Opinie o Sharm Grand Plaza

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(126 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tylko nie ten hotel!

    Monika, Lodz 02.02.2024 | Termin pobytu: listopad 2023

    Niestety odradziłbym wyjazd do tego hotelu,po pierwsze przy zakwaterowaniu człowiek się chce trochę schłodzić i odświeżyć więc co pierwsze idzie pod prysznic a tu taka niespodzianka całą wanna w białej farbie,stopy i nogi uwalone gdzie ciężko to zmyć bo nawet jak?! Pokoje swoje świetności to miały,ale w miarę dobrze sprzątane.Jedzenie to jakaś katastrofa,wydzielane i ogólnie bardzo słabe. Plaża jak i otoczenie spoko,przede wszystkim pan z plaży który zawsze służył pomocą.Bar przy plaży i jego obsługa coś strasznego,kubki plastikowe dwa piwa słabej jakości to był cud jak człowiek dostał nie mówiąc już o obsłudze która tam była jakby za karę.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    44

    TU poczujesz sie obywatelem drugiej kategorii

    Edward 27.12.2022

    Pierwsze wrażenie było pozytywne. Przy meldunku mili recepcjoniści, spory basen , pokój też w miarę ok. W łazience niestety bardzo źle wyglądała zasłonka pod prysznicem, korek w wannie, brak półki na szampon. Ale to jeszcze nic. Pierwszego wieczoru, kiedy poszliśmy na kolacje okazało się , że wejście do głównej restauracji wygląda bardziej jak wyjście ewakuacyjne . Wybór dań był bardzo skromny , nawet jak na egipski hotel 5* . Głownie kurczak, ziemniaki, wołowina, makaron - można powiedzieć , kuchnia na poziomie wojskowej stołówki. Wszystkie napoje były podawane w papierowych kubkach. Byliśmy zaskoczeni takim stanem rzeczy ale wszystko się wyjaśniło parę dni później . Otóż w tym hotelu goście dzieleni są na tych lepszych i gorszych . Po prostu. Przy meldunku w Grand Plaza Resort , opcja all inclusive, - Włosi, Niemcy itd otrzymują opaskę niebieska i mogą codziennie korzystać z innej głównej restauracji, gdzie serwowana jest pizza, owoce morza, mięso z grilla, napoje są w szklankach . Polacy, Ukraińcy i reszta mniej zamożnego świata otrzymuje opaskę koloru szarego i NIE MA PRAWA wchodzić do lepszej restauracji. Więc niestety nie polecamy nikomu tego hotelu, chyba , że chcecie się poczuć jak bardzo ciemnoskórzy w USA w latach 30tych.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem