Opinie o Parasol by Dorobe

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(71 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Zgodnie z oczekiwaniem

    Marek, Warszawa 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd ogólnie udany. Koniec czerwca, pełno ludzi, ale na Costa del Sol to norma. Opcja all i jedzenie na wysokim poziomie, czego nie można powiedzieć o serwisie pokoju. Sprzątanie ograniczyło się do poprawiania łóżek, a wymiana ręczników to: jednego dnia 3 kpl., innego 6 kpl., a jeszcze innego 1 kpl. (byliśmy w 3 osoby). Ekologiczne szaleństwo z wymianą szklanek za sztony za kaucją, to pomysł jakiegoś zdecydowanie nadkreatywnego przedstawiciela zielonych. Wycieczki ( Ronda i Gibraltar )- organizacja bez zarzutu. Czas na korekty w opisie i zdjęciach hotelu. W miejscu jacuzzi jest teraz scena, a taras słoneczny z leżakami i parasolami to teraz puste miejsce.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Super miejsce

    Piotr, Łyse 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Największym plusem jest plaża i położenie hotelu. Wszystko na plus. Blisko do Malagi i trzeba napewno zobaczyć Giblartar

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Solidny hotel

    Aleksandra 23.06.2024

    Hotel zasługuje na solidne 3 gwiazdki w skali 5-cio gwiazdkowej. Na plus należy ocenić: dobrą organizację biura podróży, spory wybór wycieczek fakultatywnych (sama skorzystałam z trzech), profesjonalizm przewodników (szczególnie Pana Bartka i Pani Agnieszki), bliską odległość hotelu od plaży, miłą obsługę hotelową, dobrze działającą klimatyzację, codziennie sprzątanie pokoi, możliwość skorzystania z wcześniejszego śniadania w dniu wycieczek. Jedyne wady to: goście zajmujący leżaki przy basenie od samego rana i nie korzystający z nich, wolno działające i przestarzałe windy. Pobyt oceniam pozytywnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt czerwiec 2024

    Ela 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pokój położony na 1 piętrze, żeby się dostać trzeba wjechać windą na 2 piętro i po przejściu korytarzem zejść po schodach na 1 piętro. W hotelu tylko 4 pokoje z takim dostępem, otrzymaliśmy rezerwując pobyt ponad 3 miesiące przed wyjazdem. Wniosek z tego że najpierw przydzielane są w najgorszej lokalizacji. Nie działająca klimatyzacja, którą w ciągu 3 dni od zgłoszenia skutecznie wymienili. Pokoje po remoncie, zamiast szafy we wnęce stara komoda i drążek na ubrania. Z sejfu nie korzystaliśmy, zamykany na klucz i co z nim zrobić? Natomiast wyżywienie bardzo dobre. Za mało leżaków i krzeseł, które codziennie składano i spinano łańcuchem, żeby do godz. 10 nie można było korzystać. Brak wyznaczonych miejsc dla palących, więc palili wszędzie na powietrzu mimo braku popielniczek. W ciągu tygodnia 1 występ z muzyką na żywo i 1 raz taniec flamenco. Pozostałe animacje bardzo słabe. Obsługa hotelu i rezydentka miła i pomocna.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem