4.3/6 (23 opinie)
2.0/6
w Hotelu Coral Tiran ,gdzie zostaliśmy zakwaterowani po przylocie brak było ciepłej wody ;mieliśmy do dyspozycji 2 małe ręczniki a nasze interwencje w recepcji nie przyniosły żadnego skutku , a do tego wszystkiego na poszewce była plama z krwi. Pani rezydent pierwszego dnia ograniczyła się do zebrania pieniędzy i podania błędnej godziny wylotu do Kairu ,o planie naszej wycieczki niewiele wiedziała.Wylot do Kairu to jeden wielki chaos. Podana błędna godzina spowodowała zamieszanie,pośpiech i wylot z godzinnym opóźnieniem. Dla jednego z uczestników wycieczki zapomniano zakupić bilet na samolot - niebywałe. Powrót z Kairu to też osobna przygoda. Trwał ponad 9 godzin. Ta wycieczka to szkoła przeżycia.
2.0/6
Impreza źle przygotowana. Pilot (Kedik?!) kompletnie nie przygotowany na nasz przyjazd. Organizacja noclegów do godz. 3 rano. Standard pokojów fatalny (w Sharm El Sheikh). Pilot w Sharmie nie sprawdził obecności uczestników podczas wyjazdu z hotelu na lotnisko na wylot do Kairu. Dopiero po interwencji autokar wrócił po pozostałych uczestników. Takie zachowanie nie do przyjęcia. Wyżywienie i kuchnia, czystość na stołówce w Sharmie poniżej jakiegokolwiek poziomu. Pobrano pieniądze za zwiedzenie klasztoru w przedostatnim dniu, wiedząc że klasztor będzie zamknięty. Dlaczego nie było tego punktu w drugim dniu. Za ten punkt powinny być oddane pieniądze. Powrót autobusem z Kairu do Sharmy to nieporozumienie. Ciagłe postoje i czekanie na niewiadomo kogo, pilot praktycznie bez znajomości polskiego i kompletnie bez żadnej informacji. Suchy prowiant wydawany dwukrotnie w Sharmie to totalna wpadka - bułka i surowy ogórek. Pilot w dalszej części (podczas wypadów z Kairu )niezły, opiekuńczy i kompetentny. Jeden raz pojechałem z Rainbow na imprezę - czy tak robicie zawsze?! Odczułem kompletny brak szacunku dla klienta, tylko i wyłącznie kasa.
1.0/6
Na wstępie pragnę zaznaczyć ,że jest to kolejny wyjazd do Egipty / 3 raz do Kairu /. Ze smutkiem stwierdzam ,że jakość oferowanych usług przez Rainbow systematycznie spada . Po kolei : - praca rezydentki sprowadziła się tylko do zebrania odpowiedniej kwoty za wycieczki - zakwaterowanie po przylocie w brudnym ,śmierdzącym , bez ciepłej wody i energii elektrycznej hotelu Coral Beach to skandal - chaotyczny , niezorganizowany transfer na lotnisko i wylot z Sharmu do Kairu to odrębny rozdział / wyjazd z hotelu 3.00 / do lotniska jedzie się 15 minut , bałagan i brak kompetencji osoby odpowiedzialnej z grupę sprawił ,że zdezorientowani miotaliśmy się przez 2 godziny , aby ostatecznie odlecieć innym samolotem , a bagaże doleciały w 2 rzutach. Hotel w Kairze z dobrym jedzeniem , ale niektóre osoby się pochorowały... Pilot na na objeździe - AHMED - bez zdolności organizacyjnych i ciężkim do zrozumienia językiem niby-polskim , nie potrafił niczym zainteresować . O Aleksandrii lepiej zapomnieć. Jedynie Giza , piramidy i Sfinks , obroniły się swoją potęgą i wielkością .