Kategoria lokalna 3
3.0/6
Hotel jest tylko na Włochów -Polacy sa klientem 2 kategorii. Nie polecamy pobytu 2 tygodniowego , gdyż oprócz słabego wyżywienie nie ma w hotelu co robić, owoce można dostac tylko i wyłacznie podczas lunchu i w dodatku sa wydzielane przez personel. Na śniadanie dostaniecie Państwo 1 rodzaj wyrobu seropodobnego, szynke konserwową i jajka na twardo o pomidorach czy innych warzywach na śniadanie nie macie co liczyć za to sa krasanty i platki. obidokolacje także monotonne i bez owoców. Plaża extra natomiast sam hotel pamieta lata 80 te
olek - 19.08.2018
9/9 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Ogólnie hotel położony w bardzo ładnym miejscu nad samym morzem. Niestety bardzo daleko do "cywilizacji". W pobliżu tylko jeden sklep w odległości 900 metrów. Hotel polecany głównie dla ludzi z jakimkolwiek środkiem lokomocji. Jednakże jeśli posiadamy tylko własne nogi i 1,5 Euro na bilet autobusowy możemy dojechać do najbardziej dogodnego komunikacyjnie miasta Sassari. Jeśli uda nam się załapać na kurs autobusu BB i dojedziemy do Sassari to z tergo miejsca możemy dojechać do każdego miejsca na Sardynii, oczywiście jeśli autobus przyjedzie. Należy nadmienić iż rozkład jazdy autobusów można sobie w buty włożyć i będzie się trochę wyższym - tyle pożytku z tego rozkładu. Polecam odwiedzić miasta w pobliżu a przede wszystkim Castelsardo oraz Porto Torres. Może teraz troszkę o hotelu. Wyżywienie bardzo skromniutkie. Śniadania codziennie takie same (nawet położenie produktów nie było zmieniane). Jednakże dzieciaki zaopatrzyły się w znany krem orzechowo-czekoladowy i jakoś przetrwały tydzień. Jednym zdaniem posiłki były dla ludzi chcących zgubić parę kilo. Poza wyżywieniem muszę przyznać, że hotel bardzo czysty, ręczniki zmieniane codziennie i pokoje dobrze sprzątane. Bardzo ważna informacja - proszę zaopatrzyć się w czepki bo w przeciwnym razie z pływania w basenie nici. Bardzo dobrym pomysłem była rezerwacja leżaków i parasola plażowego przypisana do pokoju. Fatalne były przedpłatowe karty (raczej kartki) do barów. Po pierwsze powinny być plastikowe a nie papierowe i co najważniejsze pozostała kwota POWINNA być zwracana. Wielkie dzięki dla Pani rezydentki za pomoc w sprawach zdrowotnych.
Piotr, Gdynia - 21.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
5/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Zazwyczaj podróżujemy i szukamy noclegów na własną rękę. Tym razem postanowiiśmy spróbować jak to jest na zoorganizowanej wycieczce. Wyjazd odbywał się w ostatnim tygodniu września co ma duże znaczenie, bo w sezonie może być zupełnie inaczej. Koniec sezonu dało się odczuć z kilku powodów: -czynny tylko jeden basen, woda słodka ale ziiiimna +mało ludzi na plaży, kazdego dnia znikał kolejny rząd leżaków... ale nie było walki o leżaki bo mało kto chodził na plażę -sklep zamknęli drugiego dnia naszego pobytu- bez ostrzeżenia! (sklep oddalony o 1km od hotelu, kolejny sklep w okolicy otwarty "po sezonie" jest oddalony 7 km od hotelu) -brak możliwości wynajęcia samochodu w hotelu (bo po sezonie...), trzeba pojechac do innego miasta (1,5 h drogi autobusem) -hotel "prl" bez remontu - na sniadanie codziennie to samo: chleb, ser, szynka i jajo, ani grama pomidora, nie ma wody do sniadania !! kolacje ok - po sezonie brak kolejek do jedzenia - brak animacji - hotel połozony bardzo blisko plazy, oddalony od wszelkich innych atrakcji - plac zabaw się rozpada, niebezpieczny, brakuje desek w mostkach i np zjeżdzalni a schodki są...
NATALIA, SLUSPK - 25.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
3/3 uznało opinię za pomocną
2.5/6
W tym hotelu świętowaliśmy nasza 30 rocznice slubu. Sam hotel lata swietnosci ma juz za sobą. Cały czas trwają jakies prace naprawcze, zwłaszcza na zewnąt. Dużym atutem jest bliskie połozenie przy piaszczystej , ale niezbyt czystej plazy. Teren wokół duży , ale przydałoby sie troche wiecej nowych , kwitnacych roslin. Bez samochodu trzeba sie troche nagimastykować by dostać sie do wiekszego miasta. Minus duży to bardzo drogie posrednictwo w wypożyczeniu samochodu. Sardynia ma piękne plaże i krajobrazy, ale duza część dojazdów na nie zamknięta szlabanem. Wracając do hotelu trzeba pochwalić codzienne i staranne sprzątanie pokoju, Słabe i monotonne jedzenie, przy obiadokolacji straszny tłok.
DANUTA, ELBLĄG - 09.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
4/4 uznało opinię za pomocną