Opinie o Radisson Blu Resort Galle

Kategoria lokalna: Na Sri Lance nie istnieje oficjalna kategoryzacja hoteli.

5.6/6
(14 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo dobrze

    Jolanta Małgorzata, Przeworsk 26.06.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Bardzo dobra organizacja. Pilot-przewodnik była uprzejma I cierpliwa wobec uczestników wycieczki. Posiadała rozległą wiedzę w zakresie historii, zwyczajow i sytuacji spoleczno-politycznej w kraju.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    radisson blu

    Robert, Poznań 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    hotel ma już swoje lata ale nie zmienia to faktu, że jest godny odwiedzenia. Położony 5 km od Galle, więc można śmiało wybrać się tuk tukiem ( rozmowa o cenie zaczyna sie od 1000 a kończy na 600 , choć to targowanie i tak drobiazgi raczej dla sportu ) Wszystkie pokoje mają widok na ocean , na dachu taras umożliwiający podziwianie okolicy i zachodów słońca, wybór dań w restauracji obfity, doskonałe i niedrogie drinki przy basenie, siłownia dobrze wyposażona z widokiem na ocean, wszystko cały czas sprzątane , duzy basen umożliwia robienie treningów 20 m , ręczniki na leżaki do woli bez żadnego wydzielania, dużo leżaków w różnych konfiguracjach, plaża bardzo ładna , piaszczysta , 100 m do knajpki z owocami morza. Niestety nie mozna się kąpać w oceanie , ciągle wisi czerwona flaga i nie na darmo , szybko robi się głęboko, są silne prądy a plaża jest osłonięta kamiennym falochronem i skałami co ogranicza możliwość wejścia do i wyjścia z wody , do tego woda ( pewnie z racji dużej okolicznej zabudowy ) niesie z sobą pewną ilość nieczystości, tak więc pozostaje basen hotelowy. co dziwne w pokojach są dość słabe żarówki , nie wiem czemu .

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Syczeń-luty na Sri Lance

    Janusz 17.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    W odniesieniu do opisu w programie imprezy zauważyliśmy różnice na „minus”: „Szlafroki i klapki” - brak w pokoju, dostarczono dopiero na drugi dzień po zakwaterowaniu, po interwencji rezydenta w recepcji. „Minibar płatny” – opis niewłaściwy, ponieważ nie dotyczy pokoju Deluxe, w którym jest pusta lodówka. Wg informacji uzyskanych przez rezydenta w recepcji, „Minibar” znajduje się tylko w pokoju o wyższym standardzie. Dla mas nie było to problemem ale warto te informacje zaktualizować w celu uniknięcia nieporozumień lub rozczarowań. Klimatyzacja indywidualna – sterowanie nie umożliwiało zmniejszenia nawiewu przez co była zbyt głośna. Wentylator sufitowy sterowany pilotem (w opisie nie ma o nim mowy) nie działał, ponieważ w pokoju nie było pilota. Próba naprawy przez kadrę inżynierską nie udała się. Wentylator nie był przez nas wykorzystywany ze względu na zbyt dużą prędkość nawiewanego powietrza (wręcz wiatr w pokoju). Plaża publiczna raczej pusta, na plaży bezpańskie psy (nieagresywne) i „wyzwolone” krowy - to nie jest zaskakujący widok. Na plaży nie ma ratownika a wejście do wody wymaga ostrożności że względu na możliwą falę powrotną. Piasek na plaży nagrzewa się bardzo mocno, trzeba uważać na stopy. Dodatkowe obserwacje: Transfer z lotniska do hotelu Radisson Blu zajął ok. 3,5 godz. Po przyjeździe zameldowanie w hotelu b. szybkie ale na pokój – w naszym przypadku - trzeba było poczekać do 14.40 (doba hotelowa od 14.00). Zmęczenie dawało się we znaki ale wygodne kanapy w recepcji pozwalały o nim zapomnieć. Transfer z hotelu na lotnisko o „nieprzyzwoitej” porze (1.50 w nocy) trwał ponad 4 godziny z powodu długiego oczekiwania na pasażerów (rozbrajający powód spóźnienia - zaspaliśmy) zabieranych z dwóch hoteli po drodze. Przed wyjazdem na lotnisko otrzymaliśmy w recepcji „zestaw śniadaniowy”. Użyte przez Rainbow określenie „hotel luksusowy” dla Radisson Blu Resort Galle jest trochę na wyrost. Widać m. in. upływ czasu na meblach i w łazience, określenie „bardzo elegancki” jest bardziej ogólne i może bardziej dopasowane. Niedaleko (ok. 150 m) od hotelu jest restauracja z wejściem od strony plaży, serwująca b. dobre jedzenie. Na plaży można kupić orzechy kokosowe od prywatnych sprzedawców. Ceny konkurencyjne. Warunki w programie imprezy są podane na 02.2023 r. (jest jeszcze informacja nt. Covida i karty lokalizacji podróżnego) a mamy już rok 2024. Na terenie hotelu przebywała duża ilość osób rosyjskojęzycznych, zachowujących się dość „swobodnie” i irytująco zarówno na plaży, wokół basenu jak i podczas posiłków w restauracji. Liczba leżaków przy basenie i na plaży nie pokrywała liczby klientów hoteli - odbywały się poranne "polowania" na leżaki. Mieliśmy okazję kilka razy podróżować TukTukami do i z Galle. Ciekawe były wrażenia z jazdy tym środkiem lokomocji po drodze i ruchliwych ulicach tego miasta. Wyjazd i pobyt w hotelu wspominamy bardzo pozytywnie ale następnym razem przy planowaniu wyjazdu na podobną odległość będziemy szukac raczej lotu bezpośredniego.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Super polecam

    Edyta Marta, Lublin 27.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel bardzo dobry, ogromny wybór dań na posiłkach, każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie świeże soki, owoce a na kolacji nawet lody :). Pokoje duże, klima wydajna, woda w pokojach gratis, codziennie sprzątane. Hotel tak zbudowany, że jest fajny przewiew powietrza znad morza. Nie ma mowy o kąpielach morskich bo fale są ogromne i to jest niebezpieczne. Dobre miejsce do spacerów plażą, za hotelem w prawo jak się pokona skały to jest klimatyczny spacer. Sto metrów od hotelu jest bar Luna ze świetnym jedzeniem jak ktoś ma HB, polecam sok z mango, sałatki i makarony. Zero insektów w pokoju i na terenie hotelu. Basen spoko ale leżaki jak się jest grupą to lepiej rano zarezerwować. Byłam na wycieczce 2 dniowej w Kandy i ogrody herbaciane z Rainbow. Polecam bo byliśmy z 5 osób plus kierowca i Rezydentka. Rezydentka dużo opowiadała o historii kraju i ich normalnym życiu. Wycieczka bardzo intensywna ale trzeba wszystko zobaczyć a w głębi lądu temp. przyjaźniejsze. Hotel w Kandy przyzwoity i koniecznie posłuchajcie miejskiego zgiełku rano w odgłosach otaczającej dżungli.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    56

    Najlepszy widok na ocean!

    VERA VECTOROVNA, --- 24.03.2022

    Bardzo fajny hotel.Rewelacyjny widok z pokoju bo wszystkie okna wychodzą na ocean. Cudowne widoki!Obsługa hotelowa miła,uprzejma trochę roztargniona ale to chyba wina klimatu .Pokój duży,klimatyzacja,sprzątany codziennie. Jedzenie bardzo dobre,różnorodne nie trzeba nic doprawiać!Teren hotelu zadbany czyściutko duży basen..Byliśmy tyko tydzień ale to zupełnie nam wystarczyło na porządnie wypocząć.Wieczorem była miła cisza,gdzieś w oddali można było tylko słyszeć ściszone rozmowy

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    piękny hotel i pyszne jedzenie

    Karolina, --- 12.01.2024 | Termin pobytu: listopad 2023

    Pięknie położony hotel. Jedzenie wyśmienite. Piękny kraj. Wspaniała objazdówka. Długo bedziemy pamiętać o tym wakacjach. :)

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Raj

    Magdalena Janina, Kalisz 07.03.2022

    Raj na ziemi !!!!!!!!!!!!!!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wypoczynek po zwiedzaniu

    Anita Teresa, Poznań 22.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel cudo czyściutko prze samej plaży wszystkie pokoje z widokiem na morze. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Bar Lumma na plaży cudowny klimat

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wszystko ok

    Agnieszka, woj.śląskie 26.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    hotel cudowny, pięknie położony, bardzo czysty, jedzenie bardzo dobre, zróżnicowane, dla każdego coś do wybory. słodkości przepyszne, personel pomocny i zawsze uśmiechnięty, mimo pełnego obłożenia hotelu nie było problemu z leżakami czy miejscem w basenie. jedynie plaża - gruby piasek bez kąpieliska. Brak animacji , all inclusive trochę różni się od europejskiego tj. brak przekąsek, lodów itp.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel na pobycie

    Swietłana, Bielsk Podlaski 02.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Hotel wysokiej klasy. Jak na znaną siecówkę jest bez zarzutu. Jedynie informacja, że jest to Nowy hotel z 2017 roku jest trochę nieprawdziwa, ponieważ hotel przed rokiem 2017 był pod inna nazwą - Amari Galle , a później go przyjął Radisson Blu. Hotel wymaga niestety remontu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem