Obiekt

Pokoje

Wszystkie pokoje, urządzone w stylu sardyńskim, umieszczone w szeregowych willach, w zielonej okolicy, która rozciąga się do plaży. Dla Gości dostępne są pokoje dwuosobowe i 3-4 os. Wszystkie pokoje znajdują się na parterze z niezależnym wejściem, wyposażone są w szeroki taras, podwójne łóżko (możliwa dostawka: łóżko piętrowe), telewizor, telefon, sejf, minibar (za dodatkową opłatą), klimatyzację, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Pokoje dwuosobowe dla osób niepełnosprawnych dostępne są na życzenie.

Internet

Bezpłatne Wi-Fi w recepcji.

Kategoria lokalna

****

Wyżywienie

Hotel posiada jedną główną restauracje i 2 bary (jeden obok dostępu do plaży). Posiłki serwowane w formie bufetu w głównej restauracji z tradycyjnymi daniami kuchni włoskiej. Napoje bezalkoholowe, soki, woda i wino wliczone w cenę posiłków. Cotygodniowa sardyńska kolacja oczaruje Gości smacznymi lokalnymi specjałami. Hotel oferuje bezpłatny „Open Bar” w głównym barze w godzinach 09:30-23:00 (bezpłatnie: soki, woda, napoje bezalkoholowe, przekąski). Na życzenie Gości dostępna jest żywność bezglutenowa (należy o tym poinformować przy rezerwacji). Dla rodziców i dzieci w trakcie posiłków dostępna jest kuchnia, w której znajdują się podgrzewacz do butelek, mikrofalówka, posiłki dziecięce jak np. zupy, makaron, mleko UHT, świeże owoce, jogurty i soki owocowe (niedostępne homogenizowane).

Program sportowy i animacyjny

Goście otrzymują Kartę Klubową upoważniającą do korzystania z m.in. kortu tenisowego, boiska do tenisa ziemnego, siatkówki plażowej, stołu do tenisa, basenu dla dorosłych i dzieci wyposażonego w parasole i leżaki (ograniczona ilość), dziennych i nocnych animacji, gimnastyki wodnej, aerobiku, tańców grupowych, gier, kabaretów, muzyki i pokazów, serwisu plażowego. Dla dzieci dostępny jest Kids Club „Futurlandia” ze specjalną dedykowana obsługą. Kids Club podzielony jest na 4 grupy wiekowe: 3/6 lat, 7/11 lat, 12/14 lat i 15/17 lat.

Dodatkowe informacje

Wizy

 

 

 

Świadczenia

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli oraz innych wydatków osobistych. Uwaga: cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 2 do 6 EUR za pokój za dzień pobytu. Podatek płatny będzie w recepcji przed zakwaterowaniem.

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w regionie Sardynii we Włoszech trwa od połowy czerwca do połowy września.

Futura Club Cala Fiorita

Udostępnij
Dodaj do ulubionych

Kategoria lokalna 4

Futura Club Cala Fiorita
Podwójne korzyści w Bumerangu
Galeria (16)
Futura Club Cala Fiorita
Futura Club Cala Fiorita
Futura Club Cala Fiorita
Zdjęcie mapy
Mapa

Atuty oferty

Rodzaj wyjazdu

Wypoczynek

Na miejscu

Polski rezydent

Transfer

W cenie

Bagaż

W cenie

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli oraz innych wydatków osobistych. Uwaga: cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 2 do 6 EUR za pokój za dzień pobytu. Podatek płatny będzie w recepcji przed zakwaterowaniem.

Położenie

Hotel położony w miejscowości „Marina di Agrustos”, pomiędzy Olbią i Orosei, na wspaniałym północno-wschodnim wybrzeżu Sardynii. Na rozległym obszarze naturalistycznym, na którym znajduje się nieskażony staw z flamingami i kormoranami. Odległość od lotniska w Olbii to ok. 35 km. Porto Ottiolu jest w odległości 3 km od hotelu. Obowiązkowy podatek turystyczny płatny bezpośrednio w hotelu ok. 2-6 EUR/os./dzień.

Mapa

Plaża

Obiekt usytuowany od plaży ok. 300-600 metrów, z drobnym i białym piaskiem. W obszarze między plażą a pokojami znajdują się bar i toalety. Serwis plażowy zawarty w karcie klubowej (1 parasol + 2 leżaki na pokój, dostępne wszystkie leżaki poza zarezerwowanymi).

Do dyspozycji gości

Recepcja dostępna 24h, bezpłatne Wi-Fi w recepcji, 2 baseny o nieregularnych kształtach: dla dorosłych i dzieci, bezpłatne leżaki (dostępne w limitowanej ilości), amfiteatr, sala telewizyjna, butik, wewnętrzny parking strzeżony, duży plac zabaw dla dzieci. W pobliżu bankomat i informacja turystyczna, sklepy z rękodziełem, punkt pierwszej pomocy turystycznej, wypożyczalnia łodzi i miejsce do cumowania. Poza sezonem niektóre atrakcje lub usługi mogą być niedostępne z powodu warunków pogodowych bądź nie ma wymaganej liczny zainteresowanych. Za dodatkową opłatą: nocne oświetlenie boisk sportowych, wynajem samochodu, wycieczki łodzią, autobusem i off road.

Obiekt

Wyżywienie

Szczegóły lotu

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Pokoje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

1 x Pokój

(Pokój standardowy z widokiem na ogród)

Za osobę4 780
Razem
9 559 zł
Zaliczka 25% 2 380 zł
rezerwujzablokuj bezpłatnie na 5 dni
trwa wczytywanie

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
2.0
Plaża
3.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
2.0
Rezydent
3.0
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
2.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

2.0/6

Katarzyna 13.07.2024

Najgorsze wakacje...

A miało być tak cudownie....Wymarzone wakacje na Sardynii okazały się najgorszymi z wielu powodów...Wyjazd zamówiony na początku listopada, wybrany starannie z pełną świadomością miejsca (północno zachodnie wybrzeże ) i hotelu , czekamy z radością...Na lotnisku rezydent p. Urszula informuje nas, że w wybranym hotelu nie ma miejsc, jak to nie ma miejsc?!Zamówiłam 8 miesięcy temu...Nikt nie poinformował nas przed wylotem ,że nie ma miejsc chociaż z rozmowy wynika iż taką informację rezydenci otrzymali jakiś czas temu. Pani Urszula informuje nas, że hotel do którego mamy się udać jest o podobnym standardzie , na dodatek ma ładniejszą plażę i lepsze jedzenie...Zaufałam , bo do tej pory nie zawiodłam się na Rainbow...W takiej sytuacji jest jeszcze kilka osób...Jedziemy 2,5 godziny autobusem, to co zastajemy w rażący sposób odstaje od tego co zamówiłam standardem, położeniem ( np. daleko od morza), infrastrukturą, coś jak ogródki działkowe z altankami...Pokój który nam zaproponowano chyba najgorszy z możliwych ....W ogóle mam wrażenie że Polacy są tam traktowani jak gorszy gatunek turysty. Na lotnisku zostałam oszukana. Jest godzina 11.30 Dzwonimy do rezydentek, do biura obsługi klienta , jedni odsyłają nas do drugich Rezydentki informują nas, że nie ma miejsc w innych hotelach i musimy tam zostać. Nie ustępujemy i prosimy o inne propozycje....Przed hotelem spędzamy kilka godzin, przedstawiane 3 inne propozycje są nie do przyjęcia , ok 19 decydujemy się na hotel Future Club Cala Florita, to naszym zdaniem najlepsza propozycja z przedstawionych chociaż daleka od tego co zamawialiśmy ( chociażby położenie na wschodnim wybrzeżu) O 20 jedziemy kolejne 2,5 godziny z powrotem na lotnisko, gdzie dostajemy do podpisania pod presją powrotu do tego hotelu z którego właśnie przyjechaliśmy, dokument że nie rościmy sobie już żadnych pretensji do biura podróży i że sprawa została załatwiona polubownie. Jest prawie godzina 23 , od 3 w nocy jesteśmy w podróży, zmęczeni, sfrustrowani, zestresowani...Podpisujemy, wsiadamy do kolejnego busa i ok 30 minut jedziemy do hotelu Future Club Cala Florita Cały dzień stracony...Nie tak to miało wyglądać! Trudno się cieszyć z pobytu chociaż wiemy że mogliśmy trafić gorzej...Hotel w znacznej odległości od plaży, dojście alejką, brak przy plaży baru, toalet, tylko po drodze toy toy, słabe jedzenie, wi - fi tylko przy recepcji, jeden mały basen i jeden płytki dla dzieci, hotel położony w nieciekawym miejscu , można by długo wymieniać...Na miejscu mogliśmy skorzystać tylko z jednej wycieczki na Archipelag La Maddalena , organizowanej przez miejscowe biuro RenataTravel, z którego usług korzysta Raibow. To był najbardziej udany dzień całego pobytu. Nie wiem jaki status na wyspie ma biuro podróży Raibow ale to co oferuje jest nie do przyjęcia! Z naszej wiedzy wynika , że opisany proceder overbooking i cała reszta to częsty przypadek na Sardynii...Pozostał niesmak i niedosyt. Czy polecam Sardynię z Rainbow? Zdecydowanie NIE!!!
Pokaż wszystkie opinie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem