Opinie klientów o Symbole Egiptu - Nil i Piramidy

5.3 /6
954 
opinie
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

E., Białystok 01.08.2022

Piękna wycieczka, niestety organizacja do niczego

Sam objazd piękny, niesamowite zabytki, jednakże wycieczka do polecenia osobom na emeryturze, ale w żadnym wypadku nie osobom pracującym, a to z uwagi na organizację objazdu. Przede wszystkim kolejność realizacji programu bardzo odbiega od programu wskazanego przez biuro, w którym nie wspomniano, że pobudki są o 2 lub 3 w nocy, zaś przyjazd na noclegi ok. 23 w nocy. Czterogwiazdkowy hotel w Hurgadzie, w którym grupa miała jeden dzień odpoczynku można porównać do słabej klasy schroniska w Polsce: brudne pokoje, które w dodatku znajdowały się na dachu, fatalne warunki w restauracji. Wycieczka pod względem organizacji pozostawia wiele do życzenia.

3.0/6

Zofia, Poznań 10.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

dostawka w pokoju dwuosobowym

Wycieczka pod względem programu zwiedzania jest rewelacyjna. Niestety problemem było zakwaterowanie. Pokój dwuosobowy, a w nim dwie osoby dorosłe plus trzecia na dostawce, to jakieś totalne nieporozumienie. Ciasno, głowa śpiącej współlokatorki przy moich nogach, nie ma gdzie rozłożyć walizek, problem z dostępnością do łazienki. Trudno było uniknąć spięć przy trzech nieznajomych sobie osobach w różnym wieku i o różnym temperamencie. Najlepszy sposób na zepsucie wymarzonym wakacji. Moim zdaniem RAINBOW nie powinien proponować takiej opcji.

3.0/6

Tomasz, Kraków 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Reklamacja

W dniu 13.08.2023 o godzinie 22:45 zaplanowany był wylot z lotniska w Katowicach do Hurghady liniami FlyEgipt lot FEG1518 (FT1518). Zarówno organizator usługi, jak i przewoźnik nie udzielili nam żadnych informacji na temat naszej sytuacji ani czasu oczekiwania na lot. Dopiero ok. godz. 3:15 w dniu 14.08.2023 pracownicy lotniska poinformowali nas, że zaplanowany lot został przełożony na kolejny dzień 14.08.2023 na godz. 13:30 a ostatecznie wystartował o 16:15. Ze względu na to opóźnienie straciliśmy 1 dzień z zaplanowanej przez organizatora aklimatyzacji oraz wszelkich usług dostępnych dla klientów zaplanowanych w 1 dzień wycieczki objazdowej. Na miejscu w Hotelu Sphinx w Hurgadzie byłiśmy o godzinie 24:00. Mieliśmy zaledwie 2 godziny aby przygotować się do podróży autokarowej do Kairu. W związku z powyższymi niedogodnościami reklamujemy tą usługę i domagamy się od organizatora usługi RAINBOW TOURS S.A. rekompensaty z tytułu skrócenia naszego pobytu w Egipcie oraz wszelkich niedogodności wynikłych z tytułu opóźnionego lotu. Jeżeli chodzi o wycieczkę samą w sobie. Przewodnik w Kairze powiedział, że najpierw będziemy zwiedzać największą piramidę, a potem podjedziemy autokarem pod każdą aby ją zobaczyć. Potem jednak zmienił zdanie i pojechaliśmy tylko na punkt widokowy na 15 min żeby sobie zrobić fotki, pomimo, że wcześniej było coś innego ustalone i zaplanowane. Ten czas który pozostał przewodnik pozostawił aby zabrać nas do swoich kolegów z perfumerii czy innego sklepu, żebyśmy coś u nich kupili. Codziennie byliśmy zaganiani do jakiegoś sklepu żeby coś kupić. W pierwsze dni było to jeszcze ok, ale z każdym kolejnym było to mocno irytujące dla uczestników objazdówki. Pobyt na statku i rejs po Nilu - bajka. Super jedzenie, wygodne pokoje, super mili ludzie.

3.0/6

Patrycja, Kwidzyn 11.10.2014

Kiepski strandard

Prom niby 5 gwiazdek ale sprzed 15 lat ,mimo to była to najlepsza część wycieczki.Problem z obsługą w barach mimo iż godziny były ustalone to czasem nie chcieli podawać drinków. Lemonkę musieliśmy kupić sobie na targu :/.Pokój mieliśmy bardzo ładny.Jedzenie bardzo dobre. Do kolacji tylko 2 szklanki napojów mimo posiadanego przez nas all inclusive.W ostatni dzień spuszczono nam wodę z basenu a dopiero następnego dnia opuszczaliśmy statek.Zwiedzanie i pani Marta super!Jedyny beznadziejny moment zwiedzania to piramidy , przegonili nas jak wielbłądy nic spokojnie nie mozna było pooglądać bo Sfinks do 16.00 a wystarczyło zacząć od Sfinksa.Zawiodła nas wycieczka do Doliny Królów gdzie okazało się że możemy zwiedzić tylko 3 grobowce do reszty nas nie wpuszczono a o tym pani Marta nie poinformowała. Następne 7 dni w hotelu Nubia to porażka , Rainbowtours powinno zrezygnować z tego hotelu. Obsługa fatalna, niemiła i wydzielali jakby z własnej kieszeni."Szklanki"czyli plastki opłukiwane w wodzie z kranu, napoje z saturatorów również z kranówy - sam chlor.Nasz all inclusive skończył się zakupami napojów i alkoholu w sklepie. Wody do pokoju nie można było się doprosić.Pani Natalia niezainteresowana pomocą. Ratownik pływał sobie w basenie i do niego smarkał. Ogólnie goście czuli się intruzami a szczególnie kobiety , czuć było niechęć do obsługi przez obsługę a czasem nawet ignorowanie. Pokoje całkiem ładne ale u nas bojler od wody w pokoju iskrzył i nikt mimo zgłoszenia się nie zainteresował. Plaża odpływała zostawała czasem woda do kolan lub wcale.Po 150 metrach było głębiej ale rafy nie było do snurkowania. Hotel ostatni najdalej od Hurgady (kiepsko jak ktoś się nastawiał na zakupy).Za to blisko do EL Gouny , ciekawe miejsce i ceny w sklepach normalne i sklep z alkoholem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem