Kategoria lokalna 4
1.5/6
Niestety, poziom usług oferowanych przez hotel znacząco odbiegał od tego, co zostało nam przedstawione w ofercie. Pragnę zwrócić uwagę na następujące nieprawidłowości: 1. Standard hotelu: Hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani, był na dużo niższym poziomie niż ten, który został obiecany. Wyposażenie pokoju i ogólne warunki nie spełniały oczekiwań, jakie sugerował opis w ofercie. 2. Posiłki: Posiłki serwowane w ramach pakietu all-inclusive były zimne, co znacznie obniżyło komfort naszego pobytu. Dodatkowo, zaskoczył nas fakt, że w barze trzeba było płacić za plastikowe kubki, co nie było wcześniej zaznaczone. 3. Bezpieczeństwo pokoju: Po każdym sprzątaniu pokoju, drzwi pozostawały otwarte, co nie powinno mieć miejsca i mogło doprowadzić do utraty naszych rzeczy. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia z punktu widzenia bezpieczeństwa gości. 4. Basen: Woda w basenie była zimna, co czyniło korzystanie z niego nieprzyjemnym. Dodatkowo, kafelki na dnie basenu były uszkodzone, co stwarzało ryzyko skaleczenia. Biorąc pod uwagę powyższe, uważam, że standard usług, za które zapłaciliśmy, był znacznie niższy niż oczekiwany.
Emilia, Białystok - 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
5/6 uznało opinię za pomocną