5.5/6 (35 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Po bardzo wyczerpującej i oczywiście cudownej objazdówce przyszedł czas na wypoczynek. Do hotelu dotarliśmy bardzo sprawnie z lotniska, po przylocie z północy do Bangkoku. zakwaterowanie przebiegało też b. sprawnie, otrzymaliśmy pokój zgodnie z dyspozycją.
3.5/6
Pokój i hotel ogólnie czysty, smaczne śniadania i plaża przy hotelu dostępna dla gości. W pokojach Smart TV z Netflix i Amazon prime. Jedynie należy dokładnie sprawdzić minibar w pokoju. U mnie okazało się, że nie był uzupełniony przed moim zameldowaniem i zostałem obciążony za coś z czego nie korzystałem
2.5/6
hotel nie na 5 gwiazdek a max 3+ zmeczony ze starosci widoki ok nic po za tym drogie jedzenie sniadania to nie rzaden raj tylko fatalne gabczaste jedzenie owoce ok niewiem za co ludzie placa takie pieniadze cena za osobe powinna byc max jak do egiptu bo tam jedzenie lepsze choc by w sieci choteli Jaz wiem co pisze nijak ma sie ten hotel do polecanych przez pare extra podroznikow wejdzcie na strone kolekcjoner hoteli.pl tam pokazuja prawde chocby hotele w turcji delphin imperial czy teneryfa owszem personel mily i grzeczny to tyle jesli chodzii o waalking street to wiekszego odoru z kanalizacj ktora czuc non stop wszedzie nigdzie nie czolem totalnie nie polecam tajlandii polecam rezydentow pelna profeska brawo Rainbow jesli chodzi o wyczarterowane samoloty nowe dremlainery z Lotu technicy powinni posprawdzac niedzialajace monitory piloty i fotele ktore nie rozkladaja sie a potem ludzie ktorzy zachowuja sie dziwnie majac pretesje do stewardes to nie ich wina biuro placi to i wymaga od technikow lotu usowac usterki jesli chodzi o jedzenie na pokladzie z tajlandii tylko suchy prowiand na 12 godzin tragedia