Opinie o Acacia Resort

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(119 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.2
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    wrzesień 2016

    kobieta 19.09.2016 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel ok, czysto, piękny ogród, restauracja dość dobra. Transfer z lotniska skandaliczny ok.5,5 godziny ok. 160 km, zmarnowany 1 dzień pobytu (powrotny transfer w 2 dodziny). Uwaga, w ostatni dzień wykwaterowanie z hotelu o godz.10, a transfer o 19 do Poznania, 24 do Warszawy, na lotnisku w Katani od godz. 24 do 5 rano zamknięte sklepy, bary, restauracje. Warte zobaczenia Ciefalu, Etna i Wyspy Eolskie (Liparyjskie). Wypoczeliśmy, lecz powtórki nie będzie, ze względu na sposób organizacji przez turoperatora, szkoda urlopu. Bardzo sympatyczna rezydentka p. Agnieszka znana nam z wycieczek, przekazywała duzo informacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mogłoby być lepiej

    MAGDALENA, JOZEFOW 17.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    + pokoje (dobry rozmiar i wyposażenie) + basen (duży, ciepła i czysta woda, różne głębokości więc dla każdego znajdzie się miejsce) + obsługa hotelowa bardzo miła i uczynna, zarówno recepcja jak i kelnerzy i serwis sprzatajacy - położenie (totalne odludzie, nie ma sklepów ani gdzie wyjść na spacer) - jedzenie (bardzo monotonne, soki sztuczne, mało owoców, brak cytrusów, mały wybór, ogólnie skromnie) - plaża to porażka, kamienie olbrzymie, w morzu i na plaży, zero piasku, skały i kamulce, praktycznie nie do użytku nawet z odpowiednimi butami - transport do Cefalu to pomyłka, 2x dziennie bus 10 euro za osobę ale godziny kursowania totalnie nietrafione - brak barów z przekąskami, w opcji HB śniadanie kończy się o 10 a obiadokolacja dopiero 19:30 więc cały dzien o głodzie - brudno wkolo basenu przez co pełno mrowek które nie dadzą poleżeć na leżaku - bardzo ubogie animacje, szczególnie dla dzieci brak zajęcia Ogólnie rzecz biorąc nie chcielibyśmy tam wrócić. Tragedii nie było, ale szału też nie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    rozczarowanie

    Joanna, Kolonia Płouszowice 21.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Z rzeczy pozytywnych ogród , basen i plaza piękne. a teraz do rzeczy . Wakacje rezerwowałam w lutym i do wyboru były tylko pokoje w klasie standard. Na miejscu okazało się że są to lokale wielkości schowka na szczotki, ciemne , wilgotne z widokiem na mur ale za to na parterze i z widokiem na wielki śmietnik oraz poza terenem głównego hotelu. Nawet pan pomagający nam z walizkami był zszokowany ,że ktoś to wynajął. Łózko-dostawka dla dziecka stało 20 centymetrów od wejścia do pokoju co mocno komplikowało poruszanie się po pokoju. Po interwencji w recepcji i po dopłacie ponad 700 euro zostaliśmy przeniesieni do normalnych , czystych i jasnych pokoi z działającą klimatyzacją. Musieliśmy też tłumaczyć , że jesteśmy na dwa tygodnie bo biuro Rainbow tego nie zrobiło ( pan w recepcji poinformował nas ,że to standard i hotel taką informację otrzymuje często po tym jak zaczyna wykwaterowywać osoby zostające dłużej niż 7 dni - tak było na Sardynii , wtedy myśleliśmy ,że to jakieś nieporozumienie a nie polityka Rainbow). Opcja all i - woda w pokojach nie jest uzupełniana, woda gazowana płatna , woda zwykła wydzielana w kubeczkach wielkości aptecznego kubka na próbkę moczu w sytuacji gdy temperatura powietrza to prawie 40 stopni!!! Sprzątanie pokoju polegało na przejechaniu ścierką przez jego środek, toaleta czy wanna nie umyta ani razu, pościel wymieniono po 8 dniach i po interwencji w recepcji Hitem były też lunche- codziennie przez 14 dni serwowano to samo 6 przystawek i 6 dań głównych przez 14 dni! To wszystko za ponad 50 tys złotych. Był to nasz ostatni wyjazd z Rainbow , kończymy nasze podróże po ponad 12 latach. Jako stali klienci oczekiwaliśmy przynajmniej porządnej informacji i jakiejś reakcji na złożoną miesiąc temu reklamację a tu nic.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Acacia Resort - pobyt 7 dni

    Tomasz 11.09.2024

    Hotel przeciętny, cena za pobyt nieprzystająca do proponowanej oferty. Usługi, napoje np. piwo 0.33 l za 6 euro, drinki ok. 12 euro w hotelu, który nie jest raczej ekskluzywny to trochę przedada. Sugerowane 4 gwiazdki trochę na wyrost. Atrakcji oferowanych przez hotel w zasadzie brak.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Pobyt w hotelu Acacia Resort 7 dni - wrzesień 2024

    Jolanta KM 12.09.2024

    Na początku kilka słów na temat hotelu - bardzo przyjemny, przy samym morzu ( plaża kamienista). Duży, bardzo wygodny basen i dużo miejsc / łóżek przy basenie. Przyjemny i ciekawy program wieczorem. Natomiast obsługa w recepcji, restauracji niezbyt przyjemna. Najgorszy element naszego pobytu to zakwaterowanie. Wykupiony pokój standardowy, który miał być na niższych piętrach hotelu okazał się klitką (łóżko i 1 krzesło na dwie osoby), usytuowany dość daleko od hotelu. Wejście naprzeciwko śmietników, pseudo ogródek - brudny, pozostawione różne przedmioty, dwa szlauchy leżące luzem. Mam zdjęcia ilustrujące. Pokój całkowicie ciemny, cały dzień od rana trzeba mieć zapalone światło. Cały obiekt 'in the middle of nowhere' , bez możliwości spacerów, wyjścia z hotelu. Z jednej strony autostrada a z drugiej niezagospodarowany brzeg morza. Mam nadzieję, że moja opinia zostanie udostępniona.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bez szału, hotel powierzchownie robi dobre wrażenie

    Zawiedziony 27.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Piękny ogród, ale widać zaniedbania w czystości. Obiad małe porcje, monotonia. Wybór z menu, brak dań mięsnych, człowiek wychodzi głodny. Zupa tylko 1 rodzaj - krem z cukini przez cały tydzień. Brak lodów. Po 3 dniach obsługa po prośbach zmieniła ręczniki, twierdząc że się piorą. Hotel daleko od aglomeracji. Sklepy oddalone ok kilka kilometrów.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wielkie i smutne rozczarowanie

    Krystyna 28.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Na całym świecie nie trafił nam się tak słaby hotel. Opcja all inclusive to wielkie oszustwo, to nie wina obsługi a zasad panujących w hotelu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Hotel dla wymagającego klienta

    Michał, Łódź 16.07.2022

    Jestem zniesmaczony biurem Rainbow- sprzedali usługę jako hotel dla wymagającego klienta...Lepiej jechać samemu przez booking bo wtedy hotel się stara dla polskiego biura podroży oferuje pokoje w podziemiach praktycznie bez światła dziennego ... kontakt z biurem dramatyczny brak jakiegokolwiek odzewu od człowieka który sprzedał wycieczkę - nagle zapadł się pod ziemie pan marcin nie ma z nim kontaktu na emaile nie odpisywał - zarobiony facet. Hotel ok ale jak się ma pokój pod ziemią nie polecam !!! . Wykupiliśmy HB - napoje woda i wino lokalne miało być w cenie -NIE BYŁO , ręczniki plażowe dodatkowo płatne. Wymeldowanie w dniu wyjazdu umówiono nas na 19:30 przed hotelem - godzina czekania zero zainteresowania lokalnego przedstawiciela Rainbow na nasze telefony informowano nas , że zaraz będzie autobus - przyjechał po godzinie ... stania i czekania przed bramą hotelu na ulicy ... . restauracja hotelowa to przyzwoita stołówka - nic więcej jeśli ktoś się nastawia choć na namiastkę włoskiej kuchni będzie zawiedziony. Piszemy reklamację do biura zobaczymy co się zadzieje . Na dzień dzisiejszy nie polecam korzystania z usług Rainbow!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Kiepskie jedzenie

    Malgorzata Kos 06.07.2021

    Niestety wielki zawod. Bylam z corka od 27 czerwca do 4 lipca 2021. Makarony i inne cieple potrawy niestety zimne. Jeden rodzaj miesa - grilowana wolowina i 2 rodzaje ryb usmazonych - codziennie to samo. Wszystkie warzywa w jednym sosie bezszamelowym bez zadnego smaku. Wszystko smakuje tak samo. Na sniadania tylko crossanty i jajka (niedosmazone). Zadnych warzyw na sniadanie. Z owocow tylko melon i jablko na sniadanie. Ogromne kolejki do jedzenia (wszystko za szyba i wydawane przez bardzo powolna obsluge). Jesli ktos chce wypoczac i cos zjesc to nie tam. Basen za maly jak na te ilosc osob oraz plaza malenka i do niczego. Woda w morzu ciepla ale bardzo brudno. Jedzcie do Hiszpanii czy Chorwacji czy Turcji. Ponure miny Wlochow. Widac ze pandemia bardzo ich wykonczyla finansowo. Szkoda czasu i nerwow!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem