5.5/6
Pokoje czyste, jedzenie dobre ale bar to jedna wielka porażka !!! zamówiona woda po 10 minutach i interwencji podana, kelnerzy nie znają karty napojów, nie ma barmana który jest odpowiedzialny za bar drinki różnią się za każdym razem smakiem. P. S. Jestem na opcji All inclusive i każda zamówiona wodę czy piwo musza kelnerzy zapisać na karcie a ja musze podpisać "rachunek zero" ale dla kelnera ważniejsze jest dobrze wypełnić kartę niż obsłużyć klienta przy barze - Duży MINUS za bar i biurokracje.
KATARZYNA, - 17.04.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Teraz, gdy od pobytu na Sri Lance mija już kwartał, pierwsze skojarzenie na wspomnienie hotelu Goldie Sands to przede wszystkim przepyszna kuchnia, oferująca nie tylko dania typowe dla Cejlonu, ale także z różnych innych zakątków świata. Do tego należy dodać szum oceanu i przygrywającego do kolacji saksofonisty - efekt zniewalający. Obsługa to bardzo przyjaźni ludzie, którzy starają się pomóc w każdym problemie gości, choć nie wszyscy płynnie porozumiewają się po angielsku. Pokoje jak i łazienki, choć nie należą od standardu ekskluzywnego, są schludne, czyste, codziennie czekała na nas woda, herbata, a nierzadko zabawna "ręcznikowa" niespodzianka od Panów z serwisu pokojowego. Basen nie za duży, czysty, choć mocno "chlorowany", a od oceanu dzieli jedynie szeroka, piaszczysta plaża. Serwis plażowy funkcjonujący bez zarzutu, choć czasami był problem z zarezerwowaniem dla siebie leżaków - czy to przy basenie czy na plaży. Ogólne wspomnienia z pobytu w hotelu Goldi Sands są przyjemne, kojarzą się z relaksem, wypoczynkiem i dobrą zabawą. Śmiało mogę polecić ten hotel wszystkim, jednak w szczególności tym, którzy cenią sobie rozpieszczanie swego podniebienia :)
Agnieszka Toruń - 10.04.2014
50/52 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Kameralny hotel, bardzo czysty. Basen czyściutki, zadbany ogród. Hotel przy oceanie. Nieduży, bez infrastruktury dla dzieci. Bardzo spokojnie, można zaznać wypoczynku po zwiedzaniu wyspy. Dobra lokalizacji, blisko do najważniejszych rzeczy wartych zobaczenia w Negombo. Jedzenie bardzo dobre, bardzo miła i uczynna obsługa. Mieliśmy problem z zamknięciem okna, zaraz wymieniono nam pokój na inny. Pokoje codziennie sprzątane, wymiana ręczników i pościeli. Uzupełniane codziennie woda, kawa, herbata, środki czystości. Przy basenie ręczniki kąpielowe, ledwo się człowiek pojawi na plaży czy basenie już personel biegnie z ręcznikiem i ustawia leżaki. Podejście do gości takie naturalne, bez wyciągania łapki po pieniądze. Lankijczycy są po prostu mili, grzeczni i uczynni. Nie są nachalni. W okolicy sklepiki spożywcze, z pamiątkami i in. Tuk tuki na każdym kroku. Polecam!!!!!
Elzbieta, Reda - 18.03.2022
19/20 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Byliśmy w tym hotelu na początku grudnia 2015.Jesteśmy zadowoleni z pobytu w tym hotelu.Hotel fajnie położony ,wszędzie blisko.Czyściutko,obsługa miła,bardzo pomocna i uczynna.Jedzenie urozmaicone i bardzo smaczne.Wszystko super !!!
Ewa , Tarnów - 07.03.2016
20/24 uznało opinię za pomocną