Opinie klientów o Rigas

4.6 /6
195 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Joanna, Silno 01.07.2022

Niestety hotel odradzam

Wyspa cudowna ale hotel zdecydowanie odradzam. Rigas wybieraliśmy ze względu na bliskość do stolicy.Wiedzielismy że położony jest blisko drogi ale hałas w pokojach był naprawdę nieznośny. Zostaliśmy zakwaterowani w czwórkę w dwu osobowym pokoju gdzie jak jedna osoba chciała przejść do łazienki pozostałe musiały wejść na łóżka albo wyjść..było tak ciasno. W pokoju śmierdziało stęchlizną, wyposażenie było stare i brudne, pokój był ciemny i przy głównym chodniku więc jak siedzieliśmy na swoim "tarasie" to każdy przechodzący zaglądał co robimy. Lunch to jedno danie typu fastfood, córce, która ma alergię na mleko, jak zaserwowali coś co miało przypominać pizze, nie miałam co dać do jedzenia. Sztuczne słodkie soki i woda z kranu dopełniły obraz menu. Staram się nie marudzić na wakacjach ale gdyby nie auto wyposażone na cały pobyt t bym była załamana tym razem. Pokoje w innej lokalizacji w hotelu wydawały się lepsze ale nie chciałam zaczynać wakacji od kłótni jak inni współtowarzysze niedoli..

1.5/6

Rafał Barcik 15.07.2015

Hotel Rigas

Hotel jak to hotel z 3 greckimi gwiazdkami. Najgorszą częścią wczasów była zachowanie Rainbow które zamiast 5h transportu zapewniło nam 36 godzinne "atrakcje" w dotarciu na miejsce, w które wchodziło 4godz koczowania w samolocie, ok 7 godzin na lotnisku bez zapewnienia czegokolwiek (wliczając w to kontakt z biurem, rezydentem itd.) potem 3 godzinna podróż autobusem tylko po to aby o godzinie 2 w nocy zameldować Nas w hotelu który musieliśmy opuścić już o 8 rano. I znowu 3 godzinna jazda autobusem do statku który zawiózł Nas do miejsca docelowego.

1.0/6

Władysław, Dąbrowa Górnicza 08.06.2015

HOTEL RIGAS TO .... TRAGEDIA

Biuro sprzedaje piękne zdjęcia w katalogu, dużoooo odbiegające od rzeczywistości. Ok.400 m do pięknej, złocistej plaży to kłamstwo, plaża jest z czarnym kurzem, ropą ze statków i trwającą budową stadionu. Bus dowożący do plaży... owszem jeżdzi, ale trzeba za każdym razem płacić. Hotel nie ma pojęcia co oznacza wersja all inclusive! Owoce typu pomarańcza, jabłko są wydzielane i krojone na 5mm plasterki, kawa, cola, mleko do kawy... wszystko rozcieńczone! Napoje typu kawa, cola serwowane są w plastikowych kubkach, ciasteczka w przerwie kawowej - owszem są,ale można sobie wziąć kilka na.... serwetce, bo talerzyków nie mają! Lunch z 08.06.2015- 2 kanapki suchego chleba tostowego z zapieczonym wcześniej zimnym serem zółtym. Anglików kwaterują w ładnych, przestronnych pokojach, poilkaków natomiast w oborze, ciemnej, ciasnej i śmierdzącej stęchlizną! Do plaży z ładnym, czystym złocistym piachem idzie się pieszo około godziny!!!!! Rezydentka, no cóż... ma to wszystko gdzieś. Można do niej mówić, prosić, przekonywać... twierdzi że rozmawiała z szefową i żadnych zamian pokoi nie będzie. Ludzie mają to, za co zapłacili. Z takim podejściem do klienta, który wykupił wycieczkę 2 osobową za 6700 zł za 2 tyg. Do czego to podobne, żeby jedzenie w wersji all inclusive było pod wydziałem????? To jest skandal, nie wspomnę już o czystości sanitariatów w łazience! W hotelu Rigas nie ma żadnej osoby, która powie, iż hotel spełni jej oczekiwania (oczekiwania nie zbyt wymagajacego klienta). Nasz pobyt dopiero się zaczął od soboty.... po wylądowaniu okazało się że na prom trzeba czekać 3 godz. i do tego był opóżniony o kolejne 2. W hotelu zakwaterowano nas o godz. 18.00 pozostawiając samym sobie od wylotu o godz. 7 rano bez jedzenia i picia. Tak właśnie RT traktuje klientów słono płacących za piękne zdjęcia i ładny opis obiektu w katalogu!!!!!!!!!!!!!

1.0/6

Elżbieta z Warszawy 12.06.2015

Oszustwo

Podpisujemy się pod poprzednia opinia p.Władysława z Dąbrowy Górniczej. Hotel beznadziejny pod wieloma względami. W miejscu pięknej plaży - plac budowy pracujące koparki i czarnoziem. Mini basen na terenie hotelu. Oferta biura to jedno wielkie kłamstwo. Nie wspomnę o rezydentce.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem