Opinie klientów o Radisson Blu Resort Galle (ex Amari Galle)

5.7 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.7
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Janusz 17.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Syczeń-luty na Sri Lance

W odniesieniu do opisu w programie imprezy zauważyliśmy różnice na „minus”: „Szlafroki i klapki” - brak w pokoju, dostarczono dopiero na drugi dzień po zakwaterowaniu, po interwencji rezydenta w recepcji. „Minibar płatny” – opis niewłaściwy, ponieważ nie dotyczy pokoju Deluxe, w którym jest pusta lodówka. Wg informacji uzyskanych przez rezydenta w recepcji, „Minibar” znajduje się tylko w pokoju o wyższym standardzie. Dla mas nie było to problemem ale warto te informacje zaktualizować w celu uniknięcia nieporozumień lub rozczarowań. Klimatyzacja indywidualna – sterowanie nie umożliwiało zmniejszenia nawiewu przez co była zbyt głośna. Wentylator sufitowy sterowany pilotem (w opisie nie ma o nim mowy) nie działał, ponieważ w pokoju nie było pilota. Próba naprawy przez kadrę inżynierską nie udała się. Wentylator nie był przez nas wykorzystywany ze względu na zbyt dużą prędkość nawiewanego powietrza (wręcz wiatr w pokoju). Plaża publiczna raczej pusta, na plaży bezpańskie psy (nieagresywne) i „wyzwolone” krowy - to nie jest zaskakujący widok. Na plaży nie ma ratownika a wejście do wody wymaga ostrożności że względu na możliwą falę powrotną. Piasek na plaży nagrzewa się bardzo mocno, trzeba uważać na stopy. Dodatkowe obserwacje: Transfer z lotniska do hotelu Radisson Blu zajął ok. 3,5 godz. Po przyjeździe zameldowanie w hotelu b. szybkie ale na pokój – w naszym przypadku - trzeba było poczekać do 14.40 (doba hotelowa od 14.00). Zmęczenie dawało się we znaki ale wygodne kanapy w recepcji pozwalały o nim zapomnieć. Transfer z hotelu na lotnisko o „nieprzyzwoitej” porze (1.50 w nocy) trwał ponad 4 godziny z powodu długiego oczekiwania na pasażerów (rozbrajający powód spóźnienia - zaspaliśmy) zabieranych z dwóch hoteli po drodze. Przed wyjazdem na lotnisko otrzymaliśmy w recepcji „zestaw śniadaniowy”. Użyte przez Rainbow określenie „hotel luksusowy” dla Radisson Blu Resort Galle jest trochę na wyrost. Widać m. in. upływ czasu na meblach i w łazience, określenie „bardzo elegancki” jest bardziej ogólne i może bardziej dopasowane. Niedaleko (ok. 150 m) od hotelu jest restauracja z wejściem od strony plaży, serwująca b. dobre jedzenie. Na plaży można kupić orzechy kokosowe od prywatnych sprzedawców. Ceny konkurencyjne. Warunki w programie imprezy są podane na 02.2023 r. (jest jeszcze informacja nt. Covida i karty lokalizacji podróżnego) a mamy już rok 2024. Na terenie hotelu przebywała duża ilość osób rosyjskojęzycznych, zachowujących się dość „swobodnie” i irytująco zarówno na plaży, wokół basenu jak i podczas posiłków w restauracji. Liczba leżaków przy basenie i na plaży nie pokrywała liczby klientów hoteli - odbywały się poranne "polowania" na leżaki. Mieliśmy okazję kilka razy podróżować TukTukami do i z Galle. Ciekawe były wrażenia z jazdy tym środkiem lokomocji po drodze i ruchliwych ulicach tego miasta. Wyjazd i pobyt w hotelu wspominamy bardzo pozytywnie ale następnym razem przy planowaniu wyjazdu na podobną odległość będziemy szukac raczej lotu bezpośredniego.

6.0/6

Edyta Marta, Lublin 27.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Super polecam

Hotel bardzo dobry, ogromny wybór dań na posiłkach, każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie świeże soki, owoce a na kolacji nawet lody :). Pokoje duże, klima wydajna, woda w pokojach gratis, codziennie sprzątane. Hotel tak zbudowany, że jest fajny przewiew powietrza znad morza. Nie ma mowy o kąpielach morskich bo fale są ogromne i to jest niebezpieczne. Dobre miejsce do spacerów plażą, za hotelem w prawo jak się pokona skały to jest klimatyczny spacer. Sto metrów od hotelu jest bar Luna ze świetnym jedzeniem jak ktoś ma HB, polecam sok z mango, sałatki i makarony. Zero insektów w pokoju i na terenie hotelu. Basen spoko ale leżaki jak się jest grupą to lepiej rano zarezerwować. Byłam na wycieczce 2 dniowej w Kandy i ogrody herbaciane z Rainbow. Polecam bo byliśmy z 5 osób plus kierowca i Rezydentka. Rezydentka dużo opowiadała o historii kraju i ich normalnym życiu. Wycieczka bardzo intensywna ale trzeba wszystko zobaczyć a w głębi lądu temp. przyjaźniejsze. Hotel w Kandy przyzwoity i koniecznie posłuchajcie miejskiego zgiełku rano w odgłosach otaczającej dżungli.

6.0/6

VERA VECTOROVNA, --- 24.03.2022

Najlepszy widok na ocean!

Bardzo fajny hotel.Rewelacyjny widok z pokoju bo wszystkie okna wychodzą na ocean. Cudowne widoki!Obsługa hotelowa miła,uprzejma trochę roztargniona ale to chyba wina klimatu .Pokój duży,klimatyzacja,sprzątany codziennie. Jedzenie bardzo dobre,różnorodne nie trzeba nic doprawiać!Teren hotelu zadbany czyściutko duży basen..Byliśmy tyko tydzień ale to zupełnie nam wystarczyło na porządnie wypocząć.Wieczorem była miła cisza,gdzieś w oddali można było tylko słyszeć ściszone rozmowy

6.0/6

Karolina, --- 12.01.2024
Termin pobytu: listopad 2023

piękny hotel i pyszne jedzenie

Pięknie położony hotel. Jedzenie wyśmienite. Piękny kraj. Wspaniała objazdówka. Długo bedziemy pamiętać o tym wakacjach. :)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem