5.1/6 (105 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.5/6
Na początku kilka słów na temat hotelu - bardzo przyjemny, przy samym morzu ( plaża kamienista). Duży, bardzo wygodny basen i dużo miejsc / łóżek przy basenie. Przyjemny i ciekawy program wieczorem. Natomiast obsługa w recepcji, restauracji niezbyt przyjemna. Najgorszy element naszego pobytu to zakwaterowanie. Wykupiony pokój standardowy, który miał być na niższych piętrach hotelu okazał się klitką (łóżko i 1 krzesło na dwie osoby), usytuowany dość daleko od hotelu. Wejście naprzeciwko śmietników, pseudo ogródek - brudny, pozostawione różne przedmioty, dwa szlauchy leżące luzem. Mam zdjęcia ilustrujące. Pokój całkowicie ciemny, cały dzień od rana trzeba mieć zapalone światło. Cały obiekt 'in the middle of nowhere' , bez możliwości spacerów, wyjścia z hotelu. Z jednej strony autostrada a z drugiej niezagospodarowany brzeg morza. Mam nadzieję, że moja opinia zostanie udostępniona.
2.5/6
Piękny ogród, ale widać zaniedbania w czystości. Obiad małe porcje, monotonia. Wybór z menu, brak dań mięsnych, człowiek wychodzi głodny. Zupa tylko 1 rodzaj - krem z cukini przez cały tydzień. Brak lodów. Po 3 dniach obsługa po prośbach zmieniła ręczniki, twierdząc że się piorą. Hotel daleko od aglomeracji. Sklepy oddalone ok kilka kilometrów.
1.0/6
Na całym świecie nie trafił nam się tak słaby hotel. Opcja all inclusive to wielkie oszustwo, to nie wina obsługi a zasad panujących w hotelu.
0.5/6
Jestem zniesmaczony biurem Rainbow- sprzedali usługę jako hotel dla wymagającego klienta...Lepiej jechać samemu przez booking bo wtedy hotel się stara dla polskiego biura podroży oferuje pokoje w podziemiach praktycznie bez światła dziennego ... kontakt z biurem dramatyczny brak jakiegokolwiek odzewu od człowieka który sprzedał wycieczkę - nagle zapadł się pod ziemie pan marcin nie ma z nim kontaktu na emaile nie odpisywał - zarobiony facet. Hotel ok ale jak się ma pokój pod ziemią nie polecam !!! . Wykupiliśmy HB - napoje woda i wino lokalne miało być w cenie -NIE BYŁO , ręczniki plażowe dodatkowo płatne. Wymeldowanie w dniu wyjazdu umówiono nas na 19:30 przed hotelem - godzina czekania zero zainteresowania lokalnego przedstawiciela Rainbow na nasze telefony informowano nas , że zaraz będzie autobus - przyjechał po godzinie ... stania i czekania przed bramą hotelu na ulicy ... . restauracja hotelowa to przyzwoita stołówka - nic więcej jeśli ktoś się nastawia choć na namiastkę włoskiej kuchni będzie zawiedziony. Piszemy reklamację do biura zobaczymy co się zadzieje . Na dzień dzisiejszy nie polecam korzystania z usług Rainbow!!!!