Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
witam byliśmy w tym hotelu na przełomie września i października, co do samej okolicy pogody itd to mega polecam, co do hotelu to 5 gwiazdek miał chyba 20 lat temu, fakt było czysto jedzenie smaczne, ale sam obiekt bez szału, widać co kawałek jakieś prowizoryczne remonty, i ślad czasu tego obiektu. spory minus za mała ilość owoców , mimo że w Turcji ich nie brakuje, oraz za alkohol Gin, oraz wódka nieźle wymieszane max 15% alc. ogólnie pogodowo itd było ok hotelowo bez szału., a animacje to kpiny! mając porównanie do innych hotelu mozna powiedzieć że animacji nie było .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel troszeczkę mnie rozczarował .Był to początek sezonu ,bardzo mało turystów głównie Polacy. W hotelu była czynna tylko jedna restauracja oraz bar przy basenie i w lobby .Basen zewnętrzny bardzo czysty i duży ,basen wewnętrzny również stosunkowo duży jednak niestety nieczynny. Obsługa biorąc pod uwagę , że hotel jest pięciogwiazdkowy pozostawiła wiele do życzenia .Jedzenie na średnim poziomie .Bardzo dobre soki do wyboru z różnych owoców przy basenie -odpłatne 3 euro. Pokoje czyste ,dziennie wymieniana pościel oraz ręczniki .Plaża przy zejściu do morza kamienista niezbędne obuwie do wody. W okolicy dwa hotele oraz sporo sklepów . Do miasta Side bez problemu można było dojechać taksówką . Ogólnie pobyt oceniamy jako udany.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany, jestesmy zdowoleni, hotel spelnil nasze oczekiwania, zwlaszcza wnukow. Cala infrastrukura dobra, zwlaszcza basen i otoczenie wokol niego. Zjezdrzalnie nie podobaly sie chlopakom. Powazny mankament zwlaszcza dla mnie, jedzenie bylo generalnie slabe, malo urozmaicone, krolowal kurczak, we wszelkich odmianach. Calosciowo moge powiedziec ze bylo dobrze!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jestem w pełni zadowolona, gdybym była gapą to bym zginęła - rezydent tylko na papierze. Wycieczki fakultatywne - szkoda czasu - wszędzie patrzą , żeby zostawić pieniądze, a wycieczki w wycieczce mało - jak nie przymierzając cukru w cukrze:)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jaka jest Turcja to chyba każdy wie, kto choć raz tam był. Hotel okazały, ale posiada wiele drobnych mankamentów, które psują całokształt pobytu. Trafiłem na pogodę upalną i gdyby nie klimatyzacja trudno byłoby znieść te upały, także na bardzo wzburzone morze, z krótkim zejściem z plaży do niego, skutkiem tego trzeba było wypływać daleko w morze, żeby móc spokojnie popływać, co stanowiło przeszkodę dla rodzin z dziećmi, które jak wiadomo uwielbiają pluskać się w wodzie. A jedzenie - jak to w Turcji - podobne do siebie każdego dnia, a teraz w dobie coronawirusa trzeba było zdać się na obsługujących kelnerów, co też nam nałożą na talerz. Ogólnie OK, ale jednak niedosyt pozostaje, na który nijak nie miałem najmniejszego wpływu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel "5" gwiazdkowy to tak naprawdę 3 gwiazdkowy. Podobno kilka lat temu (3~) miał remont, ale nigdzie śladów tego remontu nie widać. Brak jakiegokolwiek jedzenia dla ludzi, którzy przyjechali wieczorem (byliśmy zmuszeni pójść spać głodni). Ręczniki, które dostaliśmy były stare lub bardzo obdarte (dziury w ręcznikach). Na korytarzu dywan był brudny i nawet po tygodniu nikt go nie doprowadził do porządku. W kątach kabiny prysznicowej można było zauważyć grzyb (mały, ale jednak widoczny). Prośby o dodatkowy koc, poduszkę itp. były ignorowane. Jedzenie mimo, że powtarzalne to smaczne i dobrej jakości, ale prawie codziennie było to samo. Czasami wymieniali 3-4 posiłki na coś innego. Drinki również były wątpliwej jakości. Za jakieś konkretne, ładne drinki trzeba było zapłacić 2-3 Euro. Z plusów można wymienić łatwy dostęp do morza, dobre jedzenie przy morzu w barze oraz basen.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje czyste. Jedzenie monotonne - kurczak, ryba-ryba kurczak. Kelnerzy ocena 2. Rano brak czystych kubków do kawy. Kelnerzy poruszają się jak byliby tam za kare.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na dzień dobry miałem już nie przyjemną sytuację zakupiłem pokój z opcją widok bezpośredni na morze, a dostałem z widokiem na jakieś stare budynki, poszedł z reklamacją do recepcji, tam pan stwierdził że jest widok na morze :), rano poszedłem znowu do recepcji z reklamacją, znowu zostałem odesłany z kwitkiem, po spotkaniu z panią rezydent poinformowałem panią o zaistniałej sytuacji, dopiero gdy udałem się z panią rezydent do recepcji dostałem pokój za jaki zapłaciłem, ale straciłem prawie cały dzień na walce o pokój, zamiast wypoczywać
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tylko infrastruktura na poziomie. To na czym hotel odrabia straty to jedzenie i drinki. W każdym dniu to samo, w zasadzie różne odmiany kurczaka, reszta niejadalna. I to na początku obiadu, bo potem szybko zostają jakieś resztki z warzywami. Nie spodziewaj się jakiś specjalnych dań np. owoców morza itp. W ciągu 2 tygodni, jak przyszliśmy pod koniec terminu obiadu, to tylko warzywa zostały. W innych hotelach, jak rozmawialiśmy, były na deser oprócz arbuzów - melony. Tu były gruszki, ale nawet kucharz swoim nożem nie mógł ich przekroić, chciał iść po tasak, ale mu darowałem. Alkohole to wódka, whiski i gin - nie więcej niż 20%, ewentualnie mieszane z jakąś kolorową chemią. Dobre jest piwo i kawa. Hotel zajmują w 75% ukraińcy i turcy, co daje tzw. ukraińskie noce, ciągłe awantury i śpiewy do rana. Recepcja, jak nikt nie zginął uważa, że to jest standard. Rano trzeba zajmować ręcznikiem leżaki, bo inaczej zostaje trawa. I to nie jest pewne, bo 2 razy ukraińcy zabrali nam leżak z ręcznikiem, to u nich standard jak tu się mówi. Całkowita porażka to rezydent Rainbow. Nie umie organizować wycieczek i nie ma aktualnej informacji o programie, który realizują piloci wycieczek (jest podział - rezydent nie bierze udziału w wycieczkach). Piloci odwołują to, co o programie mówi rezydent. Doszło do sytuacji, że (gdy mieliśmy zobaczyć uroki natury i logistyka to góra 40 minut) rezydent zapomniał dopisać parę osób do zabrania z jednego z hoteli i ludzie czekali godzinę na ulicy na transport, a główny autobus stał na stacji benzynowej i na nich czekał, a my wdychaliśmy opary benzyny. Wielokrotnie zdarzyło się, że dzwoniliśmy z hotelu czy ktoś przyjedzie, bo opóźnienia były znaczne lub wycieczki w ostatniej chwili były odwoływane. Za 2 dniową Kapadocję zapłaciliśmy drugiego dnia pobytu, a pod koniec drugiego tygodnia dowiedzieliśmy się, że nic nie można zrealizować w tym czasie i nastąpił zwrot pieniędzy. Pod względem prawnym jest nierówność, bo Rainbow wprowadził zasadę, nie mówi o tym, ale jest małym, druczkiem, że jak zapłacisz to nie możesz się wycofać, chyba że z poważnymi stratami, sam może odwołać w każdej chwili bez skutków.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na "dzień dobry" w pokoju powitała Nas lepiącą podłoga. Dla dzieci fajną atrakcją był basen ze zjeżdżalniami. Lody przy basenie tylko w godzinach 15-16. Animacje słabe. Jedzenie Ok.