Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjazd do hotelu 8,00. Rezydent pozostawia nas przed hotelem i jedzie dalej. Bagaże przed hotelem a my zmęczeni w holu oczekujemy na zakwaterowanie do godz. 14,00. Na pytanie w recepcji czy nie można było przygotować wcześniej tych kilku pokoi. Odpowiedź, można, ale nie było takiej dyspozycji od tour operatora. Pokój ładny z nieuczynną klimatyzacją i telewizją. Po osobistej interwencji szybko naprawiono. Restauracja jedzenie monotonne, codziennie się powtarzające, niesmaczne. Obsługa liczna, chaotyczna, trzeba się o nią dopominać a zwłaszcza sztućce i napoje przynoszone z zaplecza. Baseny przy hotelu raczej puste z uwagi na ogłuszającą muzykę disco z licznych głośników. Warunki plażowania nad morzem dobre. Wycieczka za 85 $ do Białego Kanionu. Podstawiono stary zdezelowany bus towarowy bez klimatyzacji i pojemnika na schłodzone napoje z dorobionymi bocznymi twardymi dwoma ławkami. Przy temperaturze na pustyni 40 stopniach C i przejechaniu ponad 450 kilometrów jesteśmy wykończeni. Obiad – zatrzymujemy się nad brzegiem morza w obskurnej wiacie, siedzimy na klepisku przykrytym brudnymi matami. Kilkunastoletni chłopiec przynosi niewiadomo skąd obiad składający się z częściowo zwęglonego udka kurczaka, ryżu z kapustą. Efekt tzw. „zemsta faraona” i konieczność leczenia układu trawiennego. Rezydent sprzedając wycieczkę zapewnił że będą zapewnione przyzwoite warunki. Odlot –Rezydent przyjechał autobusem. Sami musieliśmy znosić po stromych schodach lub zjeździe bagaże i je pakować do autobusu pomimo, że hotel posiada specjalny pojazd elektryczny do transportu bagażu i świadczy taką usługę. Rezydent w trakcie jazdy na lotnisko wysiadł po drodze informując nas jedynie o numerach bramek odprawy. W holu lotniska policja mówiąca jedynie po arabsku zatrzymuje nas nie dopuszczając do odprawy. Po stresującym oczekiwaniu i targach na migi w końcu udaje się nam odprawić.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie źle wspominam ten hotel ponieważ pogryzły mnie mocno pluskwy. Rezydent Mahmoud rewelacyjny . Dziękuję mu za udzielona pomoc i wsparcie.