5.7/6 (140 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel położony w pięknym miejscu : ogrodzie tropikalnym w większości zadbanym i pielęgnowanym. Codzienne spacery do restauracji , na plaże , baseny , do teatru są dla mnie zaletą i jednocześnie mogą stanowić utrudnienie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Alternatywnie można poruszać się hotelowym transportem o napędzie elektrycznym lecz nie zawsze dostępnym "od ręki". Restauracje serwujące posiłki mają dosyć duży wybór a jeśli chcemy możemy skorzystać z kilku restauracji tematycznych : japońska , steak house , śródziemnomorska , włoska , brazylijska , meksykańska. Jest ich w ofercie więcej ale były pozamykane być może z powodu niskiego sezonu. Wysoki sezon zaczyna się od 1 listopada. Korzystałem praktycznie ze wszystkich dostępnych opcji wyżywienia i należy zwrócić uwagę , że tylko niektóre znajdują się w zamkniętych pomieszczeniach , pozostałe są tylko zadaszone a to oznacza brak klimatyzacji. Jeśli korzystamy tylko z restauracji oferujących jedzenie z bufetu to pomieszczenia klimatyzowane znajdziemy tylko we własnym pokoju. Dla niektórych szczególnie w terminie pory deszczowej może być to uciążliwe. Pokoje wyposażone standardowo i co trzeba wyraźnie zaznaczyć wymagają już gruntownego odświeżenia by nie napisać remontu. Dostaliśmy pierwszy pokój na parterze z obrzydliwym zapachem stęchlizny po zmianie pokoju na piętro pierwsze i drugie problem z zapachem nie uległ poprawie. Nie polecam wypakowywać ubrań do szaf bo nie uda się już ich uratować przez zwykłe pranie. My trzymaliśmy większość naszych rzeczy w walizce a te pozostawione w szafie jak dotychczas nie udało się doprowadzić do stanu używalności. To duży problem tego hotelu i prawdopodobnie wszystkich hoteli w miejscach o tak dużej wilgotności przy jednoczesnym oszczędzaniu na klimatyzacji przy opuszczonych pokojach. Przy dużej tolerancji na wymienione niedogodności hotel warty rozważenia gdyż olbrzymi ciekawy teren , dobra oferta kulinarna , rekreacyjna i rozrywkowa , bardzo ładna i sprzątana codziennie plaża dają szanse na dobry wypoczynek a niektóre ciuchy można po nieudanej "reanimacji" wyrzucić. Rezydent zrobił bardzo dobre spotkanie wstępne , wskazał ryzyka i zareklamował wycieczki. Na jedną wycieczkę niestety bus nie przyjechał. Otrzymaliśmy zwrot środków i jedno słowo przepraszam.
JANUSZ z RODZINĄ - 25.10.2021
6/7 uznało opinię za pomocną
3.5/6
hotel piękny ale reszta pozostawia wiele do życzenia...jedzenie smaczne.... animacje dno albo wcale...brak atrakcji na plaży !!! bar z kawą 1... 2 z drinkami otwarte do 23... informacji 0000, wymagane napiwki !!! czasami złe traktowanie klientów !!!!!!!!!!!! brak plaży po huraganie przez tydzień...w innych hotelach plaże działały po 2,3 dniach.... brak możliwosci skorzystania z baru w sasiednim hotelu Iberostar po otwarciu skrawka plaży....
Hubert, Łódź - 21.10.2021
2/4 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel przeciętny w porównaniu z Riu Mexico wypada raczej bardzo blado. Na pewno nie zasługuje na 5gwiazdek. Słaba kuchnia, słabe pokoje, plaża przez tydzień (podczas 14 dni pobytu) cała w trawach i glonach których nikt przez tydzień nie sprzątał. Jedynie obsługa hotelowa zawsze uśmiechnięta. To jednak zdecydowanie za mało jak na 5 gwiazdek.
zawiedzona - 08.04.2022
3/5 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Gdyby nie wielkość kompleksu hotelowego, dużo zieleni, dużo zwierząt i ptaków na terenie hotelu ciężko by było przetrwać pobyt
Beata, Raciążek - 10.05.2021
3/3 uznało opinię za pomocną