Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
PODSTAWOWE PYTANIE to takie ; -dlaczego były brudne talerze -szklanki kubki noże widelce???????????????? -pokazując to obsłudze to reakja żadna i olewająca. -pokazywałem menadżerowi i mówiłem rezydentce , czy powiedziała ??? zmian nie było!!!!! -to nie jest hotel 4 gwiazdkowy W HISZPANI .... W BUŁGARII CZY TURCJI OK!! DLACZEGO TAK NIE SZANUJĄ TYRYSTÓW!!! MOJA OCENA TO PONIŻEJ ŚREDNIEJ A 10 STOPNIOWEJ SKALI
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu pod względem lokalowym i wyżywienia był na poziomie średnim. Niemnie jednak gdy grupa jechała na wycieczkę do Maroka na śniadanie podano stary spleśniały chleb i dżem, zero herbaty lub kawy, po prostu poniżające. Wycieczka była cało dzienna i grupa nie otrzymała żadnego suchego prowiantu na drogę. Wszystko co najgorsze można napisać o rezydencie p. Anna K. Młoda kobieta której w ogóle nie chce się pracować swoje obowiązki usiłuje przerzucic na turystów, wiedząc że jestem organizatorem grupy przysyłała do mnie wiadomości sms żebym uczestników wyjazdu informował o zmianie godziny wyjazdu na wycieczkę, nie intersowała się w żaden sposób turystami za co bierze pensje. Rezydent = żenada
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, poziom usług oferowanych przez hotel znacząco odbiegał od tego, co zostało nam przedstawione w ofercie. Pragnę zwrócić uwagę na następujące nieprawidłowości: 1. Standard hotelu: Hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani, był na dużo niższym poziomie niż ten, który został obiecany. Wyposażenie pokoju i ogólne warunki nie spełniały oczekiwań, jakie sugerował opis w ofercie. 2. Posiłki: Posiłki serwowane w ramach pakietu all-inclusive były zimne, co znacznie obniżyło komfort naszego pobytu. Dodatkowo, zaskoczył nas fakt, że w barze trzeba było płacić za plastikowe kubki, co nie było wcześniej zaznaczone. 3. Bezpieczeństwo pokoju: Po każdym sprzątaniu pokoju, drzwi pozostawały otwarte, co nie powinno mieć miejsca i mogło doprowadzić do utraty naszych rzeczy. Taka sytuacja jest nie do przyjęcia z punktu widzenia bezpieczeństwa gości. 4. Basen: Woda w basenie była zimna, co czyniło korzystanie z niego nieprzyjemnym. Dodatkowo, kafelki na dnie basenu były uszkodzone, co stwarzało ryzyko skaleczenia. Biorąc pod uwagę powyższe, uważam, że standard usług, za które zapłaciliśmy, był znacznie niższy niż oczekiwany.