4.0/6 (58 opinii)
0.5/6
Bardzo źle oceniam to co robi biuro podróży Rainbow z klientami. W ofertach internetowych przedstawia hotele do których nie wysyła ludzi. Wykorzystując to że w umowie dla klientów nie ma adresu i nazwy hotelu. Trzy dni przed wylotem ludzie dowiadują się że będą nocować w hotelu 15 km od jakiejkolwiek plaży. W miejscu gdzie brak sklepów i niebezpiecznej okolicy. Bo tak właśnie wyglądała sytuacja całej mojej grupy z którą byłem w hotelu Biancaneve w Nicolosi. Proszę wszystkich zainteresowanych tą wycieczką o czytanie umowy i pytanie o hotel przy podpisywaniu umowy.
0.5/6
Po raz pierwszy wystawiam negatywną ocenę. Z biurem Rainbow sporo jeździłem (będę jeździł dalej mam nadzieje ,że to izolowany incydent) ale tak nieudanego wyjazdu do tej pory nie miałem. Nie jestem osobą zbyt wymagającą zdaje sobie sprawę z różnych niedociągnięć. Rozwalający się autokar, słaby pilot to wszytsko jestem w stanie przyjąć. Jednak zakwaterowania w fatalnym obiekcie, ktory zwie sie "hotelem:" "Costa del Sol przebrało czar goryczy. Na początku czekalismy do godz. 16:00 bo o tej porze był check-in później największy koszmar czyli zakwaterowanie: 1. Pokój, który otrzytrzymałem miał ok 6m2 powierzchni był brudny nosił slady używania przez innego gościa. 2. Przy wchodzeniu do wc trzeba było walizkę wciągać na łózko bo drzwi się nie otwierały 3. Fatalne oświetlenie lampani jarzeniowymi po interwencji otrzymalem połamana lampkę (swieciła) 4. Wymiana 1 ręcznika na pokój 1x w tygodniu wisiąła informacja w łazience ,że za częstrze wymiany jełśi hotel będzie miec taką mołżiwość pobrane zostaną opłaty!? Po kłotni w recepcji pani powiedziła "W 3 gwiazdkowych hotelach to standard" - Nawet w hostelach wymieniaja reczniki nażądanie po awanturach 2 razy wymienili... Próba zmiany pokoju -- bez powodzenia 5. Mimo ,iż umowa gwarantuje ,że w pokoju będzie: telefon, lodówka to lodówki nie było i nie sposób było sie o nią doprosić zreszta nie wiem gdzie by ją wstawiono... telefon był owszem ale tylko była to atrapa.... To juz czyni niezgodność z umowa i kwalifikuje do reklamacji... 6. Gastronomia to kolejny koszmar przytuliska o nazwie "Costa del Sol" koszt posiłku 20euro lub w ramach wciskanych pakietów 15 euro. Dla mnie jedzenie niesmaczne było ale to kwestia gustu. Czas oczekiwania na posilek wynosił w niektórych dnia ponad 1,5 godziny!! 7. Położenie hotelu ponad 14 km do centrum na odludziu - praktycznie dostępny tyl;ko 1 sklep choć ja do niego nie trafiłem. Nie ma co robic brak mołżiwości nawet spacerowania. Autobus z bagażami zatrzymuje sie 300-500 metrów od hotelu i trzeba dźwigać wszytsko na swoich barkach. 8. PILOT - Osoba bardzo sympatyczna o dużej wiedzy. Jednak pracę jego oceniam negatywnie. Brakpozytywnej interakcji z grupą (jedynie z poszczególnymi jej uczestnikami). Pilot nic nie pomagał w rozwiązywaniu problemów związanych z zakwaterowaniem i pobytem. Trzymał sie na uboczu jakby się izlolował. Zgłaszane mu powyższe sytuacji pzoostawiał bez załatwienia i jakiegokolwiek wsparcia. W trakcie podróży bardzo osczędne informacje. najwięcej się dowiedziałem na fakultatywnej wycieczce "Śladami ojca Chrzestnego..." od pilotki nie pamiętam imienia. 9. Pokoje brudne sprzatanie pozorne 10. Wycieczka ciekawa ale program jak na Sycylię dość ubogi ale ogólnie tutaj zastrzeżeń nie mam. Bardzo dziwie się ,że Biuro dopuszcze taki hotel. Owszem część turystów była kwaterowana w apartamentach. Pani, która kupiła wycieczke w last minute była zakwaterowana sama w ponad 50metrowym apartamencie więc mogła być zadowolona. Ten hotel byłby akceptowalny na 1 noc jako objazdowy hotel a nie na pobyt 7 dniowy. MASAKRA!!