Opinie o Ilyssion Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(165 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.3
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Illysion hotel

    Amelia, Chocianów 24.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel był dość czysty i pokoje sprzątano codziennie natomiast jedzenie pozostawiło wiele do życzenia. Napoje w ciągu dnia były bardzo mocno średnie jedynie wieczorem w drugim barze były one lepszej jakości. Za napojami trzeba było stać w bardzo długich kolejkach i częściej lepszym wyborem było kupić napój w hotelowym sklepie niż czekać kilkanaście minut na szklankę soku pośród tłumu ludzi. Jeśli chodzi o atrakcje w hotelu było bardzo nudno. Jedyna większą atrakcją były pokazy tańca raz w tygodniu które trwały bardzo krótko a pod koniec zamiast tancerzy tańczyła kelnerka. Dla porównania takiego rodzaju tańce odbywały się w wielu restauracjach obok hotelu i miały dodatkowo muzykę na żywo natomiast w hotelu obok co noc odbywały się różnego rodzaju nocne dyskoteki, pokazy ognia oraz wiele innych ciekawych atrakcji umilających pobyt. Hotel miał duży potencjał ponieważ był ulokowany przy samym morzu w pięknej okolicy jednak nocą nawet nie zapalano żadnego oświetlenia. Podsumowując wyjazd ten można zaliczyć do średnich i mimo braku większych problemów nie poleciałbym tego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    wakacje wrzesień

    Karolina 25.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel ogólnie okej, ale... uważam, że za te pieniądze powinno być trochę lepiej. Posiłki to jedna wielka monotonia. Na śniadanie praktycznie codziennie to samo. Lunch i kolacja trochę zmiany ale i tak raczej było wiadomo czego się spodziewać. Jeden deser do wyboru, z owoców tylko arbuz. Jeśli nastawiacie się na snacbar to niestety ale coś takiego nie istnieje, przy barze jest postawione to co akurat zostało podejrzewam, że ze śniadania (małe rogaliki albo coś podobnie małego). Co do pokoi, akurat trafiliśmy na ten wyremontowany, ale gdy tylko mogliśmy przyjrzeć się z bliska, umywalka mało co nie odpadłaby od ściany. Dwie pierwsze noce nie mogliśmy spać przez wszechobecne w pokoju mrówki, a szczególnie w łóżku. Ręczniki i pościel zmieniana co 2/3 dni. Zdecydowanie największym atutem tego miejsca jest jego lokalizacja. Przepiękne widoki, bliskość do morza, autobus pod samym hotelem. Nie jesteśmy typem czepialskich osób ale ile można jeść to samo przez tydzień... Do tego, płatna klimatyzacja przy upale ponad 30 stopni.. masakra, wiemy że była o tym informacja na stronie ale naszym zdaniem to jest jedno wielkie nieporozumienie. Dodatkowo 30 euro na dzień dobry do zapłaty za depozyt, o którym na stronie nie ma mowy i w jeden dzień człowiek traci 100 euro (wliczając opłatę turystyczną). Absurd. Dodatkowo w pokoju brak wody dla gości, pozostawione szklanki, pewnie dlatego, żeby kupować sobie wodę samemu bądź chodzić po nią do restauracji :).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel na 3 gwiazdki.

    Paweł, Rudunki 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pobyt we wrześniu 2024 roku . Na początek dziwne jest to, że hotel ma 4 gwiazdki co kosztuje 49 EURO podatku a ledwo zasługuje na 3. Wszystko w tym hotelu jest przeciętne. Pokoje, plaża, obsługa i jedzenie. W naszym przypadku doszła niedziałająca przy upałach klimatyzacja. Przyjechaliśmy w czwartek wieczorem po kolacji i pomimo trzy kritnego zgłaszania awarii nie dano nam innego pokoju a klime naprawiono w środę w południe. Jedzenie było strasznie monotonne i kompletnie bez smaku, pieczywo często było czerstwe. Nie podano ani razu deseru czy innych frykasów. Na stołówce panował zaduch i ciasnota. Jedynie środkowy posiłek na tarasie sprawiał radość z uwagi na przyjemny powiew bryzy i ładny widok na morze. Na plus trzeba wymienić częste sprzątanie i wymianę ręczników i pościeli oraz występy artystyczne 3 razy w ciągu 7 dni. W naszej ocenie można pokusić się na pobyt w tym hotelu ale do 2500 zł.za osobę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel na maksymalnie dwie gwiazdki, nie bierzcie wyżywienia all incluscive!

    Dora 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Plusy: - położenie, nad morzem, dwa baseny, teren sprzątany, bar z napojami, - recepcja - pomocna i szybko reagująca na problemy, - sklep na terenie, niedaleko dobrze zaopatrzony market, bary i restauracje w centrum miejscowości, przed hotelem przystanek, Minusy: - restauracja powinna się nazywać stołówką, jedzenie jednostajne, dziwnie przyprawione, ciężkostrawne, na pewno nie wszystko świeże. Warzywa niezjadliwe, bez smaku pomidora i ogórka. Napoje- woda o dziwnym zapachu, soki z nalewaka w miarę dobre, kawa - w porządku. Syn i ja pod koniec pobytu mieliśmy zatrucie pokarmowe od jedzenia w tej pseudo restauracji. Mąż przez ostatnie dwa dni nie jadał tam i dobrze się czuł. Znajomy także się zatruł rurkami z kremem. Jednym słowem - sanepid powinien tam wejść i zamknąć ten obiekt jak najszybciej! - pokoje sprzątane w miarę dobrze, choć naszą łazienkę posprzątano tylko raz. Potem już nic tam się nie działo. Jak zostawiłam monetę, to posprzątali nie dokładnie, nie zostawiając kosmetyków w postaci mydeł czy szamponów. Generalnie warto odwiedzić wyspę Rodos, ale dobrze się zastanówcie, czy nie warto dołożyć trochę i wybrać lepszy hotel, aby uniknąć powyższych niuansów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Ten hotel to dramat.

    Włodzimierz, Gorzów Wielkopolski 20.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    To miejsce nie zasługuje na jedną gwiazdkę, radzę omijać go szerokim łukiem. Pokój brudny przez tydzień nie sprzątan, brak plaży, jedzenie obrzydliwe, na stołówce miejsca tylko dwuosobowe, zaduch, klimatyzacja nie działa.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    czerwiec 2025

    Izabela 07.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Ogólnie fajny hotel, pokoje typowo w greckim stylu czyli trochę niechlujnie zrobione ale za to czyste i sprzątane dobrze codziennie. Piękny taras widokowy na morze, jak dla mnie idealny basen, nie za głęboki, nie za płytki plus jeden trochę głębszy. Dużo leżaków więc nie było bitki na ręczniki. Obsluga miła, nie ma się do czego doczepić. Teraz niestety minusy. Wokół hotelu tuż nad morzem niestety syf, kiła i mogiła. Śmieci pełno, samo zejście do pięknego, cudownego morza bardzo kamieniste. Trzeba wyjść dalej na wschód od hotelu tam jest mała piaszczysta plaża. Następny minis jedzenie. Koszmar, co dziennie to sama z tym samym smakiem ale to jeszcze bym przebolała, ale nie mogłam zrozumieć żeby w takim miejscu nie było surowych warzyw i owoców, żadnych owoców. O przepraszam byly te z puszki 🤢🤢🤢🤢. Ogólnie mogę polecić hotel na bazę wypadową po Rodos ale na krótki pobyt.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wrzesień 2025

    Andrzej 26.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Pokoje z problemami takimi jak luźna futryna od drzwi, prysznic który jednocześnie obsługuje górę i dół (Pan konserwator nie jest w stanie wszystkiego obsłużyć) Płatna klimatyzacja po 15.09 bez wcześniejszej informacji. Samodzielne szukanie numerów pokoi które nie są w kolejności (labirynt) Jedzenie praktycznie takie same każdego dnia nawet nie ma o czym pisać. All inclusive w tym kurorcie nie warte zachodu dla mnie osobiście "kosmetyka" w porównaniu z Cyprem. Największy plus to widoki i brak dzieci szkolnych we wrześniu a więc spokój.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd przed sezonem

    Julia 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Mamy mieszane uczucia co do naszego pobytu w tym hotelu. Zazwyczaj jeździmy sami, a nie z biurem podróży więc nie mamy zbyt dużo porównań co do takich hoteli. Wybierając ten hotel dwa dni przed wylotem nie mieliśmy żadnych oczekiwań szczególnie, że pobyt tam kosztował nas mniej kupując last minute. Opinie tylko przejrzeliśmy, były pozytywne, ale też nagatywne. Na miejscu zastaliśmy czysty pokój z widokiem na morze. Zapach wody z łazience był trochę niepokojący, ale mam wrażenie że zniknął pod koniec naszego pobytu. Na jedzenie ludzie zaczęli narzekać bardzo szybko, my szczerze mówiąc nie odebraliśmy tego jedzenia aż tak nagatywnie, choć nie było to jedzenie najlepszej jakości, często odgrzewane gotowce, ale to czego nam brakowało to na pewno świeżych owoców, które chyba w większości takich hoteli są standardem. Byliśmy przed sezonem także bar przy basenie był zamknięty, basen ze słona woda również. Nawet na stołówce było otwarte jedno stanowisko z jedzeniem zamiast kilku dostępnych. Klimatyzacja przed sezonem również była za opłatą. Największym minusem było to, że nie było zaznaczone przez biuro podróży że niektóre obiekty w hotelu mogą być zamknięte przed sezonem. Jesli chodzi o rozrywkę to były dostępne dwa stoły bilardowe za opłatą a także kort tenisowy, też za opłatą. Chcieliśmy z niego skorzystać jednak kort był w opłakanym stanie nijak majacy się do zdjęć z oferty. Lokalizacja hotelu ok, blisko do Lindos, dwie godziny do stolicy wyspy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opona o hotelu

    Marek, Jastrowie 12.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel położenie super obsługa klienta też pokoje czyste sprzątane.Jedzenie to ciężko ocenić ale słabe.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Sporo ale…

    Anna 10.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    nasz pobyt zakończył się w hotelu Ilyssion 8 lipca i nie ukrywam, tęsknić nie będę. Plusy: codziennie sprzątany pokój i bliskość morza, piękny widok z tarasu czy z balkonu oraz przystanek autobusowy tuż za drzwiami. Minusy: Pani na recepcji .. niestety, każda prośba była na nie.. przyjechaliśmy do hotelu o 8:00 rano. wykończeni, prosiliśmy o pokój szybciej, skorzy dopłacić ile by chciała bo byliśmy z dwojką dzieci.. nie było takiej możliwości mimo, że bardzo dużo pokoi było dostępnych. Kazano czekac do 15:00 ;( lobby nie jest klimatyzowane więc proszę sobie wyobrazić nas czekających 7h. ku zaskoczeniu, przybywający do hotelu brytyjczycy, meldujący się o 12-13:00 otrzymywali natychmiast klucze :( czuliśmy się fatalnie, następowala pewna segregacja i nie było to miłe. analogiczna sytuacja miala w ostatni dzien. wylot o 23:35 więc prosilismy o późny check out. rezydentce powiedziano, ze na 90% szansa a rano oczywiscie „przemila” pani odmówiła nam. Jedzenia było duzo, donoszono non stop jednak ogromna monotonia.. dania różnily się 1 lub 2 potrawami od siebie, zero deserów czy lodow dla dzieci. Głodnym nilt nie był ale wybór tez niewielki. wifi płatne jednak bardzo słabe i nie warte płacenia za nie. w lobby darmowe jednak bez szans pobrania czegokolwiek. Hotel niby 4 gwiazdki jednak w naszym odczuciu słabe 3, mocne 2. nie ma wody butelkowej, niestety ta w barze czy restauracji nie nadaje się do picia. napoje mocno rozcieńczane, alkohol chyba okay. 300m od hotelu (w stronę Pefkos) sklepik gdzie za 2 e mozna kupic 6pak wody co proponuję) Ogólnie, nie wybrałabym tego hotelu ponownie. skusiła nas świetna cena na last minute jednak teraz wiem, ze czasem warto dopłacić i warto czytac opinie innych.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem