Opinie o Sycylia i Malta

4.9/6
(299 opinii)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
4.9
Wyżywienie
4.1
Zakwaterowanie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    167

    Nie polecam

    Michał 10.02.2019

    Wyjazd objazdowy tragiczny. Hotele najczęściej na końcu świata, wszędzie daleko. Brud, smród i ubóstwo w pokojach. Po przyjeździe do pierwszego hotelu przywitał nas pan, który powiedział, że gorszego hotelu i wyjazdy nigdy nie miał. Oczywiście czekał przed hotelem ponieważ jego lot był opóźniony. Śniadania w hotelach... w Polskich szpitalach lepiej karmią. Wydzielone po jednej bułce (lub kromce chleba), rogalik, konfitura, plasterku mikro sera i mielonki. Czasami były pomidorki, jednak po 5 minutach od godziny startu śniadań zazwyczaj już nic nie było. Kawa na śniadaniach przelewana z plastikowych butelek (!) do dzbanków a następnie zalewana wrzątkiem. Tłumaczenie Rainbow, że Włosi tak jedzą to bzdura, bo pracownica jednego z hoteli powiedziała wprost, że biuro podróży zamówiło takie żenujące wyżywienie na objeździe. Poza tym na części wypoczynkowej śniadania wyglądały przyzwiocie. Oh wait, ale przecież Włosi tak jedzą... Autokary, czyli najgorszy możliwy 30-sto letni szrot, który ledwo jeździł. Klimatyzacja prawie niedziała, co pan pilot skomentował tym, że "na Sycyli jest gorąco więc w autokarze też tak musi być".... Inne narodowości spotykane w miejscach turystycznych jakoś jeździły nowszymi autobusami. Pan pilot S, pilot który nie zna lokalnego języka, człowiek generalnie z przypadku. Wielki miłośnik Włoskiej muzyki, którą raczył podróżnych w każdej wolnej chwili w autokarze. Kompletnie niewart wspomnienia, bo tak jakby go nie było. Cennik wejść do zabytków wyglądał tak u pilota 5EUR, w kasie 3EUR. Inną kwestią, którą należy poruszyć to skutecznie ukryta opłata za wejścia i wycieczkę na Maltę. Lekko licząc kilkaset euro, który należy wpłacić pilotowi na miejscu. Na stronie oferty próżno szukać informacji o obowiązkowej opłacie, płacąc za wycieczkę także nie było informacji o tym. Dopiero głęboko w warunkach uczestnictwa jest wzmianka o dodatkowej obowiązkowej opłacie. Uważam to za skandaliczne zachowanie Rainbow, który ukrywa tę istotną informację. Zwłaszcza gdy człowiek kupuję ofertę last minute przez internet powinnien mieć tego świadomość!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    128

    uwagi do wycieczki objazdowej Sycylia- Malta

    az 27.07.2015

    Wycieczka mogłaby być zapewne sztandarowym produktem Państwa biura, ale ze względu na uwagi, które naprędce ująłem w pozycji" minusy wycieczki" okazała się dla mnie kompletną klapą

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Potencjał wycieczki zmarnowany przez złą organizację i fatalny autokar

    Robert, Warszawa 13.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wycieczka „Sycylia i Malta” miała ogromny potencjał – ciekawy program, piękne miejsca, kilka naprawdę udanych punktów. Niestety, ogólna ocena imprezy jest niska z powodu poważnych niedociągnięć organizacyjnych. Zwiedzanie Palermo rozpoczęło się od wizyty w katakumbach i na cmentarzu – nie każdemu przypadnie do gustu tego typu atrakcja na sam początek podróży. Szkoda, że nie pokazano innych pięknych miejsc w Palermo. Po zwiedzeniu "głównej atrakcji " reszta dnia to spacer główną ulicą i powrót do autokaru – mało treściwe i rozczarowujące. Wycieczka na wyspy Egadzkie wypadła zdecydowanie lepiej – przyjemny rejs, kąpiel w morzu, a w miasteczku Favignana warto spróbować kawy z pistacją. Jednak warto wiedzieć, że jeśli nie wykupi się tej wycieczki fakultatywnej, to cały dzień spędza się w hotelu – biuro nie zapewnia żadnej alternatywy. Hotel Kikki Village w okolicach Pozzallo zasługuje na pochwałę – wysoki standard, rewelacyjna kuchnia i profesjonalna obsługa. Jeden z nielicznych naprawdę dobrych punktów tego wyjazdu. Malta okazała się prawdziwą perełką – piękna, dobrze zorganizowana, zdecydowanie warto ją odwiedzić i poświęcić trochę więcej czasu. Syrakuzy i lokalny targ to ciekawy kulinarny przystanek. Etna również robi wrażenie – wjazd kolejką górską i przejazd terenowym busem to niezapomniane przeżycie. Dla odważnych i z dobrą kondycją polecam spacer przy kraterach. Szkoda tylko, że zakwaterowanie w tym dniu odbyło się w hotelu pamiętającym lata 70., bez śladów remontu od tamtej pory. I teraz największy minus całej wycieczki – autokar. Przez cały czas trwania imprezy podróżowaliśmy autokarem z ogrzewaniem, niesprawną klimatyzacją, bez nawiewu. Przy wysokich temperaturach było to bardzo uciążliwe. Mimo wielu interwencji, biuro Rainbow nie podjęło żadnych działań, by rozwiązać ten problem. Taki poziom ignorancji wobec klientów jest niedopuszczalny. Podsumowanie: Program wycieczki – potencjalnie ciekawy. Malta i niektóre miejsca na Sycylii zdecydowanie warte zobaczenia. Niestety organizacja, fatalny autokar, nierówny standard hoteli i brak troski o komfort uczestników sprawiają, że nie mogę polecić tej imprezy. Jeśli mimo wszystko zdecydujecie się na wyjazd – wymagajcie pisemnych gwarancji dotyczących standardu hoteli i sprawnego autokaru z klimatyzacją.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem