Kategoria lokalna 4
4.0/6
Hotel przeciętny, pokoje odnowione, czyste ale małe.Łazienki czyste. Codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki.Baseny niewielkie, ale codziennie czyszczone .Personel życzliwy i pomocny. Żetony na napoje - bardzo dobry pomysł, przez to nie stały wszędzie szklanki( oddałeś szklankę brałeś albo napój albo zwracali żeton). Minus- brak klimatyzacji w restauracji. Jedzenie dobre, mały wybór owoców i ciast .
MAŁGORZATA, OLSZTYN - 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
84/96 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Właśnie wróciliśmy. Jeśli wybierzecie ten hotel, to musicie zapamietać, że ma tylko 3 gwiazdki i tylko na 3 zasługuje. Można się wyspać zawsze w czystej pościeli i wytrzeć do czystego ręcznika, nikt nie będzie chodził głodny bo jedzenia jest sporo, obsługa jest miła i przyjazna. No i to cudowne morze na wyciągnięcie ręki. Ale!!! Pokoje w nowej części są bardzo skromne, jedzenie monotonne i czasami zimne bo może np. nie być prądu, obsługa jest wolna bo jest ich za mało, drinki słabe(to jak wszędzie) Powtarzam - hotel ma 3 gwiazdki i na nic więcej nie zasługuje! Jeśli ktoś ofertę all inclusive w tym hotelu porówna do all inclusive w Egipcie albo Turcji, to się bardzo rozczaruje. Nam się udało dostać ładny pokój, zawsze zjeść o czasie i nie mieliśmy problemów z obsługą. Byłam jednak świadkiem sytuacji, które mocno podnosiły ciśnienie! Widziałam pokoje w starej części ze skrzypiącymi meblami, które pamiętają czasy wojny domowej w Grecji (chyba niektóre ucierpiały), widziałam zagrzybiały klimatyzator (zdjęcia zrobione), kolejki do kucharza po kebab na dobre 40 minut (nie wszyscy się doczekali) i nowo przyjeżdżających, którzy mieli prawo do posiłku ale go nie dostali. Mam nadzieję, że osoby, które doświadczyły wyżej wymienionych sytuacji, zrąbią potężną awanturę w firmie Rainbow i samym właścicielom hotelu. Daje pod rozwagę.
SYLWIA, Strumień - 29.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
14/14 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Na początek po długiej, trudnej podróży niezbyt przyjemne powitanie w recepcji, tempo zakwaterowania gości straszie wolne, Pani mówi niemal niezrozumiałym greko-angielskim, nie pomaga znaleźć pokoju w kompleksie składającym się z 5 budynków. Jedzenie - nie ma szału, głodnym się nie chodziło ale jedzenie bardzo monotonne, lunch w barze zewnętrznym wydawany 12.00 - 14.00 był sprzątany z 15 minut przed czasem, kolejki były nawet po arbuza, którego obsługa nie wydawała gdy się skończył. Czasem brakowało miejsc siedzących przy stolikach czy to w barze zewnętrznym podczas lunchu czy w restauracji wewnątrz budynku. Kompleks położony w bliskiej odległości od sklepików, knajpek, kilka minut drogi samochodem albo autobusem od większych miast np. Lindos ze słynnym Akropolem. Na duży plus lokalizacja, bliskość do morza i widoki. Pokoje komfortowe, czyste, sprzątane, wymieniane ręczniki i pościel, łazienka z prysznicem, balkon z widokiem na ogród, basen i morze
Ewa, Okuniew - 28.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki co wiąże się z opłatą 50 euro za pokój naliczaną w recepcji po przyjeździe .Pokoje małe ale czyste, natomiast jedzenie zimne , ciągle to samo , żadnych owoców / wyłącznie z puszki/- ogólnie nieapetyczne. Byłam 6 razy w Grecji i to jest najsłabszy wyjazd.
Krystyna, Kraków - 30.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
6/6 uznało opinię za pomocną