Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełnił nasze oczekiwania, a nawet je przewyższył. Pyszne meksykańskie jedzenie, ogromny wybór. Markowe alkohole w ramach all inclusive - aperol, campari. 12 barów, przez co nie było kolejek. Dostępny bar z przekąskami do wieczora. Na terenie hotelu żyją dzikie zwierzęta - ostronosy, aguti, szopy, iguany. Razem z palmowym ogrodem robi to ogromne wrażenie. Kilka basenów, ale my wypoczywaliśmy tylko przy głównym, w którym odbywały się animacje. Woda w basenie ciepła, basen nie był głęboki - dla mnie to plus. Mąż miał urodziny podczas pobytu. Ze strony ekipy hotelowej pojawiło się kilka drobiazgów z tej okazji w pokoju. Było to bardzo miłe. Co do samego pokoju, to był on przestronny, w łazience wanna z hydromasażem. Daję jednak 5/6, ponieważ w pokojach śmierdzi wilgocią do tego stopnia, że po powrocie musieliśmy wyprać wszystkie ciuchy, nawet te, których nie nosiliśmy i były w zamkniętej walizce.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kompleks hotelowy ogromny, jeszcze meleksy po całym kompleksie, którymi można.sie łatwo przemieszczać. Jedzenie z bardzo dużym wyborem, dodatkowo można zarezerwować kolację w restauracji a la carte. Na terenie hotelu jest bezpłatne delfinarium w którym są pokazy, codziennie są przejazdzi rowerowe.po kompleksie, pokoje bez rewelacji, ale czyste. Jal za tą cenę polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z wypoczynku zorganizowanego przez RAINBOW w Bahia Principe Grand Coba w Meksyku w terminie 29.11-08.12.2023 jesteśmy "ogólnie zadowoleni" mimo drobnego incydentu z około trzy godzinnym opóźnieniem wylotu z W-wy/z przyczyn technicznych/. Naszą ocenę z "bardzo zadowoleni"na"ogólnie zadowoleni" obniżyła obsługa "rezydenta " a właściwie to jej brak z wyjątkiem pana, który następnego dnia po przylocie tj.30.11.2023, pojawił się na spotkaniu i rzetelnie zapoznał nas z infrastrukturą hotelu oraz oferował "wycieczki fakultatywne" Do tej pory wielokrotnie korzystałem z wypoczynku typu "stacjonarnego" i "objazdowego" organizowanego przez różne Biura Podróży, ale nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez "rezydenta". A teraz sprecyzuję moje uwagi: -tak jak wspomniałem wylądowaliśmy w Cancum z blisko trzy godzinnym opóżnieniem-około godz.18. Po odprawie i odebraniu bagażu udaliśmy się na paking i zostaliśmy ulokowani w/g listy w jednym z autkarów. Około godz.20 udaliśmy się w drogę do kurortu.W autokarze było około 50 osób i jak się później okazało wszyscy jechaliśmy do Bahia Principe Grand Coba. Dotarliśmy do hotelu około 21.30. i wtedy po wyjęciu z luków bagaży poczuliśmy się "zagubieni". W tym momencie naprawdę zabrakło "rezydenta"-przedstawiciela RAINBOW. Znaleźliśmy się w hiszpańskiej strefie językowej, na ponad 100 hektarowym kurorcie i w dodatku w czasie nocy-bez żadnej informacji gdzie po ponad 18 godzinnej podróży, możemy się posilić i bez pomocy przy zakwaterowaniu .Wspólnymi siłami i przy pomocy tłumacza Google, udało się nam zakwaterować i zjeść posiłek około godz.24. -07.12.2023 , około godz.12.30 podjechał pod hotel autokar, kierowca po odnalezieniu nazwiska na liście, lokował bagaże w luku. Jakież było nasze zdziwienie gdy się okazało, że dwoje naszych współ uczestników wypoczynku nie ma na liście, a kierowca nie jest w stanie nam wyjaśnić sytuacji. Kontakt z "rezydentem" mieliśmy na stanowisku odlotu w Cancum. Później okazało się ,że po około 20min, podjechał następny autokar i tym razem nasi znajomi byli na liście-ale co przeżyli , to się wrażeniami podzielili z nami przed wylotem Tak jak wspomniałem na wstępie, na naszą opinię decydujący wpływ mają "rezydenci" których RAINBOW zatrudnia. Nie wiem czy przy obecnej sytuacji na rynku turystycznym stać RAINBOW na takie niepotrzebne "wpadki". Jak wcześniej nadmieniłem i wyraziłem w ocenach organizacja naszego wypoczynku bez zastrzeżeń pomijając punkt -opieka polskojęzycznego rezydenta Jestem pilotem wycieczek od 2007r i jestem zorientowany co należy do obowiązków "rezydenta"- nie tylko sprzedaż fakultetów/nadmieniam, że z lotniska w Cancum cały autkar docelowo jechał do Bahia Principe Grand Coba. Jestm przekonany , że następny wyjazd z RAINBOW będzie już bez tych niedociągnięć ze strony "rezydenta" W razie potrzeby służę dodatkowymi informacjami i potwierdzeniem pozostałych uczestnikównaszej grupy .Oczekuję odpowiedzi na moje uwagi. Pozdrawiam Mirek Zagórski
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany ,hotel piękny ,jedzenie pyszne i różnorodne .Przyroda niezapomniana , ostronosy biegające ,iguany wygrzewające się ,to naprawdę niezapomniane chwile.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Meksyk wart odwiedzenia ponownie, co też robimy rokrocznie, ale na Kube to już się raczej nie wybiorę
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie jest super. Super animacje również dla dorosłych - bardzo dużo występów, piana party, silence disco. Codziennie aqua fitness przy basenie i nad morzem. Codziennie zumba i baciata. Wieczorne rozrywki. Jedzenie wspaniałe, przepyszne. 2 razy byliśmy w restauracjach ala carte - tam jedzenie już było wykwintne - ostrygi, owoce morza itd. Z reszta w restauracji głównej też codziennie był łosoś, sushi,itd. Codziennie też była kuchnia meksykańska. Alkohole wszystkie nawet te z wyższej półki były w cenie - oczywiście tequila, whisky, aperol , proseco, Pina Colada itd. Obsługa przemiła - pracują jakmróweczki. Razem to kompleks 4 hoteli ogromny- wszędzie jeżdżą meleksy i jadą gdzie chcemy. Plaża w hotelu Coba jest słaba bardzo wąska i jest tam bar który serwuje tylko napoje i drinki. Natomiast przy basenach są bary gdzie można jest i pić nawet cały dzień i noc. Ogólnie w Coba jest 10 restauracji i 8 barów. 3 baseny. Będąc w hotelu Coba mamy niebieską opaskę i możemy korzystać tylko dobrodziejstw Coba. Można dokupić za 18 $ dziennie inny kolor opaski i korzystać z innych hoteli. Pokój - to niestety jedyny mankament - jest ładny duży ale w pokojach jest wilgoć i czuć stęchlizną to był najgorszy minus. Wszystko jest mokre ubrania pościel.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo przyjemny pobyt spędzony w hotelu, który za swoją cenę jest gwarantuje adekwatną akomodację oraz atrakcję. Sam hotel jest zadbany, widać pracę włożoną w jego utrzymanie. Pokoje hotelowe mogłyby być już wyremontowane, ale jeśli ktoś nie zamierza spędzać tam całego dnia lub po prostu nie oczekuje najwyższego i nowoczesnego standardu, to te pokoje w zupełności wystarczą - jeśli ktoś szuka czegoś takiego to pobliski hotel Tulum (będący częścią całego resortu składającego się z 3 hoteli) spełni zwiększone wymagania. Wyżywienie okej, chociaż po kilku dniach odczuwalnie słodsze wszystko w stosunku do europejskich odpowiedników. Na szczególną pochwałę zasługują natomiast restaurację A'la Carte, szczególnie brazylijska i francuska - szczerze je polecam, natomiast trzeba pamiętać aby je zarezerwować pierwszego dnia po przyjeździew recepcji lub jeszcze z Polski. Tutaj dochodzę do kolejnej super sprawy jaką jest aplikacja hotelu, umożliwiająca rezerwowanie różnych rzeczy oraz bycie na bieżąco z dostępnymi danego dnia atrakcjami. Ogólnie oceniając, stosunek ceny do jakości oraz podejścia obsługi zasługuje na takie 8/10.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Jedzenie 24/h pyszne i różnorodne, animacje dopasowane dla wszystkich grup wiekowych, plaża biała i regularnie oczyszczana z ewentualnych glonów. Pokoje przestronne, czyste, w łazienkach wanna z hydromasażem. Dookoła piękna dżungla i masa dzikich zwierząt w tym wszechobecne ostronosy, aguti, szopy, iguany i piękne ptaki. Hotel od strony morza otoczony jest rafą koralową dzięki czemu codziennie snorkowaliśmy z ławicami kolorowych rybkek. Niedakeko hotelu można również popływać z żółwiami oraz delfinami. Hotel jest świetną bazą wypadową do stref archeologicznych tj Tulum, Coba oraz Chichen Itza. W jeden dzień można objechać wszystkie. Oprócz tego dookoła jest masa fajnych cenot, na terenie hotelu również jest jedna cenota ale tylko do obejrzenia. Nie można w niej pływać. Jedynym minusem jest zła organizacja dojazdu z lotniska do hotelu i wyjazdu z hotelu na lotnisko. Zamiast spędzenia w hotelu pełnych 7 dni jakby to wynikało z oferty na 9 dni (2 dni na loty) jest się tam maks 6 dni i pare godzin. Po hotelu najczęściej porusza się melexami, które są w cenie pobytu, ponieważ jest naprawdę ogromny. Internet dostępny na terenie całego kompleksu jest bardzo szybki. Można prowadzić video rozmowy nawet z plaży. Ogólnie polecamy:)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu Coba od 8lutego 2023. Bardzo duży kompleks hotelowy, wille są rozmieszczone w ogrodzie, dużo zieleni, małe zwierzęta żyją w okolicznej dżungli, pojawiają się na hotelowych uliczkach, są przyjazne, pokój duży i czysty jednak widać delikatne zużycie. Klimatyzacja w pokoju + wentylator na suficie, woda butelkowana + barek w lodówce. Kompleks posiada kilka basenów, siłownia i kilka restauracji tematycznych, warto zarezerwować na początku pobytu bo później już nie ma miejsca. Są jednak małe mankamenty, mianowicie jest jedna główna restauracja przy budynku recepcji gdzie podają śniadania, obiady i kolacje. W godzinach szczytu trzeba poczekać w kolejce za śniadaniem lub kolacją ok 20-30 minut, obiady są bez kolejki. Jest jeszcze druga mała restauracja przy basenie z parkiem wodnym, która jest także czynna w nocy. Minusem jest dość duża odległość do plaży, można dojechać kolejką hotelową lub iść pieszo najlepiej na skróty przez środek kompleksu zajmuje no ok. 10 min w zależności od miejsca lokalizacji willi. Goście hotelu Coba maja niebieskie opaski a plaża jest przy hotelu Akumal Luxury - czerwone opaski. Dla nas jest przeznaczony lewy kawałek plaży z jednym barem gdzie można dostać drinki, ale nie jedzenie i nie można się tam napić kawy. Na plaży są wodorosty i kamienie pod wodą, dobrze zabrać obuwie do wody. Woda w morzu i basenie jest czysta. Leżaki niestety trzeba zarezerwować rano bo po 10.00 są już wszystkie zajęte. Dotyczy to także miejsc przy basenach, może wynika to z tego, że byliśmy w szczycie sezonu i hotel był pełny. Można dokupić opcję czerwonej opaski ale to wydatek ok. 15 dolarów dziennie i wtedy można korzystać z wszystkich hoteli i barów. Ogólnie moja ocena hotelu jest dobra, jeśli się wie czego można się spodziewać daje 4 gwiazdki zamiast 5. Jeśli lubicie plażować to lepiej jest wykupić hotel Akumal Luxury. Do Playa de Carmen trzeba dojechać taksówką koszt ok. 40 dolarów w jedna stronę. Za to do Cenot Ecopark Cantun Chi i do zabytków jest dość blisko. Pozdrawiam Tomasz z Poznania.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel super, obsługa też, jedzenie pyszne, lokalizacja rewelacyjna, jedyne czego brakło to pogoda w styczniu była fatalna. Ale i z tym daliśmy sobie jakoś radę.