Obiekt

Pokoje

Hotel składa się z 94 pokoi standardowych położonych na 5 piętrach głównego budynku hotelowego.

Internet

Bezpłatny Internet Wi-Fi w lobby.

Kategoria lokalna

***

Wyżywienie

Śniadania w formie bufetu, obiadokolacje serwowane do stolika (do wyboru z 2-3 pozycji menu, bufet sałatkowy, deser). Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo. Dania kuchni regionalnej i międzynarodowej.

Program sportowy i animacyjny

Hotel nie prowadzi programu animacyjnego. Sporty wodne dostępne na plaży publicznej za dodatkową opłatą (żeglarstwo, windsurfing, kajaki, cena ok. 25 EUR/godz.). W szczycie sezonu w centrum Letojanni liczne bary, kafejki, restauracje, dyskoteki.

Dodatkowe informacje

Wizy

Osoby posiadające inne obywatelstwo niż polskie mogą podlegać innym warunkom wizowym, w związku z tym prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu weryfikacji.

Wg informacji z dn. 21.06.2021 r. osoby przyjeżdżające do Włoch z terytorium państw z Kategorii C (w tym z Polski) co najmniej do 30 sierpnia br. mają obowiązek:

1) zarejestrowania swojego przyjazdu na platformie EU Digital Passenger Locator Form (w przypadku problemów technicznych należy wypełnić oświadczenie autodichiarazione);

2) przedstawienia certyfikatu w języku włoskim, angielskim, francuskim lub hiszpańskim (tzw. green pass) zaświadczającego o:

· ukończeniu całego cyklu szczepień co najmniej 14 dni przed wjazdem do Włoch, szczepionką zatwierdzoną przez UE (certyfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· przebytej chorobie COVID-19 (ceryfikat należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta IKP);

lub

· negatywnym wyniku testu wymazowego (molekularnego lub antygenowego), wykonanego w ciągu 48 godzin przed przekroczeniem granicy Włoch.

Testu nie muszą wykonywać dzieci poniżej szóstego roku życia.

Uwaga!!!

Aktualizacja dodatkowych wytycznych dla podróżujących do Włoch z dn. 27/07/2021 r. Od 6 sierpnia 2021r. wprowadza się wymóg okazania certyfikatu unijnego (tzw. paszportu covidowego, green pass, potwierdzającego zaszczepienie co najmniej 1 dawką/lub ozdrowienie/lub negatywny wynik testu) do:

- konsumpcji przy stoliku wewnątrz lokali gastronomicznych;                            

- wstępu na spektakle, koncerty, pokazy oraz wydarzenia i zawody sportowe;   

- muzeów, miejsc kultury (w tym kin, sal koncertowych, teatrów etc.) i wystaw;

- basenów, pływalni, sportu drużynowego, SPA (również na terenie obiektów wypoczynkowych/noclegowych) – wyłącznie w odniesieniu do aktywności w przestrzeniach zamkniętych;                                                                              

- targów, festiwali i wydarzeń wystawienniczych, kongresów i konferencji;        

- uzdrowisk, parków tematycznych i rozrywki;                                                 

- centrów kulturalnych, społecznych i rekreacyjnych – wyłącznie w odniesieniu do przestrzeni zamkniętych i z wyłączeniem centrów przeznaczonych dla małych dzieci, w tym ośrodków letnich, oraz powiązanych z ich działalnością usług gastronomicznych;                                                                                             

- salonów gier, zakładów bukmacherskich, sal bingo i kasyn;                             

- konkursów publicznych.

Uwaga! Negatywny wynik testu wykonanego przed wylotem obowiązuje wyłącznie na okres, na jaki został on wykonany (tj. PCR na 72 h od momentu wykonania testu, a antygenowy - 48 h), a po upływie jego ważności w celu skorzystania z powyższych należy wykonać ponowne testy. Dodatkowe koszty i wykonanie kolejnych testów leży po stronie Klienta. Ewentualne wykonanie kolejnych testów oraz związane z tym koszty leżą po stronie Klienta i Rainbow nie pośredniczy w wykonywaniu testów na miejscu (podczas realizacji programu).

Wymóg okazania certyfikatu nie dotyczy osób nieobjętych krajowym programem szczepień przeciw COVID-19 zgodnie z przepisami włoskimi, tj. dzieci poniżej 12. roku życia oraz osób posiadających zaświadczenie lekarskie o istnieniu przeciwskazań dla szczepienia. Obowiązek weryfikacji certyfikatów spoczywa na organizatorach wydarzeń/personelu obiektów. Naruszenie przepisów dot. certyfikatów skutkuje mandatem karnym w wys. 400-1000 EUR zarówno dla prowadzącego działalność/organizującego wydarzenie, jak i osoby, która nielegalnie skorzystała z usługi/uczestniczyła w wydarzeniu.

Źródło: https://www.gov.pl/web/wlochy/informacje-dla-podrozujacych-do-wloch

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach: okolice Giardini Naxos ok. 10,50 EUR/os./tydzień i ok. 15 EUR/os./2 tygodnie, okolice Taorminy i Letojanni ok. 4 EUR/os./pobyt, okolice Cefalu ok. 1,50 EUR/os./dzień oraz innych wydatków osobistych.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w regionie Sycylia (Włochy) trwa od połowy czerwca do połowy września.

San Pietro

4.7/6 (66 opinii)

Udostępnij
Dodaj do schowka
San Pietro
Galeria (9)
San Pietro
San Pietro
San Pietro
San Pietro

Atuty oferty

Hotel znajduje się tuż przy plaży, w typowej nadmorskiej miejscowości leżącej u stóp Taorminy. Jest idealnym wyborem dla osób lubiących łączyć uroki plażowania ze zwiedzaniem. Znakomita obsługa dba o komfortowe warunki pobytu i przyjazną atmosferę.

Cena podstawowa obejmuje: 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance).

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, podatków turystycznych płatnych bezpośrednio w hotelach: okolice Giardini Naxos ok. 10,50 EUR/os./tydzień i ok. 15 EUR/os./2 tygodnie, okolice Taorminy i Letojanni ok. 4 EUR/os./pobyt, okolice Cefalu ok. 1,50 EUR/os./dzień oraz innych wydatków osobistych.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Położenie

Hotel usytuowany w samym centrum malowniczo położonej miejscowości Letojanni, ok. 6 km od słynnej Taorminy. Obok obiektu szeroki wybór barów, restauracji, kafejek i sklepików. Przystanek komunikacji miejskiej ok. 10 m od hotelu (do Taorminy ok. 2 EUR/1 strona, w lipcu i w sierpniu przystanek znajduje się ok. 600 m od hotelu). Do lotniska w Katanii ok. 65 km. Konieczność uiszczenia obowiązkowej opłaty za podatek turystyczny, bezpośrednio w hotelu ok. 1 EUR/os./dzień.

Mapa

Plaża

Bezpośrednio przy hotelu (przejście przez ulicę) znajduje się piaszczysto-żwirowa plaża (zalecane obuwie ochronne). Płatny serwis plażowy na plaży w okresie od czerwca do września (ok. 4 EUR/dzień/os.), sierpień (ok. 6 EUR/dzień/os.), poza sezonem brak serwisu plażowego.

Do dyspozycji gości

Recepcja 24 h, lobby, 2 windy, płatny sejf, restauracja główna serwująca śniadania i obiadokolacje oraz restauracja a'la carte przy plaży serwujące obiadokolacje (za dodatkową opłatą, konieczna wcześniejsza rezerwacja, otwarta od połowy maja do połowy września), bar. Brak basenu, hotel nie zapewnia ręczników kąpielowych. Ponadto: sala telewizyjna, płatny parking w odległości ok. 500 m od hotelu.

Obiekt

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Opinie o San Pietro

4.7 / 6(66 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.0
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Renata, Kraków 14.10.2015

Moje spotkanie z Sycylią, Letojanni i Hotelem San Pietro

Hotel fantastyczny, bardzo miła obsługa zarówno w recepcji jak i na jadalni (tam to już naprawdę było mistrzostwo, jeśli chodzi o nastawienie obsługi do klienta), rewelacyjne usytuowanie hotelu przy plaży nad samym morzem, piękny widok z balkonu na morze, przy plaży mnóstwo restauracyjek i barów, sklepy spożywcze, kawarnie, lodziarnie, nieopodal warte zobaczenia zabytki.

6.0/6

Monika, Warszawa 08.10.2019

Bardzo dobry hotel

Hotel dobrze położony, smaczne posiłki, czyste pokoje, miła i kompetentna obsługa, pomocna rezydentka.
Pokaż więcej opinii (64)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem