Kategoria lokalna 4
5.5/6
Ogólna ocena bardzo pozytywna. Termin trochę niefortunny - sierpień. Były upały ale nad morzem i przy basenie nie tak bardzo dokuczliwe jak podczas wycieczek szczególnie przy zwiedzaniu miast. reszta uwag w + i -
Karol - 19.09.2017
59/69 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel Torre Normanna pięknie położony na wzgórzu. Pokój w głównym budynku z widokiem na alejki otoczone ślicznymi oleandrami, aromatycznym jaśminowcem madagaskarskim. Wyposażenie standardowe z chłodzącą lodówką. Sprzątanie, wymiana ręczników i kosmetyków każdego dnia. Śniadania monotonne jeden rodzaj wędliny, ser żółty, jogurty i musli i te same rodzaje ciastek - to chyba standard włoski. Obiadokolacje od 20:00 bardzo smaczne, urozmaicone, serwowane przez kelnerów stojących przy "szwedzkich stołach" za plastikowymi osłonami (znak pandemii). Możliwość otrzymania dowolnej porcji. Dużo owoców, wina i wody schłodzonej. Przy hotelu baseny z koniecznością używania czepków. Obsługa bardzo dbająca o czystość wody i otoczenia basenów. Codzienne animacje przy muzyce. Plaża hotelowa, do której można dostać się schodkami, windą (zjazd z wysokości 30 pięter) i tunelem. Woda w morzu kryształowa, przyjemnie chłodząca. Plaża i dno żwirowo-kamieniste. Prysznice prze plaży. Leżaki i parasole przy hotelu i na plaży bezpłatne. Wspaniały pobyt po tygodniowej wycieczce objazdowej.
Ewa, Węgrów - 18.07.2021
10/12 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel położony w malowniczym miejscu, w większej odległości od centrum. Obsługa hotelu na dużym poziomie, wszytscy bardzo pomocni i przyjażnie nastawieni. Plaża kamienista i wejście do morza nie obędzie się bez specjalnych butów. Na plaży dużo leżaków i cały czas jest tam osoba, która dba o gości. Basen czysty. Śniadania monotonne, obiady i kolacje bardziej uruzmaicone ale zwykle wybór tylko z kilku dań. W tygodniu mała ilośc gości ale już w weekend hotel zapełnił się gośćmi. Animacje tylko po włosku niestety. Pokoje sprzątane codziennie.
ADAM, TARNOWSKIE GÓRY - 23.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017
90/102 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel oceniam na duzy plus. *pokoje sprzątane codzienne *obsługa mówiąca po angielsku ( co na mieście nie jest takie oczywiste, bo oni kochają swój język co widać) * jedzenie: roznorodny wybor, kazdy znajdzie cos dla siebie :) śniadania codzienne takie same, ale lunch i kolacja codzienne inna. Wszystko smaczne :) *duzy basen plus odzienny basen dla dzieci * wieczorem codzienne animacje dla dzieci a potem dla dorosłych ( wszystko po włosku, ale dziecia to nie przeszkadzalo) * Rezydentka , odpowiadała na SMS, kontakt był zawsze, duży plus. * w dzień również atrakcją na basenie można by wymieniać jeszcze dużo rzeczy na plus Minusy sama organizacja rainbow zasługuje na plus ALE 12 godzina podroz to jednak lekka przesada, mimo że wszystko szło płynnie. Rezerwowałam wycieczke 2 dni przez lotem, mielismy lecieć do Catani i potem czekala nas podroz 2 godzina autobusem. Na totnisku czekala na nas niespodzianka że lecimy do lotniska Lamezia i opóźniony lot o godzinę... Na lotnisku czekala na nas rezydentka, która już z nami jechala prawie do naszego hotelu. Ponad 4 godzinna podróż autokarem w tym 20 minutowy rejs promem ( na który trzeba było czekać) a potem przez 4 godziny nie można było sikac, to trochę lekka przesada. Nie pisałabym tego komentarza, gdyby nie to że z Itaka ludzie lądowali w Palermo i mieli do hotelu tylko 1 godzinkę drogi z lotniska do hotelu.
Magda, --- - 08.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
1/1 uznało opinię za pomocną