Opinie klientów o Symbole Egiptu - Nil i Piramidy

5.3 /6
956 
opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Aleksander, Wroclaw 10.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Zly poczatek

Wycieczka bardzo ciekawa poza pierwsza noca gdzie nie bylo hotelu i organizacji na miejscu. Cala reszta na dobrym poziomie. Przewodnik najlepszy z najlepszych

6.0/6

Iwona, Rzeszów 12.05.2019

Świetnie spędzony czas

Hotel ok, animacje super, tylko kiepskie wifi- ale w końcu byliśmy na urlopie:). Statek extra. Pociąg ujdzie w tłumie ;) Ogólnie dla mnie świetnie spędzony czas.

6.0/6

Agnieszka 10.09.2022

Nil i Piramidy

Program wycieczki bardzo bogaty i intensywny. Należy przygotować się na wczesne pobudki. Bardzo dobry pilot (Abdul), świetnie posługujący się językiem polskim. Bardzo wysoki standard kajut podczas rejsu po Nilu (statek: Chateau Laffayette). Smaczne posiłki, bardzo miła i profesjonalna obsługa. Ręczniki wymieniane codziennie. Pokoje duże, przestronne i bardzo czyste. W opisie oferty powinna znaleźć się informacja odnośnie możliwości zamiany nocnego pociągu do Kairu na samolot, co często ma miejsce. Wiele osób wykupując wycieczkę decyduje się na nią przez wzgląd na lokalne atrakcje (m.in. egipski nocny pociąg). Bardzo fajnie układany plan wycieczki - pierwszy dzień (dzień przylotu) przeznaczony na wypoczynek, ostatni dzień pobytu - również kończy się wypoczynkiem, co umożliwia zregenerowanie sił. Hotel Royal Star - porażka! Konieczna zmiana hotelu przez biuro podróży - psuje opinię o całości wyprawy i reputację Rainbow. Wiele osób stwierdziło, że ostatni raz wybrało się z biurem na wyprawę właśnie ze względu na zakwaterowanie w hotelu o tak niskim standardzie. Jedzenie serwowane w Royal Star średnie, kubki na napoje miniaturowe, czystość w hotelu pozostawia wiele do życzenia - ręczniki niedoprane, obsługa nie zmienia ich i bez prośby o uzupełnienie często nie wydaje gościom ręczników. Brudna posadzka. Łazienki stare, wysłużone. Prysznice bez kabin, zatkane odpływy (woda stoi w brodziku do następnego dnia, brak normalnego ciśnienia wody - trzeba myć się pod kranem - woda do słuchawki prysznicowej nie dociera. Sejfy popsute. Ręczniki plażowe dostępne do godziny 17:00. Odpadające klamki od drzwi tarasowych/balkonowych. Odpadające wieszaki na ręczniki, niedziałające suszarki do włosów. Zimna woda, brak ciepłej. Leżaki przy basenie i na plaży zużyte, materace popękane, nieestetycznie wyglądające, nie ma szans położyć się na nich bez ręcznika. Royal Star zasługuje niestety na maksymalnie 2* (klasyfikowany jest na 4* co jest dużym nadużyciem). Hotel w Luxorze bez zarzutu. Dobre jedzenie i bardzo przestronne duże i czyste pokoje. Bardzo miła obsługa.

6.0/6

monia 18.01.2018

pięknie i miło

wszystko jak zaplanowane
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem