Opinie o Radisson Blu Resort Galle (ex Amari Galle)

5.6/6 (14 opinii)

5.6/6
14 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Bardzo dobrze

    Bardzo dobra organizacja. Pilot-przewodnik była uprzejma I cierpliwa wobec uczestników wycieczki. Posiadała rozległą wiedzę w zakresie historii, zwyczajow i sytuacji spoleczno-politycznej w kraju.

    Jolanta Małgorzata, Przeworsk - 26.06.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/4 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    radisson blu

    hotel ma już swoje lata ale nie zmienia to faktu, że jest godny odwiedzenia. Położony 5 km od Galle, więc można śmiało wybrać się tuk tukiem ( rozmowa o cenie zaczyna sie od 1000 a kończy na 600 , choć to targowanie i tak drobiazgi raczej dla sportu ) Wszystkie pokoje mają widok na ocean , na dachu taras umożliwiający podziwianie okolicy i zachodów słońca, wybór dań w restauracji obfity, doskonałe i niedrogie drinki przy basenie, siłownia dobrze wyposażona z widokiem na ocean, wszystko cały czas sprzątane , duzy basen umożliwia robienie treningów 20 m , ręczniki na leżaki do woli bez żadnego wydzielania, dużo leżaków w różnych konfiguracjach, plaża bardzo ładna , piaszczysta , 100 m do knajpki z owocami morza. Niestety nie mozna się kąpać w oceanie , ciągle wisi czerwona flaga i nie na darmo , szybko robi się głęboko, są silne prądy a plaża jest osłonięta kamiennym falochronem i skałami co ogranicza możliwość wejścia do i wyjścia z wody , do tego woda ( pewnie z racji dużej okolicznej zabudowy ) niesie z sobą pewną ilość nieczystości, tak więc pozostaje basen hotelowy. co dziwne w pokojach są dość słabe żarówki , nie wiem czemu .

    Robert, Poznań - 19.03.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Syczeń-luty na Sri Lance

    W odniesieniu do opisu w programie imprezy zauważyliśmy różnice na „minus”: „Szlafroki i klapki” - brak w pokoju, dostarczono dopiero na drugi dzień po zakwaterowaniu, po interwencji rezydenta w recepcji. „Minibar płatny” – opis niewłaściwy, ponieważ nie dotyczy pokoju Deluxe, w którym jest pusta lodówka. Wg informacji uzyskanych przez rezydenta w recepcji, „Minibar” znajduje się tylko w pokoju o wyższym standardzie. Dla mas nie było to problemem ale warto te informacje zaktualizować w celu uniknięcia nieporozumień lub rozczarowań. Klimatyzacja indywidualna – sterowanie nie umożliwiało zmniejszenia nawiewu przez co była zbyt głośna. Wentylator sufitowy sterowany pilotem (w opisie nie ma o nim mowy) nie działał, ponieważ w pokoju nie było pilota. Próba naprawy przez kadrę inżynierską nie udała się. Wentylator nie był przez nas wykorzystywany ze względu na zbyt dużą prędkość nawiewanego powietrza (wręcz wiatr w pokoju). Plaża publiczna raczej pusta, na plaży bezpańskie psy (nieagresywne) i „wyzwolone” krowy - to nie jest zaskakujący widok. Na plaży nie ma ratownika a wejście do wody wymaga ostrożności że względu na możliwą falę powrotną. Piasek na plaży nagrzewa się bardzo mocno, trzeba uważać na stopy. Dodatkowe obserwacje: Transfer z lotniska do hotelu Radisson Blu zajął ok. 3,5 godz. Po przyjeździe zameldowanie w hotelu b. szybkie ale na pokój – w naszym przypadku - trzeba było poczekać do 14.40 (doba hotelowa od 14.00). Zmęczenie dawało się we znaki ale wygodne kanapy w recepcji pozwalały o nim zapomnieć. Transfer z hotelu na lotnisko o „nieprzyzwoitej” porze (1.50 w nocy) trwał ponad 4 godziny z powodu długiego oczekiwania na pasażerów (rozbrajający powód spóźnienia - zaspaliśmy) zabieranych z dwóch hoteli po drodze. Przed wyjazdem na lotnisko otrzymaliśmy w recepcji „zestaw śniadaniowy”. Użyte przez Rainbow określenie „hotel luksusowy” dla Radisson Blu Resort Galle jest trochę na wyrost. Widać m. in. upływ czasu na meblach i w łazience, określenie „bardzo elegancki” jest bardziej ogólne i może bardziej dopasowane. Niedaleko (ok. 150 m) od hotelu jest restauracja z wejściem od strony plaży, serwująca b. dobre jedzenie. Na plaży można kupić orzechy kokosowe od prywatnych sprzedawców. Ceny konkurencyjne. Warunki w programie imprezy są podane na 02.2023 r. (jest jeszcze informacja nt. Covida i karty lokalizacji podróżnego) a mamy już rok 2024. Na terenie hotelu przebywała duża ilość osób rosyjskojęzycznych, zachowujących się dość „swobodnie” i irytująco zarówno na plaży, wokół basenu jak i podczas posiłków w restauracji. Liczba leżaków przy basenie i na plaży nie pokrywała liczby klientów hoteli - odbywały się poranne "polowania" na leżaki. Mieliśmy okazję kilka razy podróżować TukTukami do i z Galle. Ciekawe były wrażenia z jazdy tym środkiem lokomocji po drodze i ruchliwych ulicach tego miasta. Wyjazd i pobyt w hotelu wspominamy bardzo pozytywnie ale następnym razem przy planowaniu wyjazdu na podobną odległość będziemy szukac raczej lotu bezpośredniego.

    Janusz - 17.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Super polecam

    Hotel bardzo dobry, ogromny wybór dań na posiłkach, każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie świeże soki, owoce a na kolacji nawet lody :). Pokoje duże, klima wydajna, woda w pokojach gratis, codziennie sprzątane. Hotel tak zbudowany, że jest fajny przewiew powietrza znad morza. Nie ma mowy o kąpielach morskich bo fale są ogromne i to jest niebezpieczne. Dobre miejsce do spacerów plażą, za hotelem w prawo jak się pokona skały to jest klimatyczny spacer. Sto metrów od hotelu jest bar Luna ze świetnym jedzeniem jak ktoś ma HB, polecam sok z mango, sałatki i makarony. Zero insektów w pokoju i na terenie hotelu. Basen spoko ale leżaki jak się jest grupą to lepiej rano zarezerwować. Byłam na wycieczce 2 dniowej w Kandy i ogrody herbaciane z Rainbow. Polecam bo byliśmy z 5 osób plus kierowca i Rezydentka. Rezydentka dużo opowiadała o historii kraju i ich normalnym życiu. Wycieczka bardzo intensywna ale trzeba wszystko zobaczyć a w głębi lądu temp. przyjaźniejsze. Hotel w Kandy przyzwoity i koniecznie posłuchajcie miejskiego zgiełku rano w odgłosach otaczającej dżungli.

    Edyta Marta, Lublin - 27.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem