Opinie o Futura Club Cala Fiorita

Kategoria lokalna: 4

3.2/6
(3 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
3.0
Plaża
4.8
Pokój
3.8
Położenie i okolica
3.0
Rezydent
3.3
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wspaniała Sardynia w Cala Fiorita

    Piotr 13.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wspaniałe wakacje w Futura Club. Bardzo ładny ośrodek w zielonej okolicy niedaleko plaży. Czyste i ładne domki bez fajerwerków. Wspaniałe, bogate i urozmaicone posiłki. Napoje bez ograniczeń w pakiecie all inclusive. Codziennie wiele animacji zarówno dla dzieci jak i dorosłych (water aerobic na przykład) - o nudzie można zapomnieć. Plaża oddalona o około 200m od ośrodka - serwis leżakowy i parasolowy w cenie. Dla chcących wycieczek - można pożyczyć w ośrodku samochód lub skorzystać z wycieczek Rainbow. Pożyczenie auta bezproblemowe - samochody nowe. BARDZO miła i życzliwa obsługa - naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Czystość na wysokim poziomie - pokoje codziennie sprzątane. Jedynie można się przyczepić do położenia ośrodka - jest na uboczu co może być dla niektórych mankamentem. Reasumijąc - BARDZO udany wyjazd.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    78

    Najgorsze wakacje...

    Katarzyna 13.07.2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    A miało być tak cudownie....Wymarzone wakacje na Sardynii okazały się najgorszymi z wielu powodów...Wyjazd zamówiony na początku listopada, wybrany starannie z pełną świadomością miejsca (północno zachodnie wybrzeże ) i hotelu , czekamy z radością...Na lotnisku rezydent p. Urszula informuje nas, że w wybranym hotelu nie ma miejsc, jak to nie ma miejsc?!Zamówiłam 8 miesięcy temu...Nikt nie poinformował nas przed wylotem ,że nie ma miejsc chociaż z rozmowy wynika iż taką informację rezydenci otrzymali jakiś czas temu. Pani Urszula informuje nas, że hotel do którego mamy się udać jest o podobnym standardzie , na dodatek ma ładniejszą plażę i lepsze jedzenie...Zaufałam , bo do tej pory nie zawiodłam się na Rainbow...W takiej sytuacji jest jeszcze kilka osób...Jedziemy 2,5 godziny autobusem, to co zastajemy w rażący sposób odstaje od tego co zamówiłam standardem, położeniem ( np. daleko od morza), infrastrukturą, coś jak ogródki działkowe z altankami...Pokój który nam zaproponowano chyba najgorszy z możliwych ....W ogóle mam wrażenie że Polacy są tam traktowani jak gorszy gatunek turysty. Na lotnisku zostałam oszukana. Jest godzina 11.30 Dzwonimy do rezydentek, do biura obsługi klienta , jedni odsyłają nas do drugich Rezydentki informują nas, że nie ma miejsc w innych hotelach i musimy tam zostać. Nie ustępujemy i prosimy o inne propozycje....Przed hotelem spędzamy kilka godzin, przedstawiane 3 inne propozycje są nie do przyjęcia , ok 19 decydujemy się na hotel Future Club Cala Florita, to naszym zdaniem najlepsza propozycja z przedstawionych chociaż daleka od tego co zamawialiśmy ( chociażby położenie na wschodnim wybrzeżu) O 20 jedziemy kolejne 2,5 godziny z powrotem na lotnisko, gdzie dostajemy do podpisania pod presją powrotu do tego hotelu z którego właśnie przyjechaliśmy, dokument że nie rościmy sobie już żadnych pretensji do biura podróży i że sprawa została załatwiona polubownie. Jest prawie godzina 23 , od 3 w nocy jesteśmy w podróży, zmęczeni, sfrustrowani, zestresowani...Podpisujemy, wsiadamy do kolejnego busa i ok 30 minut jedziemy do hotelu Future Club Cala Florita Cały dzień stracony...Nie tak to miało wyglądać! Trudno się cieszyć z pobytu chociaż wiemy że mogliśmy trafić gorzej...Hotel w znacznej odległości od plaży, dojście alejką, brak przy plaży baru, toalet, tylko po drodze toy toy, słabe jedzenie, wi - fi tylko przy recepcji, jeden mały basen i jeden płytki dla dzieci, hotel położony w nieciekawym miejscu , można by długo wymieniać...Na miejscu mogliśmy skorzystać tylko z jednej wycieczki na Archipelag La Maddalena , organizowanej przez miejscowe biuro RenataTravel, z którego usług korzysta Raibow. To był najbardziej udany dzień całego pobytu. Nie wiem jaki status na wyspie ma biuro podróży Raibow ale to co oferuje jest nie do przyjęcia! Z naszej wiedzy wynika , że opisany proceder overbooking i cała reszta to częsty przypadek na Sardynii...Pozostał niesmak i niedosyt. Czy polecam Sardynię z Rainbow? Zdecydowanie NIE!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    REKLAMACJA

    IWONA 29.09.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Nie polecam, brak ciepłej wody w pokoju - na zmianę pokoju czekaliśmy prawie dwa dni , jedzenie niesmaczne, codziennie to samo, czasami nie za ładnie pachnące i niedosmażone mięso. Brak baru przy plaży , co jest niezgodne z opisem i ofertą. W ofercie All Inclusive mocniejszy alkohol wydawany w barze hotelowym tylko w godz. 20-23. Problem z możliwością wykupienia wycieczki na miejscu w hotelu . SZCZERZE NIE POLECAM.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem