Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dreams Tulum Resort jest miejscem wyjątkowym. Piękne położenie, niska kolonialna zabudowa, prywatna plaża z dużą ilością leżaków. Dwa duże baseny. Kilka restauracji ze zróżnicowanym menu.. Bardzo miła obsługa. Wykupiliśmy pokój z widokiem na ocean. Byliśmy trochę rozczarowani bo pokój ten znajdował się na parterze więc widok był utrudniony przez wysoką roślinność ale za to mieliśmy dosłownie cztery kroki do plaży. Standardowe pokoje są oddalone dość znacznie od plaży. Codziennie można było uczestniczyć w różnych animacjach. Zarówno na plaży jak i przy barach i placykach. Niestety pływanie w morzu jest utrudnione przez wodorosty i kawałki rafy na dnie / wskazane obuwie do pływania/. Widoczność w morzu przy brzegu jest słaba gdyż woda jest mętna. Istnieje możliwość wypożyczenia kajaka i katamaranu / 30 minut za darmo/ i wypłynięcia w głąb morza. Pływać można w czystych basenach. Polecam ten hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Urlop średnio udany. Spodziewałem się trochę lepszych warunków w hotelu oraz lepszego jedzenia.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel jest położony w najdalszej odległości od lotniska w Cancun więc transfer trwał ponad 2 godz. ponieważ biuro zorganizowało jeden autokar, który rozwoził wszystkich po drodze. Bardzo męczące po 1,5 godziny oczekiwania na bagaże... i bardzo długim locie. Do tego skandaliczna organizacja lotu - samolot wyczarterowany przez biuro, ale Rainbow zapomniał, że to jest długi lot i trzeba zapewnić pasażerom posiłek na pokładzie. Skończyło się na suchej bułce i personel nie był przygotowany by coś sprzedać ponieważ takie miał zamówienie z biura (przekaz od personelu pokładowego). Nie wiem czy to taki problem podnieść cenę o 200 zł i dać ludziom zjeść szczególnie że to LOT w który catering zawsze jest na wysokim poziomie Przy tych cenach za wczasy taka kwota nie robi różnicy a "oszczędność" powoduje frustracje. Przyjechaliśmy ok 21:30 a hotel poinformował że restauracje są nieczynne i zapraszamy na śniadanie.... Sam hotel lata świetności ma już dawno za sobą, skromne, wyeksploatowane pokoje a restauracje nastawione na Klienta z USA czyli burger :( - bardzo mało meksykańskiej kuchni. Plaża ładna, ciągnąca się kilometrami w kierunku Tulum, super - nie przeszkadzały wodorosty. Wycieczki fakultatywne do polecenia szczególnie ta z rejsem po zatoce meksykańskiej