Obiekt

Pokoje

Wszystkie pokoje, urządzone w stylu sardyńskim, umieszczone w szeregowych willach, w zielonej okolicy, która rozciąga się do plaży. Dla Gości dostępne są pokoje dwuosobowe i 3-4 os. Wszystkie pokoje znajdują się na parterze z niezależnym wejściem, wyposażone są w szeroki taras, podwójne łóżko (możliwa dostawka: łóżko piętrowe), telewizor, telefon, sejf, minibar (za dodatkową opłatą), klimatyzację, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Pokoje dwuosobowe dla osób niepełnosprawnych dostępne są na życzenie.

Internet

Bezpłatne Wi-Fi w recepcji.

Kategoria lokalna

****

Wyżywienie

Hotel posiada jedną główną restauracje i 2 bary (jeden obok dostępu do plaży). Posiłki serwowane w formie bufetu w głównej restauracji z tradycyjnymi daniami kuchni włoskiej. Napoje bezalkoholowe, soki, woda i wino wliczone w cenę posiłków. Cotygodniowa sardyńska kolacja oczaruje Gości smacznymi lokalnymi specjałami. Hotel oferuje bezpłatny „Open Bar” w głównym barze w godzinach 09:30-23:00 (bezpłatnie: soki, woda, napoje bezalkoholowe, przekąski). Na życzenie Gości dostępna jest żywność bezglutenowa (należy o tym poinformować przy rezerwacji). Dla rodziców i dzieci w trakcie posiłków dostępna jest kuchnia, w której znajdują się podgrzewacz do butelek, mikrofalówka, posiłki dziecięce jak np. zupy, makaron, mleko UHT, świeże owoce, jogurty i soki owocowe (niedostępne homogenizowane).

Program sportowy i animacyjny

Goście otrzymują Kartę Klubową upoważniającą do korzystania z m.in. kortu tenisowego, boiska do tenisa ziemnego, siatkówki plażowej, stołu do tenisa, basenu dla dorosłych i dzieci wyposażonego w parasole i leżaki (ograniczona ilość), dziennych i nocnych animacji, gimnastyki wodnej, aerobiku, tańców grupowych, gier, kabaretów, muzyki i pokazów, serwisu plażowego. Dla dzieci dostępny jest Kids Club „Futurlandia” ze specjalną dedykowana obsługą. Kids Club podzielony jest na 4 grupy wiekowe: 3/6 lat, 7/11 lat, 12/14 lat i 15/17 lat.

Dodatkowe informacje

Wizy

 

 

 

Świadczenia

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli oraz innych wydatków osobistych. Uwaga: cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 2 do 6 EUR za pokój za dzień pobytu. Podatek płatny będzie w recepcji przed zakwaterowaniem.

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w regionie Sardynii we Włoszech trwa od połowy czerwca do połowy września.

Futura Club Cala Fiorita

Udostępnij
Dodaj do schowka

Kategoria lokalna 4

Futura Club Cala Fiorita
Galeria (16)
Futura Club Cala Fiorita
Futura Club Cala Fiorita
Futura Club Cala Fiorita
Zdjęcie mapy
Mapa

Atuty oferty

Lot

Bezpośredni

Rodzaj wyjazdu

Wypoczynek

Na miejscu

Polski rezydent

Transfer

W cenie

Bagaż

W cenie

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli oraz innych wydatków osobistych. Uwaga: cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 2 do 6 EUR za pokój za dzień pobytu. Podatek płatny będzie w recepcji przed zakwaterowaniem.

Położenie

Hotel położony w miejscowości „Marina di Agrustos”, pomiędzy Olbią i Orosei, na wspaniałym północno-wschodnim wybrzeżu Sardynii. Na rozległym obszarze naturalistycznym, na którym znajduje się nieskażony staw z flamingami i kormoranami. Odległość od lotniska w Olbii to ok. 35 km. Porto Ottiolu jest w odległości 3 km od hotelu. Obowiązkowy podatek turystyczny płatny bezpośrednio w hotelu ok. 2-6 EUR/os./dzień.

Mapa

Plaża

Obiekt usytuowany od plaży ok. 300-600 metrów, z drobnym i białym piaskiem. W obszarze między plażą a pokojami znajdują się bar i toalety. Serwis plażowy zawarty w karcie klubowej (1 parasol + 2 leżaki na pokój, dostępne wszystkie leżaki poza zarezerwowanymi).

Do dyspozycji gości

Recepcja dostępna 24h, bezpłatne Wi-Fi w recepcji, 2 baseny o nieregularnych kształtach: dla dorosłych i dzieci, bezpłatne leżaki (dostępne w limitowanej ilości), amfiteatr, sala telewizyjna, butik, wewnętrzny parking strzeżony, duży plac zabaw dla dzieci. W pobliżu bankomat i informacja turystyczna, sklepy z rękodziełem, punkt pierwszej pomocy turystycznej, wypożyczalnia łodzi i miejsce do cumowania. Poza sezonem niektóre atrakcje lub usługi mogą być niedostępne z powodu warunków pogodowych bądź nie ma wymaganej liczny zainteresowanych. Za dodatkową opłatą: nocne oświetlenie boisk sportowych, wynajem samochodu, wycieczki łodzią, autobusem i off road.

Obiekt

Wyżywienie

Szczegóły lotu

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Pokoje

lupa

Pokój standardowy z widokiem na ogród

Max: 2 dorosłych

Pomieszczenie: 1 pomieszczenie | Łóżko | Balkon / taras

bez dopłaty

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

1 x Pokój

(Pokój standardowy z widokiem na ogród)

Za osobę4 240
Razem
8 479 zł
Zaliczka 20% 1 690 zł
rezerwujzablokuj bezpłatnie na 3 dni
trwa wczytywanie

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
1.0
Obsługa hotelowa
2.0
Plaża
3.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
2.0
Rezydent
3.0
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
2.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

2.0/6

Katarzyna 13.07.2024

Najgorsze wakacje...

A miało być tak cudownie....Wymarzone wakacje na Sardynii okazały się najgorszymi z wielu powodów...Wyjazd zamówiony na początku listopada, wybrany starannie z pełną świadomością miejsca (północno zachodnie wybrzeże ) i hotelu , czekamy z radością...Na lotnisku rezydent p. Urszula informuje nas, że w wybranym hotelu nie ma miejsc, jak to nie ma miejsc?!Zamówiłam 8 miesięcy temu...Nikt nie poinformował nas przed wylotem ,że nie ma miejsc chociaż z rozmowy wynika iż taką informację rezydenci otrzymali jakiś czas temu. Pani Urszula informuje nas, że hotel do którego mamy się udać jest o podobnym standardzie , na dodatek ma ładniejszą plażę i lepsze jedzenie...Zaufałam , bo do tej pory nie zawiodłam się na Rainbow...W takiej sytuacji jest jeszcze kilka osób...Jedziemy 2,5 godziny autobusem, to co zastajemy w rażący sposób odstaje od tego co zamówiłam standardem, położeniem ( np. daleko od morza), infrastrukturą, coś jak ogródki działkowe z altankami...Pokój który nam zaproponowano chyba najgorszy z możliwych ....W ogóle mam wrażenie że Polacy są tam traktowani jak gorszy gatunek turysty. Na lotnisku zostałam oszukana. Jest godzina 11.30 Dzwonimy do rezydentek, do biura obsługi klienta , jedni odsyłają nas do drugich Rezydentki informują nas, że nie ma miejsc w innych hotelach i musimy tam zostać. Nie ustępujemy i prosimy o inne propozycje....Przed hotelem spędzamy kilka godzin, przedstawiane 3 inne propozycje są nie do przyjęcia , ok 19 decydujemy się na hotel Future Club Cala Florita, to naszym zdaniem najlepsza propozycja z przedstawionych chociaż daleka od tego co zamawialiśmy ( chociażby położenie na wschodnim wybrzeżu) O 20 jedziemy kolejne 2,5 godziny z powrotem na lotnisko, gdzie dostajemy do podpisania pod presją powrotu do tego hotelu z którego właśnie przyjechaliśmy, dokument że nie rościmy sobie już żadnych pretensji do biura podróży i że sprawa została załatwiona polubownie. Jest prawie godzina 23 , od 3 w nocy jesteśmy w podróży, zmęczeni, sfrustrowani, zestresowani...Podpisujemy, wsiadamy do kolejnego busa i ok 30 minut jedziemy do hotelu Future Club Cala Florita Cały dzień stracony...Nie tak to miało wyglądać! Trudno się cieszyć z pobytu chociaż wiemy że mogliśmy trafić gorzej...Hotel w znacznej odległości od plaży, dojście alejką, brak przy plaży baru, toalet, tylko po drodze toy toy, słabe jedzenie, wi - fi tylko przy recepcji, jeden mały basen i jeden płytki dla dzieci, hotel położony w nieciekawym miejscu , można by długo wymieniać...Na miejscu mogliśmy skorzystać tylko z jednej wycieczki na Archipelag La Maddalena , organizowanej przez miejscowe biuro RenataTravel, z którego usług korzysta Raibow. To był najbardziej udany dzień całego pobytu. Nie wiem jaki status na wyspie ma biuro podróży Raibow ale to co oferuje jest nie do przyjęcia! Z naszej wiedzy wynika , że opisany proceder overbooking i cała reszta to częsty przypadek na Sardynii...Pozostał niesmak i niedosyt. Czy polecam Sardynię z Rainbow? Zdecydowanie NIE!!!
Pokaż wszystkie opinie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem