Opinie klientów o Novotel Rayong

5.4 /6
67 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Paweł, Mikołów 26.02.2015

Listopad 2014

Hotel bardzo fajny ale gdzieś musi biuro zarabiać za dwie osoby zapłaciliśmy dodatkowo za pobyt 7 dniowy do esencji Tajlandii 5200zł z śniadaniami. Ale w internecie można kupić ten hotel za 2 tys.zł za dwie osoby . Bardzo fajny hotel naprawdę polecam. Na obiady i kolacje chodziliśmy po plaży.

6.0/6

Mirosław Zbigniew, Niekłonice 25.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

Hotel wart wyboru,

Hotel czysty wart swoich gwiazdek , pokoje sprzątane codziennie. Personel miły widać że się stara. Śniadania trochę monotonne , choć każdego dnia coś tam nowego dodają . Hotel posiada dwa baseny oraz basen dla dzieci , położony przy piaszczystej plaży. Woda w morzu cieplutka . Na plaży w pobliżu zarówno po lewo czy po prawo restauracyjki z dobrym jedzenie oraz masażem . Polecam Dziadka Wonga , smacznie i w rozsądnej cenie . Jedyny mankamentem może być to że hotel znajduje się na uboczu jakieś 11 kilometrów od większego miasteczka ale jest możliwość z korzystania z bezpłatnego busika po uprzednim zgłoszeniu dzień wcześniej w recepcji . Po za tym cisza , brak wieczornych imprez .

6.0/6

JED 14.03.2019

Dobry hotel

Hotel bardzo przyjemny.

6.0/6

Anna, Czerwionka-Leszczyny 24.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Cudowny odpoczynek w środku zimy

Hotel Novotel Rayong wybraliśmy kierując się opiniami wcześniejszych klientów Rainbow.Zależało nam na wygodzie,ciszy i spokoju.To wszystko znaleźliśmy w Novotelu.Hotel położony daleko od miasta - około 10km od Ban Phe -do którego dowozi bezpłatnie bus hotelowy codziennie o 9 i przywozi o 13 z powrotem.Można także pojechać o 12 30 a wrócić we własnym zakresie o dowolnej porze -taxi to koszt około 200 bth.Pokoje przestronne i wygodne,codziennie sprzątane,codziennie uzupełniany bezpłatny mini bar -woda,kawa,herbata.Wymieniane ręczniki i pościel na życzenie,również ręczniki plażowe.Śniadanie - w formie bufetu ,kuchnia europejska/jajka,wędliny,bekon,fasola,kiełbaski,płatki,dżemy,pieczywo/ oraz kuchnia tajska - zawsze co najmniej 4 różne dania na ciepło - polecam próbować bo wyśmienite;do tego kawa,herbata,soki,ciastka,ciasteczka i inne dodatki ,jest tego całe mnóstwo codziennie i wszystko smaczne i świeże.Obsługa wspaniała,wszyscy mili uprzejmi,uśmiechnięci/nie darmo mówi się że Tajlandia to kraina tysiąca uśmiechów/,pomocni,starający się pomóc i dogodzić gościom.Na terenie hotelu trzy baseny -głęboki,średni z brodzikiem i dziecięcy oraz jacuzzi z ciepłą wodą.Mieliśmy to szczęście że w hotelu było prawie pusto i przeważnie na basenie byliśmy całkiem sami.Dla nas na plus brak animacji/czytaj hałas,głośna muzyka/oraz innych tego typu atrakcji.Na terenie hotelu fantastyczne SPA - jest tu drożej niż na plaży ale też zupełnie inny standard zabiegów - polecam,próbowaliśmy i tych na plaży i tych w hotelu - jest różnica.Na pyszne smoothie ze świeżych owoców codziennie chodziliśmy do restauracji/sklepu naprzeciw hotelu,po drugiej stronie drogi - koszt to 79 bth.Mają tam też super smaczne jedzenie- ryby,kurczaki,owoce morza - co kto lubi.Na plaży-pięknej i szerokiej- po prawej i lewej stronie jest kilka knajpek również z dobrym jedzeniem i jest ono w "normalnych" cenach.We wszystkich tych knajpkach można również kupic podstawowe produkty - wodę,przekąski,lody itp.Hotel polecam osobom którym zależy na ciszy i spokoju,na oddaleniu się od miasta.Ci którzy lubia rozrywki nie będą tutaj zadowoleni.W hotelu - jak i w całej okolicy Rayong nie ma rezydenta - nam on nie jest potrzebny,zresztą po kilku wyjazdach uważam,że rezydenci nawet jeżeli są to tylko "aby być",co innego piloci wycieczek - oni mają zawsze szeroką wiedzę i służą pomocą - taka dygresja w stronę biura... Jedyny zgrzyt jaki się pojawił - a byliśmy w hotelu 12 dni - to kiedy przyjechali Rosjanie...wiadomo jak oni się zachowują i w tym momencie brakowało zdecydowanej reakcji na ich wybryki - ale tak juz jest i nic się nie poradzi chyba.
156717
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem