Opinie o Oko w oko z Babakoto, Casuarina Resort & Spa

5.0/6 (28 opinii)

5.0/6
28 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Intensywność programu
5.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
6.0
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.5
Transport
4.8
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Udany wypoczynek

    Udany wypoczynek z uwagi na warunki pobytu, klimat, ciepły ocean, obsługę hotelową, sensowne wycieczki opcjonalne, przyrodę, sympatycznych i profesjonalnych pracowników Rainbow, możliwość oderwania się od codzienności -9000km. Znakomity wyboór, super pomoc pracowników biura Galeria Jurowiecka w Białymstoku. Fatalny catering w czarterze LOT-u !!!!!!!

    Andrzej, BIAŁYSTOK - 13.03.2019

    7/10 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt miły i urozmaicony

    Pobyt bardzo miły i urozmaicony. Jak na hotel 3* pokoje, wyżywienie i dodatkowe atrakcje bez uwag. Po objeździe spędzaliśmy czas na plaży. Nie było czasu się nudzić. Wieczorami zawsze program dodatkowy- zespół muzyczny lub taneczny. Dobre miejsce wypadowe (lokalnym autobusem) do Grand Bay lub Port Louis.

    Beata, Katowice - 23.12.2015

    126/129 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wrażenia z Mauritius

    Chętnie jeszcze kiedyś bym tam wró

    Włodzimierz JAN, Paradyż - 03.02.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    15/21 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Hotel jak na swoją kategorię ok

    Tutaj niestety nie o hotelu ale o beznadziejnej rezydent Pani Aleksandrze. Podróżując ponad 30 lat pierwszy raz spotkaliśmy się z takim podejściem do klienta. Na lotnisku trzeba bylo się bardzo wysilić aby ją znaleźć , żadnego spotkania w hotelu ani nawet ochoty sprzedania wycieczek fakultatywnych, o które trzeba było się dopytywać. Jednak " wisienką na torcie" był fakt iż nie poinformowała nikogo w naszym hotelu o transferze powrotnym na lotnisko, na którym oczywiście też się nie pojawiła. Beznadziejna osoba, która nie powinna zajmować się turystami. Nie życzymy nikomu aby na nią trafili a firmie Rainbow proponujemy wnikliwie przyjrzeć się pracy tej Pani.

    MARCIN - 12.02.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem