Opinie klientów o Amphoras Blu (ex. Shores Aloha Resort)
5.0 /6
54
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Roman, Warszawa 20.03.2019
Egipt
Kameralny hotel z dostepem do rafy. Brak internetu był istotnym minusem. Pokój był mały i na uboczu hotelu.
4.5/6
Dorota, Gdansk 16.04.2019
Hotel godny polecenia!
Kameralny hotel położony w pięknym ogrodzie.Po trawnikach spacerują ptaki, dookoła żywa zieleń i dużo kwiatów.Rafa koralowa przy pomoście. Obsługa hotelowa nastaiwona na napiwki. Jedzenie dobre, ale monotonne.Warto skorzystać z kolacji tematycznej-polecam .Przez 5 dni ryba maślana-to przesada.Minusem jest na pewno brak internetu w pokojach. Dostepnośc internetu w recepcji pozostawia wiele życzeń. Animacja na plaży? Zapewne nie dla kazdego. Ogólnie pobyt udany i hotel poza sezonem godny polecenia. Gdyby uległy zmianie pewne minusy wystawiłambym ogólną ocene na 5.
4.5/6
Anna, Czernica 19.03.2019
aloha
witam pobyt uwarzam za udany.pogoda jak najbardziej udana pokoje ok plaża kaskadowa rafa koralowa ok jedzenie może być polecam
4.5/6
N. Urek 18.05.2024 Termin pobytu: kwiecień 2024
Przyzwoity hotel z dobrym jedzeniem i kawą
Co do hotelu, czystości i obsługi itd to typowy egipski standard turystyczny (hotel nie za nowy, ale farba nie odpadała). Jedzenie i kawa (w hotelu dużo Włochów) bardzo dobre. Właściwy stosunek ceny do jakości. Brak uwag. Doskonała rafa domowa, wspaniałe nurkowania. Internet przyzwoity w większości terenu hotelu, nawet i na plaży. Za to jeśli chodzi o transfer, Rainbow poszedł po taniości, gdyż wynajęty minibus nie miał bagażnika i bagaże ładowało się podając je kierowcy przez boczne okienko. A rozładowywało dokładnie w ten sam sposób. Ja dałem radę, ale widok często starszych ludzi, podającym z trudem walizki do małego okienka na wysokości ok. 1,7m nie był miły. Ta obowiązkowa siłownia była zorganizowana przez Rainbow 4 razy: bagaż trzeba było samemu załadować i rozładować w drodze do hotelu i tak samo w drodze powrotnej. Wiem, ze Rainbow musi wypracować maksymalny zysk, ale bez przesady — naprawdę stać Was na wynajęcie lepszego autobusu ☺