5.2/6 (124 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Czas się zatrzymał i rzeczy się dzieją tak samo jak 20 lat temu, hotel nastawiony na turystę z wschodu , jak ktoś lubi towarzystwo sąsiadów z wschodu 24x7 ich muzykę puszczaną z prywatnych głośników , wokalne występy pod wpływem alko i marną rozrywkę - zapraszamy. Hitem jest stołówka - Polacy i Rosjanie jedzą razem, Włosi osobno - nawet mają białe obrusy .......... PL i RUS jedzą na podkładkach klejących się do brudnych stołów i siedzą na obskurnych , brudnych podkładkach na krzesła. Jedzenie tak samo marne jak cała reszta. Muza na basenie _ łupanka od rana do wieczora że nie da się rozmawiać leżąc na leżaku , czasem nawet różna z 3 różnych miejsc i przenika się nawzajem - prawie jak sunrise tyle że marny repertuar i brak gry świateł, szkoda bo błędnik mógłby całkowicie oszaleć i człowiek by się wyłączył . Oglądanie rafy -polega na oglądaniu obcych nóg pod wodą i przepychaniu się zarówno na pomoście jak i w wodzie. Trochę pomyślunku i można tym zjawiskiem zarządzić ale jakoś nikt nie wpadł na to jeszcze. Wszechobecny plastik na tony każdego dnia w każdym miejscu hotelu - w dzisiejszych czasach przy narracji o ochronie ziemi, rafy itd warto się zastanowić czy wspierać takie miejsca finansowo udając się właśnie tam. Polecam pod rozwagę przy wyborze. Jedyny plus to słońce i morze .
Małgorzata , ŁÓDŹ - 05.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023
9/9 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Przedłużenie pobytu po objazdówce Egipt, Jordania, Izrael- bliskowschodni tercet. Pobyt 7 dniowy w Sharm el Sheikh, hotel Sharm Grand Plaza 5*, pokój superior z widokiem na ogród. Jedyny pozytyw , to ten pokój. Przestronny, czysty, codziennie sprzątany, miła i uczynna obsługa. Reszta to porażka. Plaża malutka, nie sprzątana, rafy koralowej brak. Hotel nastawiony na klienta z Rosji (republiki z głębokiej Azji). Najgorsze wrażenie robiła restauracja. Choć kelnerzy bardzo się starali nie byli wstanie nadążyć ze sprzątnięciem tego bałaganu, który zostawiali sąsiedzi za wschodniej granicy. Syf na stolikach i podłodze. Wyżywienie monotonne , przez tydzień codziennie to samo. Ciągle wszystkiego brakowało począwszy od czystych szklanek, a skończywszy na potrawach. W ciągu 2 lat , to mój drugi pobyt w Shar el Sheikh i drugie rozczarowanie (poprzednio Stella di Mare Beach 5*- podobna sytuacja jak wyżej). Szkoda, że biura nie uprzedzają o gościach z Rosji. Wszędzie są uciążliwi, ale ten kurort opanowali we władanie. Omijajcie szerokim łukiem -szkoda pieniędzy.
Monika Maria, Węgrów - 15.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
11/11 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Niestety odradziłbym wyjazd do tego hotelu,po pierwsze przy zakwaterowaniu człowiek się chce trochę schłodzić i odświeżyć więc co pierwsze idzie pod prysznic a tu taka niespodzianka całą wanna w białej farbie,stopy i nogi uwalone gdzie ciężko to zmyć bo nawet jak?! Pokoje swoje świetności to miały,ale w miarę dobrze sprzątane.Jedzenie to jakaś katastrofa,wydzielane i ogólnie bardzo słabe. Plaża jak i otoczenie spoko,przede wszystkim pan z plaży który zawsze służył pomocą.Bar przy plaży i jego obsługa coś strasznego,kubki plastikowe dwa piwa słabej jakości to był cud jak człowiek dostał nie mówiąc już o obsłudze która tam była jakby za karę.
Lukasz, Lodz - 02.02.2024 | Termin pobytu: listopad 2023
4/4 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Pierwsze wrażenie było pozytywne. Przy meldunku mili recepcjoniści, spory basen , pokój też w miarę ok. W łazience niestety bardzo źle wyglądała zasłonka pod prysznicem, korek w wannie, brak półki na szampon. Ale to jeszcze nic. Pierwszego wieczoru, kiedy poszliśmy na kolacje okazało się , że wejście do głównej restauracji wygląda bardziej jak wyjście ewakuacyjne . Wybór dań był bardzo skromny , nawet jak na egipski hotel 5* . Głownie kurczak, ziemniaki, wołowina, makaron - można powiedzieć , kuchnia na poziomie wojskowej stołówki. Wszystkie napoje były podawane w papierowych kubkach. Byliśmy zaskoczeni takim stanem rzeczy ale wszystko się wyjaśniło parę dni później . Otóż w tym hotelu goście dzieleni są na tych lepszych i gorszych . Po prostu. Przy meldunku w Grand Plaza Resort , opcja all inclusive, - Włosi, Niemcy itd otrzymują opaskę niebieska i mogą codziennie korzystać z innej głównej restauracji, gdzie serwowana jest pizza, owoce morza, mięso z grilla, napoje są w szklankach . Polacy, Ukraińcy i reszta mniej zamożnego świata otrzymuje opaskę koloru szarego i NIE MA PRAWA wchodzić do lepszej restauracji. Więc niestety nie polecamy nikomu tego hotelu, chyba , że chcecie się poczuć jak bardzo ciemnoskórzy w USA w latach 30tych.
Edward - 27.12.2022
44/45 uznało opinię za pomocną