Opinie o Parasol by Dorobe

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(71 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    OCENA POBYTY

    Ryszard 19.06.2024

    PODSTAWOWE PYTANIE to takie ; -dlaczego były brudne talerze -szklanki kubki noże widelce???????????????? -pokazując to obsłudze to reakja żadna i olewająca. -pokazywałem menadżerowi i mówiłem rezydentce , czy powiedziała ??? zmian nie było!!!!! -to nie jest hotel 4 gwiazdkowy W HISZPANI .... W BUŁGARII CZY TURCJI OK!! DLACZEGO TAK NIE SZANUJĄ TYRYSTÓW!!! MOJA OCENA TO PONIŻEJ ŚREDNIEJ A 10 STOPNIOWEJ SKALI

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w hotelu Parasol

    Zbigniew, Szewna 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt w hotelu pod względem lokalowym i wyżywienia był na poziomie średnim. Niemnie jednak gdy grupa jechała na wycieczkę do Maroka na śniadanie podano stary spleśniały chleb i dżem, zero herbaty lub kawy, po prostu poniżające. Wycieczka była cało dzienna i grupa nie otrzymała żadnego suchego prowiantu na drogę. Wszystko co najgorsze można napisać o rezydencie p. Anna K. Młoda kobieta której w ogóle nie chce się pracować swoje obowiązki usiłuje przerzucic na turystów, wiedząc że jestem organizatorem grupy przysyłała do mnie wiadomości sms żebym uczestników wyjazdu informował o zmianie godziny wyjazdu na wycieczkę, nie intersowała się w żaden sposób turystami za co bierze pensje. Rezydent = żenada

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    radzę omijać ten hotel

    Emilia, Białystok 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Niestety, poziom usług oferowanych przez hotel znacząco odbiegał od tego, co zostało nam przedstawione w ofercie. Pragnę zwrócić uwagę na następujące nieprawidłowości: 1. Standard hotelu: Hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani, był na dużo niższym poziomie niż ten, który został obiecany. Wyposażenie pokoju i ogólne warunki nie spełniały oczekiwań, jakie sugerował opis w ofercie. 2. Posiłki: Posiłki serwowane w ramach pakietu all-inclusive były zimne, co znacznie obniżyło komfort naszego pobytu. Dodatkowo, zaskoczył nas fakt, że w barze trzeba było płacić za plastikowe kubki, co nie było wcześniej zaznaczone. 3. Bezpieczeństwo pokoju: Po każdym sprzątaniu pokoju, drzwi pozostawały otwarte, co nie powinno mieć miejsca i mogło doprowadzić do utraty naszych rzeczy. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia z punktu widzenia bezpieczeństwa gości. 4. Basen: Woda w basenie była zimna, co czyniło korzystanie z niego nieprzyjemnym. Dodatkowo, kafelki na dnie basenu były uszkodzone, co stwarzało ryzyko skaleczenia. Biorąc pod uwagę powyższe, uważam, że standard usług, za które zapłaciliśmy, był znacznie niższy niż oczekiwany.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem