Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sycylia piękna, pilotka wycieczki ciekawie opowiadała o historii wyspy i o czas teraźniejszych, kierowca przydzielony do wycieczki mistrz kierowniczy , natomiast zwiedzanie wytwórni win to jakaś pomyłka, za 35 euro przejście po pomieszczeniu z pustymi beczkami i potem degustacja win, wydaje się, że to zbyt mało. Poza tą uwagą wycieczka super.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo udana. Jest to podróż kulinarna połączona ze zwiedzaniem przyrody jaki i pozostałości po starożytności.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cała wycieczka, osobiście uważam, jest godna polecenia! Można było poznać ciekawą kulturę włoską, śródziemnomorską, a także Sykulów - pierwotnych mieszkańców Sycylii! Kulminacyjnym punktem programu jest wjazd na Etnę - to trzeba koniecznie zobaczyć (i oczywiście sfotografować)! Zalety: znakomita organizacja, fajna pani przewodnik, w każdym dniu czas wolny, który polecam wykorzystać na pizzę włoską :), wieczór sycylijski Wady: mało komfortowe hotele, do posiłków zawsze podają makaron, zbyt liczna grupa (57 osób!). Tak czy siak pozytywnych wrażeń z wycieczki miałem tyle, że będzie można napisać książkę :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kulturowo, organizacyjnie objazd super, pilot Roman -najwyższej klasy, o ogromnej wiedzy. Ale...przekładka z PREMIUM 5/05 na tydzień wcześniej z hotelami o DWIE (×) niżej, bez obiadokolacji, W TEJ SAMEJ CENIE kompletnie nie do obronienia. Ponadto opis dopłaty 260€ pilotowi na miejscu (TGS) DZIWNY, w efekcie ja takiej gotówki nie zabrałem, od dawna na wyjazdach płacę kartą. Doradzam DOKŁADNE opisy i wyjaśnienia, a m.in. nagminne gadanie o braku chętnych na daną imprezę (ostatnio PÓŁ roku przed) by dokonać zmian-to kpina z klienta.