5.7/6 (140 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel znajduje się w wielkim kompleksie hoteli Iberostar. Niestety ale Iberostar Paraiso del Mar jest najstarszym hotelem w całej piątki i najgorszym . I wszystko było ok ale pokoje już nie pierwszej młodości, co prawda pokoje pomalowane ale łazienki już wymagają remontu pilnego. Mogliśmy korzystać ze restauracji swojego hotelu i hotelu Beach. Mimo pandemii 5 z 6 restauracji tematycznych otwarte, normalne animacje na basenie , na plaży i wieczorami w teatrze. Jedzenie w restauracjach bufetowych i tematycznych bardzo urozmaicone i bardzo smaczne (byliśmy w restauracji : Colonial, meksyskańka, japońska , Dorada (śródziemnomorska ) oraz Stack (La Hacienda)) . Można być w 3 restauracjach tematycznych na jeden tydzień pobytu. Obsługa hotelu bardzo profesjonalna i perfekcyjna. Czekają wszyscy na tipy ale pracują za 300 USD miesięcznie wiec trzeba dawać . Plaża ok sprzątana i zagospodarowana ale to oczywiście nie jest Punta Cana na Dominikanie. Basen duży i ładny, woda cieplutka. Nie ma problemów w miejscami do leżenia na plaży i przy basenie. Pokoje sprzątane codziennie dokładanie, pościel zmienian codziennie.
Krzysztof, Kraków - 04.06.2021
4/5 uznało opinię za pomocną
5.0/6
świetne położenie w rozległym ogrodzie, bardzo zielono, możliwość obserwacji zwierząt swobodnie biegających po hotelu /ostronosy, flemingi, czarny łabądź, pawie.../, codziennie sprzątane pokoje, bardzo sprawny serwis, znakomite jedzenie na najwyższym poziomie, do wyboru kilka restauracji tematycznych, ale szczerze Restauracja bufetowa dostarczała codziennie tyle atrakcji, że nie za często korzystaliśmy /sushi bufet, carpaccio z kilku rodzajów surowej ryby, ostrygi, krewetki, oczywiście przekrój dań na ciepło, owoce, sałatki, słodycze/, olbrzymie baseny, spokojnie można popływać, niestety nie skorzystaliśmy z plaży - cały czas czerwona flaga i wodorosty, i Hotel mogłby trochę popracować nad występami w Teatrze - program wieczorny raczej słaby, ale ogólnie super wypoczeliśmy i zdecydowanie polecam!!!
Jolanta - 12.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023
6/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Spędziliśmy w hotelu 9 dni w ramach naszej podróży poślubnej. Zdecydowanie polecam to miejsce! Blisko na plażę, kontakt z naturą, marzenie <3 Podróż w samolocie bardzo wygodna dzięki pokładowemu systemowi rozrywki. Podobało mi się to, że w obrębie hotelu znajdowało się wszystko czego ktoś może potrzebować-baseny, szlaki spacerowe, cenoty, sklepy z pamiątkami. Z drugiej strony położenie hotelu sprawiało, że zobaczenie jakichkolwiek innych miejsc było dość utrudnione.
Aleksandra, Kraków - 07.11.2021
6/7 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Bardzo duży kompleks dzięki czemu nawet większa ilość gości nie siedzi sobie wzajemnie na głowie.Hotel Paraiso Del Mar (najtańszy z całego kompleksu) jest położony w najbardziej dzikiej części posesji i co za tym idzie jest tu najwięcej zwierzątek (aguti,ostronosy,szopy pracze itd). Pokój trochę "zmęczony" ale w porządku.Mankamenty:pościel nie jest wymieniana tylko ścielona,brak ekspresu do kawy i kubełka do lodu,dozownik mydła złamany,kwietniki na balkonie pełne petów.Wszystkie te mankamenty po rozmowie z recepcją zostały naprawione (z wyjątkiem petów).Woda pitna na co drugim piętrze w korytarzu i maszyny z lodem na środkowym piętrze w każdym budynku- niestety wszystkie zepsute (sprawdziłem 7 budynków) ,interwencja w recepcji nie pomogła.Połowa restauracji a'la carte "tymczasowo zamknięta ale nawet gdyby były otwarte to na 11 dniowy turnus przysługują tylko trzy rezerwacje w tego typu restauracjach. Bufety dobre ponieważ jest tam duży wybór.W hotelu nie ma "room service" czyli jedzenie między 22 a 7 rano odpada (bufet serwuje "śniadanie kontynentalne" od 6:30 do 7 rano (kawa,sok pomarańczowy i croissanty czy inne pieczywko).W przypadku wycieczki wyjeżdżającej wcześnie rano jest kiepsko.Życie w hotelu zamiera około 10 wieczorem więc miejsce raczej przeznaczone dla gości lubiących ciszę i spokój. Wielbiciele imprez muszą jeżdzić do Playa Del Carmen (taxi 27$ w jedna stronę) albo do Cancun (taxi 51$ w jedną stronę).Baseny absolutnie wspaniałe! Cały kompleks jest pełen pracowników ciągle sprzątających,poprawiających czy naprawiających.Obsluga przemiła!!!Absolutnie konieczna znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego ponieważ goście nie otrzymują wielu informacji na temat hotelu od rezydenta.
Larisa, Warszawa - 18.05.2021
4/6 uznało opinię za pomocną