana jest karta pokojowa. Jeśli wylot mamy w godzinach wieczornych - oddajesz kartę i nie możesz już korzystać z AI. my przedłużyliśmy dobę hotelową więc mieliśmy dostęp do wszystkiego. Tej informacji niestety zabrakło i ze strony biura i ze strony rezydenta. Ogólnie polecamy

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Beczka miodu, trochę dziegciu

    Roman, Łódź 12.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Nasz wypoczynek z Raibow był niestety nieco rozczarowujący. Ale zacznę od hotelu. Można go polecać z czystym sumieniem. Pokoje duże i ładne. Łazienka, a właściwie salon łazienkowy. Znalazło się tam obszerne miejsce z umywalką i lustrem, obok duża wanna, zamykana oddzielna toaleta z bidetem oraz kabina prysznicowa. Myślę, że kilka osób może korzystać z pomieszczenia nie przeszkadzając sobie wzajemnie. Pokój nasz miał obszerną loggią wyposażoną w stolik i dwa wygodne krzesła. Impreza wieczorna dla 6 osób odbyła się bez problemu. Wszędzie czysto i schludnie. Mimo, że obiekt nie jest nowy i ślady eksploatacji są widoczne tu i ówdzie, niewiele uwag można zgłosić do hotelu, pomieszczeń i otoczenia. Kompleks basenów wewnętrznych i na zewnątrz hotelu z widokiem na morze też miły i dobrze zorganizowany. Nasz opcja hotelowa to HB. I to w zasadzie wszystko pozytywne o tym miejscu. Wersja HB powoduje, że śniadania mamy od 8 do 10 rano, a kolacja jest serwowana od 19.30. Dla mnie jest to zwyczajnie za późno. Kolacje jadam najpóźniej do 19.00. Objadanie się na noc jest niewskazane i wielu naszym wczasowiczom może to przeszkadzać. Skorzystałem z możliwości zamiany kolacji na obiad i to w jakiś sposób rozwiązało choćby częściowo problem późnych posiłków. Otoczenie hotelu to próżnia handlowa. Szanse na najdrobniejsze zakupy żadne. By kupić choćby płyny do picia trzeba wybrać się autobusem (1 euro) do najbliższej miejscowości. Problem w tym, że autobus "chodzi" raz na 1,5 godziny. O kąpielach morskich trzeba zapomnieć. Plaże czarne, żwirkowe, dla mnie i mojej towarzyski słabe, a nawet bardzo słabe. Poza tym by znaleźć się na plaży trzeba zejść kilkadziesiąt metrów stromo w dół. Potem pod górkę by wrócić do hotelu. Dla niektórych gości może to być trudne. Koszty jakie gość HB musi pomieść w hotelu są wysokie. Małe piwo w hotelowym barze to koszt 4 euro - w knajpce na morzem za tę kwotę kupimy duże piwo. Czyli jak kupiłeś HB - cierp i płać. Niestety nic dobrego nie powiem o wyżywieniu. Nie chodziłem głodny, ale to co serwowano było dla mnie nijakie smakowo. Trafiałem na warzywa "na twardo" których nie mogłem pokroić nożem. Propozycji było niby dużo, tak jak w sklepie "wszystko po 2 zł", ale w większości mi nie smakowało. Podkreślam - to moje, zapewne subiektywne, odczucie. Może wielu gości będzie zadowolonych z posiłków - ja nie. W moim rankingu hoteli jakie odwiedziłem ta propozycja lokuje się na ostatnim miejscu. Brakowało warzyw na ciepło, pomidory surowe były niedojrzałe, słowem duże rozczarowanie. Firma Rainbow , zgodnie z zapisami w umowie, mogła zmienić rozkład lotów i zrobiła to, oczywiście na moją niekorzyść. Zamiast wylotu o 6.35 wylecieliśmy tego dnia o .... 21.00. Pierwszy dzień pobytu, a właściwie 3 godziny, spędziliśmy w samolocie. Pozostawiono nas przed hotelem o 3 nad ranem (3,5 godziny lotu, 1,5 godz. transfer do hotelu). Potem trudne rozmowy z recepcją (bez opiekuna ze strony biura), zamiana pokoi i wreszcie wypoczynek po pierwszym dniu pobytu o 5-tej nad ranem. To firma Rainbow narzuca klientowi takie warunki umowy. Trzeba dodać, że robią tak wszyscy touroperatorzy. I to jest nie do przyjęcia przez klienta. Jestem w stanie zrozumieć, że samolot, że kłopoty z czarterami i że wiele jeszcze innych przyczyn. Ale co to obchodzi klienta. Umowa jest umową, zobowiązanie transferu z Polski do hotelu za granicą w określonym czasie jest zobowiązaniem. Mnie jako klienta nikt nie pytał czy się z tym zgadzam, czy to akceptuję, nawet zrezygnować nie mogę, bo nie mogę. Biuro nie zaoferowało nic w zamian. Znajomi, którzy w tym hotelu wykupili pobyt tygodniowy i pierwszy dzień spędzili jak ja w samolocie, a wylatywali z Malagi ostatniego dnia o 1.30 nad ranem. Pokój musieli opuścić już o 12.00. I od tego momentu szwendali by się po hotelu do 22.00 czyli godziny wyjazdu autobusu na lotnisko. Ale po uiszczeniu 40 euro mogli pozostać w swoim pokoju. Czyli klient tygodniowy tracił 1 dzień na nocny lot, a potem, jeśli nie miał owych 40 euro, przez kilkanaście godzin plątał się po hotelu bez możliwości poleżenia, odpoczynku czy umycia się. Nie do przyjęcia! Wycieczki. Skorzystaliśmy z dwóch: do Granady i ze ścieżki króla. Obie bardzo udane. Dobra organizacja i opieka przewodnika. Pan Bartek bez zarzutu, kontaktowy, z wiedzą, dobry organizator. Super. Zaskoczony byłem brakiem innych propozycji bo w okolicy jest wiele miejsc wartych obejrzenia. Dla przykładu Nerja z przepięknymi jaskiniami. Byliśmy tam organizując transport publicznymi liniami, ale to trwało i wymagało sporo zachodu i kombinowania. Za to punkt ujemny. W sumie pobyt fajny, słońce i pogoda bez zarzutu, ale mogło być lepiej. O ofercie animacyjnej nie wspomnę bo szkoda czasu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Super WYPOCZYNEK

    Weronika 18.05.2017 | Termin pobytu: maj 2017

    Spędziłam wakacje w zeszłym roku, było naprawdę świetnie. Przepyszne jedzenie, zadbany hotel, blisko plaża, fajne animacje.Minus - wycieczki fakultatywne- częśc nie zrealizowane ze względu na brak zainteresowania, a ta która była zorganizowana - do Rondy, z panią przewodnik PORAŻKA < przewodniczka ponoć nie z biura>, która była bardzo opryskliwa.. Nie polecam kupowac nic dodatkowo.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel Super

    Marek, Dolna Grupa 29.12.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel rewelacyjny, ale w trochę słabej lokalizacji. Jedzonko ok, ale mogłoby być jeszcze więcej lokalnych specjałów. Wycieczka na Gibraltar fajna, ale szkoda, że nie ma wjazdu na sam szczyt skały Gibraltarskiej.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Rodzina z dziećmi

    Tomasz, Warszawa 13.08.2019

    Wakacje w 100% udane, byłem z 2 dzieci (19 i 9 lat) i każdy bardzo zadowolony i znalazł coś dla siebie, widoki cudowne, polecam zwłaszcza basen leżący nad samym morzem, 4 bary obecne z ogromną ilością alkoholi w karcie oraz 2 restauracje w których w sumie jest to samo jedzenie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wszytsko OK

    Marek 26.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Wyjazd z dzieciakami (12 + 7 lat) w lipcu 2018 uważam za udany. Hotel jest dobrze przygotowany, obsługa miła i pomocna. Oczywiście pokoje mogłyby być już remontowane, ale trzeba pamiętać iż w zachodniej europie ciężko o nowobudowane obiekty, więc nalezy brać poprawkę że to nie Turcja czy Egipt które powstały od zera i wszytsko tam jest nowsze. Faktem jest to co można znaleźć na innych opiniach, tj. Rainbow nie informuje o budowie która dzieje się pod oknami. Na szczęście w hotelu nikt nie robił problemu z przeniesieniem mnie do innego pokoju, oddalonego od hałasów budowy. Plaża niestety z ciemnym piaskiem, przez co sprawia wrażenie brudnej i mało ciekawej. Obok hotelu przystanek miejskiego autobusu, więc pomimo lokalizacji oddalonej od centrum, nie ma problemu by się z hotelu wydostać - wystarczy tylko chcieć. Baseny fajne, chociaż woda mogłaby być cieplejsza, szczególnie przy barze jaki jest w wodzie. Jedzenie na bardzo wysokim poziomie, leki na biegunkę czy ból brzucha nie były potrzebne ;) Polecam i załączam kilka zdjęć.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia hotelu

    HANNA, TORUN 22.09.2023

    Wspaniałe wakacje. Obsługa hotelu profesjonalna. Hotel zadbany ogród przepiękny.. Jedzenie fantastyczne a drinki pyszne. Jedynym minusem były animacje dla dorosłych. Taki hotel jak Playacalida powinien mieć animacje na profesjonalnym poziomie. Te które były oceniam jako beznadziejne.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wyjazd rodzinny

    Joanna 18.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    hotel bardzo ładnie położony, aczkolwiek z dala od miasta. Trzeba dojechać kilka przystanków komunikacją miejską. Przy basenach zawsze dostępne leżaki. duża sala jadalniana, nie było problemów znależć miejsca na śnidaniu czy kolacji. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Duże wrażenie robi basen z widokiem na morze. Polecam. Jedyny mały minus to plaże blisko hotelu- małe, kamieniste.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hiszpania Playacalid

    Hanna, --- 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Najmilszym wspomnieniem będzie poznanie i kontakt z najmilszym i zawsze chętnym do pomocy animatorem Mikołajem. Może On być nie tylko na scenie, ale również w kontaktach z urlopowiczami wspaniałą wizytówką Rainbow. Pozdrawiamy

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem