Opinie o Amphoras Blu (ex. Shores Aloha Resort)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(56 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Aloha

    JAN, TYCHY 24.05.2019

    Wszystko było dobrze miła obsługa szczególnie w restauracji i barach. Stołówka nie przygotowa na tak dużą liczbę turystów szczególnie jeśli chodzi o obiad i kolację straszny tłok. Pókój 5611 powinien być w ogóle wyłączony z eksploatacji człowiek czuje się tak jakby przebywał przy śmietniku. Poza tym reszta ujdzie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Egipt

    Karolina, Wrocław 01.01.2020

    To był nasz pierwszy wyjazd do Egiptu. Hotel ma 4 gwiazdki i ogólne wrażenie jakie sprawia, jest pozytywne. Kilkadziesiąt domków 6-cio apartamentowych, alejki pomiędzy nimi, palmy, 3 baseny, w tym duży, mały z podgrzewaną wodą i brodzik. Co ciekawe, to bardzo mało osób z nich korzysta, gdyż kawałek dalej jest morze z cieplejszą wodą :) Wracając jednak do hotelu, to po przyjrzeniu się, widać wiele niedoróbek. Dotyczy to szczególnie pokoi, które czasy świetności mają już trochę za sobą. Kilka przykładów: uszkodzone i brudne kratki wentylacyjne w łazienkach, numery przy niektórych pokojach zamocowane na taśmę malarską, drzwi bez progów i luźno dopasowane do futryn, dlatego o jakiejkolwiek prywatności nie ma mowy. Pani Rezydentka sprawiała wrażenie, jakby się gdzieś spieszyła, a informacje od niej uzyskane nie były do końca pewne. Na co trzeba się przygotować to na pewno na napiwki, czyli: przy rejestracji — napiwek, dla bagażowego — napiwek, dla kelnerów — napiwek, dla serwisu pokojowego — napiwek... Ogólnie jak gdzieś chce się coś kupić to zawsze trzeba się targować — pierwsze ceny są z reguły zawyżane — i to sporo.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Aloha

    Marek, Koszalin 12.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Standard hotelu ogólnie dobry. Obsługa nastawiona na napiwki, widoczne faworyzowanie turystów rosyjskich i niemieckich.Basen zamykany o godzinie 17:00 mimo informacji o zamknięciu o zachodzie słońca.. Trudny dostęp do morza. . Kompiel w morzu tylko na głębokości do kolan lub zejście z pomostu na głębinę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Aloha 9-16.02. 2019

    Joanna, Łódź 18.02.2019

    Mnie się podobało!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem